İlişkinizde ilgi göstermesi gereken taraf siz misiniz yoksa karşıdan mı beklersiniz?

İlişkinizde ilgi göstermesi gereken taraf siz misiniz yoksa karşıdan mı beklersiniz?

İlgiyi kim vermeli sizce hep karşıdan mı gelmeli? Bence karşılıklı olmalı.

İlişkinizde ilgi göstermesi gereken taraf siz misiniz yoksa karşıdan mı beklersiniz?
Cevapla