
İkisi de çok kötü olduğunu ve sizinle görüşmenin iyi geleceğini söylediler. Seçim sizin ve neden onu seçersiniz?

İkisi de çok kötü olduğunu ve sizinle görüşmenin iyi geleceğini söylediler. Seçim sizin ve neden onu seçersiniz?
Sorunun büyük sorun olmasına bakarım eğerki sevgilimde ise büyük sorun arkadaşımı alırım büyük sorunu çözmek için her şey yaparım fakat arkadaşımda ise büyük sorun yardım gerekecek kadar sevgilimi alırım arkadasımın sorunu için elimden gelen herşeyi yapmaya çaba gösteririm gönül isterki her gönül huzur ve rahat içinde sevdiklerinle paylaşınca diderilmiş olsun 🙋♂️
Cevap
8Cevap
Arkadaşı sevgiliden önce tanıyorsam tâbi ki arkadaşa giderim.
Sevgilimle buluşurum tabi ki de.. arkadaşlarım anlayış gösterirler bana
Ayy başlığı görünce direk sevgilim dedim ama asıl soru tabiki ikilemde biraktirdi. Ben pas diyorum djdjdj
Ama olmaz ki seçim yap 😂
Neyseki sevgilim yok arkadaşım diyorum 😄
Bak yine bir kaçış yolu 😂
Yooo gayet net cevap djxnx
Sonda attığın randomla ne kadar net olduğu ortada 😂
Anlamadım fakaaatt😄
Arkadaşımı da çağırırım üçümüz takılırız. Çünkü arkadaşım enişte beyle buluşunca benide çağırır. Gitmek istemem küser😅giderim
Ben hiç sevmem öyle üçlü durumları 😂
Ben biraz takılır gelirim onlar kalır
Sevgiliye tercih ederim sonra Arkadasimlan bulusurum
👌🏻
Sevgili tribi çekilmez dimi 😂
Ay sorma devir değişti erkeklerde nazlaniyor
Çekilmez ya erkek adam söyler ne hoşuna gitmediyse trip nedir 😂
arkadaşımı seçerim. çünkü arkadaşım her koşulda yanımda olur, sevgilimden ayrılsam arkadaşımı ararım..
Kime önce söz verdiysem onunla buluşurum ya da hangisi daha kötü durumdaysa diğerine durumu anlatır buluşurum yani bilemiyorum
İkisiyle aynı anda buluşuruz
Öyle bir çözüm yok 😂
Sevdiğimi her şeyden herkesten önde tutarım tabi olursa :)
Dokuz ayin carsambasi bir araya gelmez oyle ama hangisi ile once kararlastirmissak da onla:)
İkisiyle de aynı günde. Sabah biriyle buluşurum, öğlen diğeriyle😂
Sevgilime derim ki her gün birlikteyiz zaten arkadaşım o yüzden cunki gerçekten sevgilimle izin günü, sabah evde, akşam yemek de hep beraberiz
Arkadaşım da gelip geçer sevgilim de şimdi arada kaldım ben 😂😂 Arkadaşımı seçeyim
Sevgilim yok arkadaşımla buluşurum
Olsaydı peki
Sevgilimle
Arkadaş tribini yedin o zaman 😂
Ben trip yemem atarım canım 🤣
Bizde işler böyle 😅
Vay vay vay prensese denk geldik 😂
Hahahah
Biraz öyle mi oldu acaba 🤣
Yani öyle bir hava esti ama 😂
Yok prenses değilim ben
Ben külkedisiyim 🤣
Farklı zamanlarda ikisine de elimden ne geliyorsa yaparım
Sevgilim olsaydı onla buluşurdum
Sabah biriyle akşam diğeriyle görüşürdüm
Aynı gün ayrı zamanlarda ikisiyle de buluşurum.
Arkadaşım tabikide sevgilim bekleyebilir
Önce yâr, sonra arkadaş...
İkisiyle de aynı gece görüşürdüm.
Sevgilimi
Kendimi
sevgilim tabiki
Sevgilim okurdu herhalde 🤔
arkadaşım tabikide
Sevgilimi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?