Aşk İlişkileri Otobüsteki teyze sevgilimin kıyafetine laf etti, çok kötü değil mi ona ne ki? Gizli Üye (18-24) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 11 Yapay Zekaya Sor Bunak karı 😒 kızım sen niye böyle açık giydin ki falan diyor Güncellemeler+1 yıl Sinir oldum dfghsd Güncellemeler+1 yıl ... Otobüsteki teyze sevgilimin kıyafetine laf etti, çok kötü değil mi ona ne ki? Cevapla Fal Soruları Sevgili Soruları Sevgi Soruları Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
onlyteenage Takip Et Guru Yaş: 25 , eic 97% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Onu bırak sen ne dedin?😂 1 3 Yorumla Soran +1 yıl Sen de bu kadar açık giyme dedim laf söz oluyor Yorumla onlyteenage +1 yıl Aferin iyi demişin😂 Yorumla Soran +1 yıl Sağ ol 😏 Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl Ne giymişti ki şort felan mi normal boydaysa sorun olmaz çok açık giyindiyse teyze haklı😂😂 1 6 Yorumla Soran +1 yıl Ne demek teyze haklı ya 😑 Yorumla Soran +1 yıl İsterse donla gezer ona ne Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Açıklığında bi siniri var mal misin mk Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Gitsin tatil yerinde sahilde giysin çok açık giyinilenlere yanliş bakiliyor ztn insanda biraz edep ahlak olur 👍🏻 Yorumla Soran +1 yıl Ahlakı kıyafette aramak 😒 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl 😹😹😹komiksin. Valla ben aşırı açık giyinenlerden bahsediyorum knk okey Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl Amaaan yaşlılar işte 1 136 Yorumla Soran +1 yıl Bir şey sorcam Yorumla Cevap sahibi +1 yıl He Yorumla Soran +1 yıl He denmez sjdjs Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Efendim buyrun? Yorumla Soran +1 yıl Çok resmi oldu böyle de Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Söle Yorumla Soran +1 yıl Şey diyecektim Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Ney sjsjs Yorumla Soran +1 yıl Bu iklim değişikliği ne olacak böyle 🙄 küresel ısınma artıyor kutup ayıları falan 👉👈 yazık di mi çok kötü bir durum Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Gtünden senaryo uydurdun? Yorumla Soran +1 yıl Ne Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Tabii koruma altına alınmalılar Hayrola ucu sana mı dokunuyor da bu kadar dertlendin kutup ayıları falan Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Yok senaryo uydurdum dicen zannettim Yorumla Soran +1 yıl Yok ya ben Mars'ta yaşıyorum Yorumla Soran +1 yıl Sıkıntı yok Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Dertlenmeyelim o zaman Yorumla Soran +1 yıl popo falan demiyorum ben durup dururken, senin gibi değilim de yani afedersin xd 🙄 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Pardon bu kadar dert edineceğini düşünmemiştim Terbiyemi takınayım en iyisi Yorumla Soran +1 yıl Neden gizlisin utanıyor musun Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Aynen utandım Sen de mi utanıyorsun dicem de sevgilini laflardan koruyamadığına göre utanmalısınn Yorumla Soran +1 yıl Ya şaka yapıyorum sakin olalım mı :(( Yorumla Soran +1 yıl İstediğini giyer dedim zaten teyzeye Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Hmm iyi yapmışsın Yorumla Soran +1 yıl Sağ ol Yorumla Soran +1 yıl Sen olsaydın ne yapardın Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Senin yerinde mi sevgilinin yerinde mi Yorumla Soran +1 yıl Erkeklere laf atmıyorlar diye biliyorum sjdh Yorumla Soran +1 yıl Sevgilimin yerinde Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Aynen rahatım o konuda Yorumla Soran +1 yıl Nasıl 😶 erkek misin Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Hmm sevgilinin yerinde olsamm seni boşardım jajsjsk Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Bana laf yedirten erkodan olmaz çünkü Yorumla Soran +1 yıl Tekrar kendi yerine geçip evlilik teklifi etmek için mi sjdhdh Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Neyse şaka bi yana susar otururdum muhtemelen bir şey diyemezdim Yorumla Soran +1 yıl Size ne deseydin bari djdhs Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Yok be beni erkek sandın zannettim de uğraşasım gelmedi kanıtlamaya Sjsjjs Yorumla Soran +1 yıl Sen öyle deyince düşündüm bi an Harun abi olabilir mi acaba dedim skdjs Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Yok ya uğraşılmaz cidden yaşlılarla Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Duymazdan gelmek en mantıklısı böyle bir duruma Yorumla Soran +1 yıl Bence her zaman da susmak olmaz ama sen bilirsin tabi Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Bu arada kızdan çok senin zor durumda kalmış olman gerekir gibi Yorumla Soran +1 yıl Çıksan mı Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Karşı tarafın devam ettirmeyeceğini bilsem belki bir şeyler söylerim de malum dilin kemiği yok hele yaşlılarınkinin hiç yok Yorumla Soran +1 yıl Zor durumda kalmadım da sinirlendim rahatsız oldum Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Hmm for what reason? Yorumla Soran +1 yıl Tanışmak için Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Yani haklı olarak Herkes rahatsız olur Bir de yaşlı olunca da işte pek tepki de gösteremezsin Yorumla Cevap sahibi +1 yıl İki saat uyduruk senaryona cevap veren bi mal bulduğun için mi agahsjs Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Sevgilini rahatsız etmeyelim boş ver Yorumla Soran +1 yıl Uyduruk olduğunu anlıyorsa neden mal olsun 🙃 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Cevap vermesine mal dedim Yorumla Soran +1 yıl Sevgilim bilmiyor ki Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Sevgilin bilsin bilmesin fark etmiyor Yorumla Soran +1 yıl Rahatsız olamaz da bilmiyorken ondan dedim sjdhd Yorumla Soran +1 yıl Biz şimdi hiç tanışamayacak mıyız Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Biliyorken rahatsız olacağı bir şey yapma o halde Bu erkoları da anlamanın mümkünatı yok Bulmuşun gül gibi kızı ne diye üzeceksin be Yorumla Soran +1 yıl Nereden biliyorsun gül gibi olduğunu 🙄 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Senin gtten senaryo salladığını bildiğim gibi bunu da biliyorum işte Yorumla Soran +1 yıl Yo sallamadım sen kendini iyi hisset diye öyle dedim çok rezil oluyordun çünkü sjjxs Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Tüh ikide sıfır desene Ben de hikmetimden sual olunmaz sanıyordum Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Valla çok sallamasyon gelmişti Sjsjjs Yorumla Soran +1 yıl Allah mısınız hanımefendi sjdjs Yorumla Soran +1 yıl Tavşan mı yapacağız biz şimdi gerçekten 🙄 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Tövbe haşa şakasına dedim Gerçi üçte bir sayılabilir şimdi haklı olduğum bir konu vardıBu erkoları anlamak cidden mümkün değil Yorumla Cevap sahibi +1 yıl O neymiş Yorumla Soran +1 yıl Kötü bir şey söylemedim ki sohbet ederiz diye düşünüyordum, siz kızlar fesatsınız bence.. Yorumla Soran +1 yıl Şey 62 mesaj oldu da sjjds hâlâ dm ye geçemedik Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Sevgilimin başkasıyla sohbetine kızardım diye düşünerek hareket ediyorum Gül gibi sevgiline de iyi bak ayrıca Yorumla Soran +1 yıl Karaktersiz olduğumu düşünüyorsun:( Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Evet öylesin Yorumla Soran +1 yıl Kırıldım şu an Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Maksat sevgiliniz kırılmasın İyi akşamlar Yorumla Soran +1 yıl Sizli bizli olduk 😕 gerçekten sohbet etmek istemiştim canım sıkılıyor birilerine bulaşasım var ondan.. sevgilimi aldatcak değilim Yorumla Soran +1 yıl İyi geceler gidiyorum ben Yorumla Soran +1 yıl Artık istesen de konuşmayacağım 🙄 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Len hadi git aa Yorumla Soran +1 yıl Gittim diyorum zaten kovalıyorsun bir de Yorumla Soran +1 yıl Günaydın Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Axacagshjd Gidene bak Yorumla Soran +1 yıl Dün kafam yerinde değildi garip şeyler yazıp yanlış anlaşıldım da belki düzeltebiliriz akdjhss Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Hmm Yorumla Soran +1 yıl Öyle işte, yoksa yazmazdım Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Gururluyum diyosuun Yorumla Soran +1 yıl Tabii cici kıs ne sandın 😌 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Cici kıs (opsiyonel ) Yorumla Soran +1 yıl 😄 Yorumla Soran +1 yıl Değil misin Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Emin değilim sjjs Yorumla Soran +1 yıl Öylesin bence xd Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Öyle olsun cici oğlan Yorumla Soran +1 yıl Napıyorsun tam şu anda shdh Yorumla Soran +1 yıl Karaktersizlikten ciciliğe yükseldim bu arada çok hoş 😌 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Millete laf yetiştiriyorum Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Karaktersiz cici oğlan diye bir şey olabilir gibi Yorumla Soran +1 yıl Kime laf yetiştiriyorsun, istersen yardım edebilirim Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Üzerler seni cici oğlan boş ver Yorumla Soran +1 yıl Ya kıyamam beni düşünüyor Yorumla Soran +1 yıl Seni üzeceklerine beni üzsünler sjhds Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Ne polyannacısın ha Yorumla Soran +1 yıl Ne ilgisi var 🙄 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Yok fazla pozitifsiniz şaşırdım 😒 Yorumla Soran +1 yıl Mutluyum bugün Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Hayrola piremses sevgiline laf çarpan olmadı mı bugün Yorumla Soran +1 yıl Yok hayır başka bir aşkımla ilgili Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Aa çocuğun mu var Yorumla Soran +1 yıl Oğluşum iyileşti, düzgün yürüyemiyodu bir haftadır Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Hmm geçmiş olsun bizim de bi akraba veteriner o da anlıyo bu işlerden işte Yorumla Soran +1 yıl Senin çocuğun hayvan mı olur diyorsun yani Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Aa aşkolsun hayvan besliyor olman daha olası geldi sadece skhsjs Yorumla Soran +1 yıl Aa çocuğun mu var dedikten sonra böyle söyleyince sjdhs Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Hayvanına oğluşum diyen çok kişi gördüm de Emaan dalga geçmiyor muyuz zaten her şeye takılma hem laf da çarpmak için dedim biraz Yorumla Soran +1 yıl Fark ettim sjdsa Yorumla Cevap sahibi +1 yıl İyi bari 🙂 Yorumla Soran +1 yıl Bazen bunları yazarken şöyle bakıyorsun gibi hissediyorum 😑 xd Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Yoo Yorumla Soran +1 yıl Şaka yaptım şöyle olduğunu biliyorum 😍 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Kesinlikle Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Arada şaşıyorum zekana Yorumla Soran +1 yıl Resim atsana bana Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Tabi efem Yorumla Soran +1 yıl Tamam bekliyorum.. Yorumla Soran +1 yıl Çok uzun sürdü ama Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Zekana şaşırdığımı söylemiştim Yorumla Soran +1 yıl Biliyorum daha fazla övme lütfen kibirlenmek istemiyorum Yorumla Soran +1 yıl Resim atsam açar mısın peki 😺 Yorumla Soran +1 yıl Teşekkürler o zaman atıyorum sjdjshttps://resmim.net/i/fY750D bak bu benim minnoşum Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Doğru bilmişim Yorumla Soran +1 yıl Neyi Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Hayvanın olduğunu sjjsjs Cidden yürüyemiyor muydu Yorumla Soran +1 yıl Yürüyordu da yaralıydı başka bir kedi saldırmış sanırım Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Haa ev kedisi değil mi Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Öh 120 mesaj olmuş Yorumla Soran +1 yıl Sokak kendisiydi artık ev kedisi ama dışarı çıkıyor Yorumla Soran +1 yıl Evet gizli hanımefendi böyle uygun görüyormuş.. Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Yürü çok konuşma Yorumla Soran +1 yıl Sana mı Yorumla
Tuna8830 Takip Et Master Yaş: 38 , eic 91% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 7,5b cevap paylaştı. Yaşlılar haklı işte 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Haklı falan değil ona ne Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Onu bırak sen ne dedin?😂
Sen de bu kadar açık giyme dedim laf söz oluyor
Aferin iyi demişin😂
Sağ ol 😏
Ne giymişti ki şort felan mi normal boydaysa sorun olmaz çok açık giyindiyse teyze haklı😂😂
Ne demek teyze haklı ya 😑
İsterse donla gezer ona ne
Açıklığında bi siniri var mal misin mk
Gitsin tatil yerinde sahilde giysin çok açık giyinilenlere yanliş bakiliyor ztn insanda biraz edep ahlak olur 👍🏻
Ahlakı kıyafette aramak 😒
😹😹😹komiksin. Valla ben aşırı açık giyinenlerden bahsediyorum knk okey
Amaaan yaşlılar işte
Bir şey sorcam
He
He denmez sjdjs
Efendim buyrun?
Çok resmi oldu böyle de
Söle
Şey diyecektim
Ney sjsjs
Bu iklim değişikliği ne olacak böyle 🙄 küresel ısınma artıyor kutup ayıları falan 👉👈 yazık di mi çok kötü bir durum
Gtünden senaryo uydurdun?
Ne
Tabii koruma altına alınmalılar
Hayrola ucu sana mı dokunuyor da bu kadar dertlendin kutup ayıları falan
Yok senaryo uydurdum dicen zannettim
Yok ya ben Mars'ta yaşıyorum
Sıkıntı yok
Dertlenmeyelim o zaman
popo falan demiyorum ben durup dururken, senin gibi değilim de yani afedersin xd 🙄
Pardon bu kadar dert edineceğini düşünmemiştim
Terbiyemi takınayım en iyisi
Neden gizlisin utanıyor musun
Aynen utandım
Sen de mi utanıyorsun dicem de sevgilini laflardan koruyamadığına göre utanmalısınn
Ya şaka yapıyorum sakin olalım mı :((
İstediğini giyer dedim zaten teyzeye
Hmm iyi yapmışsın
Sağ ol
Sen olsaydın ne yapardın
Senin yerinde mi sevgilinin yerinde mi
Erkeklere laf atmıyorlar diye biliyorum sjdh
Sevgilimin yerinde
Aynen rahatım o konuda
Nasıl 😶 erkek misin
Hmm sevgilinin yerinde olsamm seni boşardım jajsjsk
Bana laf yedirten erkodan olmaz çünkü
Tekrar kendi yerine geçip evlilik teklifi etmek için mi sjdhdh
Neyse şaka bi yana susar otururdum muhtemelen bir şey diyemezdim
Size ne deseydin bari djdhs
Yok be beni erkek sandın zannettim de uğraşasım gelmedi kanıtlamaya Sjsjjs
Sen öyle deyince düşündüm bi an Harun abi olabilir mi acaba dedim skdjs
Yok ya uğraşılmaz cidden yaşlılarla
Duymazdan gelmek en mantıklısı böyle bir duruma
Bence her zaman da susmak olmaz ama sen bilirsin tabi
Bu arada kızdan çok senin zor durumda kalmış olman gerekir gibi
Çıksan mı
Karşı tarafın devam ettirmeyeceğini bilsem belki bir şeyler söylerim de malum dilin kemiği yok hele yaşlılarınkinin hiç yok
Zor durumda kalmadım da sinirlendim rahatsız oldum
Hmm for what reason?
Tanışmak için
Yani haklı olarak
Herkes rahatsız olur
Bir de yaşlı olunca da işte pek tepki de gösteremezsin
İki saat uyduruk senaryona cevap veren bi mal bulduğun için mi agahsjs
Sevgilini rahatsız etmeyelim boş ver
Uyduruk olduğunu anlıyorsa neden mal olsun 🙃
Cevap vermesine mal dedim
Sevgilim bilmiyor ki
Sevgilin bilsin bilmesin fark etmiyor
Rahatsız olamaz da bilmiyorken ondan dedim sjdhd
Biz şimdi hiç tanışamayacak mıyız
Biliyorken rahatsız olacağı bir şey yapma o halde
Bu erkoları da anlamanın mümkünatı yok
Bulmuşun gül gibi kızı ne diye üzeceksin be
Nereden biliyorsun gül gibi olduğunu 🙄
Senin gtten senaryo salladığını bildiğim gibi bunu da biliyorum işte
Yo sallamadım sen kendini iyi hisset diye öyle dedim çok rezil oluyordun çünkü sjjxs
Tüh ikide sıfır desene
Ben de hikmetimden sual olunmaz sanıyordum
Valla çok sallamasyon gelmişti Sjsjjs
Allah mısınız hanımefendi sjdjs
Tavşan mı yapacağız biz şimdi gerçekten 🙄
Tövbe haşa şakasına dedim
Gerçi üçte bir sayılabilir şimdi haklı olduğum bir konu vardı
Bu erkoları anlamak cidden mümkün değil
O neymiş
Kötü bir şey söylemedim ki sohbet ederiz diye düşünüyordum, siz kızlar fesatsınız bence..
Şey 62 mesaj oldu da sjjds hâlâ dm ye geçemedik
Sevgilimin başkasıyla sohbetine kızardım diye düşünerek hareket ediyorum
Gül gibi sevgiline de iyi bak ayrıca
Karaktersiz olduğumu düşünüyorsun:(
Evet öylesin
Kırıldım şu an
Maksat sevgiliniz kırılmasın
İyi akşamlar
Sizli bizli olduk 😕 gerçekten sohbet etmek istemiştim canım sıkılıyor birilerine bulaşasım var ondan.. sevgilimi aldatcak değilim
İyi geceler gidiyorum ben
Artık istesen de konuşmayacağım 🙄
Len hadi git aa
Gittim diyorum zaten kovalıyorsun bir de
Günaydın
Axacagshjd
Gidene bak
Dün kafam yerinde değildi garip şeyler yazıp yanlış anlaşıldım da belki düzeltebiliriz akdjhss
Hmm
Öyle işte, yoksa yazmazdım
Gururluyum diyosuun
Tabii cici kıs ne sandın 😌
Cici kıs (opsiyonel )
😄
Değil misin
Emin değilim sjjs
Öylesin bence xd
Öyle olsun cici oğlan
Napıyorsun tam şu anda shdh
Karaktersizlikten ciciliğe yükseldim bu arada çok hoş 😌
Millete laf yetiştiriyorum
Karaktersiz cici oğlan diye bir şey olabilir gibi
Kime laf yetiştiriyorsun, istersen yardım edebilirim
Üzerler seni cici oğlan boş ver
Ya kıyamam beni düşünüyor
Seni üzeceklerine beni üzsünler sjhds
Ne polyannacısın ha
Ne ilgisi var 🙄
Yok fazla pozitifsiniz şaşırdım 😒
Mutluyum bugün
Hayrola piremses sevgiline laf çarpan olmadı mı bugün
Yok hayır başka bir aşkımla ilgili
Aa çocuğun mu var
Oğluşum iyileşti, düzgün yürüyemiyodu bir haftadır
Hmm geçmiş olsun bizim de bi akraba veteriner o da anlıyo bu işlerden işte
Senin çocuğun hayvan mı olur diyorsun yani
Aa aşkolsun hayvan besliyor olman daha olası geldi sadece skhsjs
Aa çocuğun mu var dedikten sonra böyle söyleyince sjdhs
Hayvanına oğluşum diyen çok kişi gördüm de
Emaan dalga geçmiyor muyuz zaten her şeye takılma hem laf da çarpmak için dedim biraz
Fark ettim sjdsa
İyi bari 🙂
Bazen bunları yazarken şöyle bakıyorsun gibi hissediyorum 😑 xd
Yoo
Şaka yaptım şöyle olduğunu biliyorum 😍
Kesinlikle
Arada şaşıyorum zekana
Resim atsana bana
Tabi efem
Tamam bekliyorum..
Çok uzun sürdü ama
Zekana şaşırdığımı söylemiştim
Biliyorum daha fazla övme lütfen kibirlenmek istemiyorum
Resim atsam açar mısın peki 😺
Teşekkürler o zaman atıyorum sjdjs
https://resmim.net/i/fY750D bak bu benim minnoşum
Doğru bilmişim
Neyi
Hayvanın olduğunu sjjsjs
Cidden yürüyemiyor muydu
Yürüyordu da yaralıydı başka bir kedi saldırmış sanırım
Haa ev kedisi değil mi
Öh 120 mesaj olmuş
Sokak kendisiydi artık ev kedisi ama dışarı çıkıyor
Evet gizli hanımefendi böyle uygun görüyormuş..
Yürü çok konuşma
Sana mı
Yaşlılar haklı işte
Haklı falan değil ona ne
Onu derler s et