
Hoşlandığınız biriyle akşam mı buluşabilirsiniz yoksa gündüz mü?

Hoşlandığınız biriyle akşam mı buluşabilirsiniz yoksa gündüz mü?
Cevap
11Cevap
Merhaba,
Saatlerin önemi yok fark etmiyor ama en sondan bir önceki sürekli gece çağırdığı için sıkılmıştım! 😅
yaş 27 oldu, herkes evlenip gitmem için gözümün içine bakıyorken akşam gündüz farketmez evde bile ağırlayabiliriz beyefendiyi maaile djlsjdld
😀
Akşam daha güzel beraber sahilde el ele tutusurken yıldızların altında romatizm gibisi var mi
Var tabi :))
Nedirr
Ay ışığında dans etmek 😁
El ele tutuşmak daha samimi geliyor gibi sffsg
Birde oturduğun yerde sahil var mı orasınıda düşünmek lazım 😀
Benim var olmayan düşünsün sddsf
Ha ankaralı değilsin o zaman 😃
Ankaralı oldugumu nerden cikardin degilimm😂
Tamam istanbullu olduğunu belli ettin 😀
Yoo İstanbullu degilimm sdds
O zaman İzmir 🙃
Hayirr😃
Yazıklar olsun bana bilemedim 😏
Vah vahhh sjjgd
Akşam saatlerini daha çok severim ama bu ne yapacağımıza göre değişir. Sabah buluşup tüm gün vakit geçirmeyi tercih ederim ben🤭
Ne zaman müsaitsek o zaman buluşuruz. Ne önemi var ki
Tr de gece hayatı yok olsa gece derdim akşam ve sabah çekmiyor beni
Acikcasi saat farketmez ikimiz de ne zaman musait olursak o zaman bulusuruz.
akşam daha zevkli olur güneşte tenim çabuk kızarıyor
Alla alla 😀
Hayat gece başlar insanlar mekanlar vs...
Bende gelimmi 🥹
Gel beraber sahile gidelim önce balık ekmek sonra bira içeriz denizi izleyip :D
Olur tm geliyom 😬
:D
Hiç buluşamam korkarım 😬
Neyden korkuyon
Eş dost birisi görür 😬
Bişey olmaz gizli gizli gel sen 🤩
Nasıl olmaz görülürsem utanırım ben😬
Ben seni arka kapıdan alırım içeri 😀
E aşağıda da başkasına buluşma sözü verdin 😬
O vampir kanımı içicekmiş benim 😀
Ben de yamyammışım biri kanını biri etini.. ☺️☺️
Sende beni mi yicen 😳
Başkasına kan içirirken iyi bana bir gram eti cok gördün yemiicektim zaten 😬
😀 yok yiyebilirsin sende
Yemem sağ ol 😀
Tamam o zaman ben yerimmseni 😬
Ayıp günah 🤫
Niye harammı et yemek 😀
Haramların en büyüğü 😆😆
Yedikten sonra tövbe ederiz bişey olmaz 😀
Önce nikah 😆😆
Önce fiş sonra alışveriş gibi 😀
Normalde tam tersi olurdu ama bizde böyle önce teminat 😀
Neyin teminati bu 🙃
Geleceğin mi teminati günahların mı teminatı 🙃
Geleceğin teminatı beni bir mendil gibi kullanıp atamazsın 😆😆
Sen beni kullanmış olmuyon sanki 😂
Olmuyorum baştan dedim ben nikah diye. Evlilik vaadiyle kandıran sensin 😆😆
İmam nikahıyla anlaşak 😀🤝
Boşanması daha kolay olur anlasamazsak😬
Yani adliyelerde uğraşmazsın boşuna 😀
Senin de kaybedecek bir şeyin olmaz tabi 😀
Senin kaybedecek bişeyin var mı? :))
Olma mı? Hayallerim umutlarım geleceğim 🥲🥲
Onlar anlık yaşanabiliyor 🥹
Ayrılmazsak yaşanmaz 🥲
İnsan alıştıktan sonra birbirine kolay kolay ayrılamıyor :))
Er geç sonunda ayrılıyor ama 🥹
Senin burcun ne ayrılık konusuna girmişken merak ettim 🥹
Terazi neden 🥲
Terazi birisi hiç olmadı hayatımda 🥹
Olmasını da istemezsin tanısan 😀
Kendine mi güvenmiyorsun 😀
Huysuzum cok 😀
Saçların ne renkkkkk
Koyu kahverengi 😀 en renk isterdin
Sarı olsun anlaşalım 😀
Bakımı zor olur onun dip boyası gelince kötü görünüyor 😀
Bişey olmaz kuaföre gidersin 😀
Neden Sarı neden olduğum gibi sevmiyorsun 🥹
Beni böyle sev seveceksen olduğum gibi göreceksennnm diyon yani 🥹
Tabi ne demişler ya oldugun gibi görün ya da göründüğün gibi ol. Benim de malzeme bu 🥲
Zaten sarıda yapsan malzeme aynı malzeme değil mi 😂 gözler kahve bide aralarına sarı attırmak offf hatuna bak çok pis kıskanç olurum
Gözlerin kahve olduğunu ne biliyorsun 😀 aralarına diyorsan sari o zaman tamam ben komple sarı istiyon sandiydim😬 ben kadar kıskanç olamazsin
Bence gözlerin kahve tahmin ediyorum:)) bende kıskanç bir yaratık sayılırım gözümü üzerinden ayırmam.
Ben de cok kıskancım ama kısıtlanmayı sevmem
Yok çarşaf giydircem sana çok fazla kısıtlamam 😀
Haa o zaman tamam püfür püfür yazın rahat olur zaten 😆
Ben sıcaklığını alırım püfür püfür esersin 😍
Yhaa utandırmasana şapşikkk 😆😆😆
Gizlilerde mi utanıyor 😀
Gizliyiz diye insan degil miyiz🥹
Aa yazmışın bende yazmadın sanıyordum 🥹
Yaa gördün mü 🤨
Pardon 🥹
Gündüz gece bal kabağına dönüşürüm 😂
Akşam 10 a kadar olur
Öğleden sonra ikindi namazı öncesi
Gündüz ve kalabalık mekanda buluşurum.
Hiç farketmez bence
İkindi vakti buluşalım yatsıya kadar uzasın
Müsait olduğum her vakit olabilir.
Her saat uygun olur bana göre ama beni reddeder
Ne zaman müsaitsek o zaman
akşam , çünkü zaten akşamüstü uyanıyorum 🤣
Hiç bi zaman
Sen boşanda ondan sonra bakarız 😀
Bırakmıyorum sana inat😂😂
İlk zamanlar gündüz vakitleri daha iyi olur
Ona hep vaktim olur
Gündüz
Akşam üstü
Gündüz
Akşam
Akşam iyidir
Farketmez
Akşam
Gündüz diyorum yaşadığım yerde metro yok.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bence bu tamamen ambiyans meselesi! Gündüz samimi bir kahve, park gibi sakin bir ortam, akşam ise hafif loş bir ışıkta romantik bir yemek ideal olabilir. Ama itiraf edeyim, akşamların duygusal büyüsüne asla hayır diyemem! Kendini hangi zaman diliminde daha rahat hissediyorsan, orada buluşabilirsin! 😊✨