
İlgiyi kim vermeli sizce hep karşıdan mı gelmeli? Bence karşılıklı olmalı.

İlgiyi kim vermeli sizce hep karşıdan mı gelmeli? Bence karşılıklı olmalı.
ilgi karşılıklı olmalı ve karşı taraftan ne kadar ilgi alıyorsan o kadarını vermeli. sen onun verdiği ilgiden daha fazlasını verince o ilgisini daha da azaltır, sonra sen ilişkiyi bitirecek noktaya geliyorsun..
Cevap
7Cevap
Ben tabi ki de karşılıklı olmasını beklerim.. zaten tek taraflı olursa bir ilişki yürümez hiç bir zaman...
İlgi karşılıklı olursa güzel olur gadası
Adam olan ilgi gösterir istiyorsa pembe çukulatalı ayıcık da alayım ilgi isteyen erkoya aaa
Yeter ki o ilgiyi hak etsin dimi 😇
Ben seviyorsam çok ilgi gösteeririm o da gösterirse sevinirim göstermezse üzülürum ama zorlamam
tek taraflı her şey yorar... ilgi sevgi saygı her tür duygu ve paylaşım iki tarafın da çabasını ister
bizde ise durum eşit olması gerektiği gibi
karşılıklı sevip sevilebilme değer verme ilgi görme olsa güzel olur
Kısasa kısas ya bende nasıl gelinirse artık o moddayım 😄
Karsilikli olur bu. Her iki taraf da gostermeli.
İlk başta karşı tarafdan görmek hoş olsa da , her duygunun karşılıklı olması iyidir ilişkide.
Sevgi güzel birşeydir gercek seven ger daim ilgi gösterir bilirim
İki taraf ilgi göstermeli
Sürekli karşıdan sevgi ilgi alaka beklemek bencillik olur en doğrusu eşit orantılı ayarlamak daha mantıklısı.
iki tarafında göstermesi gerekiyor
İlgi larşılıklı ve hak edene verildiği zaman güzel
Karşılıklı olmalı bemce
İki taraf da göstermeli.
Karşılıkli olmasini isterim
Karşılıklı tabi ki
İlgi de beklemiyorum ilgide göstermiyorum.
Bence eşit olmalı ne eksik ne fazla
Karşılıklı
karsilikli
Karşılıklı
Kardaşdanmı derken?
Karşı taraf yani
Eşit olsun isterim
Karşılıklı olmalı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?