Gerçek duygusu olmadığı için diğer tüm olasılıkları değerlendirmeye başlar.
Kadına saplantılı gibi davranıp ısrar etmemek için kafasını dağıtmaya çakışır.
Adamın rutini budur.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Güncellemeler
+1 yıl
Oyssss
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Matematik. 25 tanesine yürür 3 tanesi belki dönse mutlaka birisi tutar diye 😄
Hshahaha o zaman bu duygusu olmadığı seçeneği :)
Duygu muygu yok bam bam bam 😄
Bana da yoktu o zaman. O kadar seviyorum dedi. Dayanamıyorum çok özledim diye ağlamaklı ses kayıtları attı onlar filan yalandı o zaman
Bir yere kadar ciddidir karşılık alamayınca “bana kız mı yok beee” modu açılıyor işte inanmayın erkek milletine
Ya o kadar yalvarmaya bir kere bile buluşmaya gitmedim, benim gözümde mimlisin sen , inanmıyorum da dedim güvenmiyorum da. Bana kadın mı yok muhabbeti olabilir
E bak bu kesin bir cevap mesela, bunu bana yazsan ben de şansımı daha fazla denemezdim. Onda da sinir yapmış papatya çayı içmek yerine oltayı atıp ya nasip demiş 😄
Kaçıncı reddedilişi, kaçıncı gidişi, bakalım bu sefer neyi bahane edip dönecek, aransın bakalım. Güvenmiyorsa karşındaki haklı sebepleri varsa ve senin de gerçek duygun varsa o güveni oluşturmaya çabalarsın. Tok güvenmesi umrunda değilse gerçek bir duygudan bahsedebilir misin
Zaten burada bir duygu olsa gidip de o kadar kadına yürümezdi herhalde. Bu biraz şey gibi istediğimi elde etmem lazım, denerim olursa ne ala olmazsa başka seçenekleri düşünürüm - bak burası çokomelli - belki yürüdüklerimi görür de kıskanır o zaman daha bir yumuşar, yumuşamazsa da umrumda değil derim yeni birisi mutlaka çıkar. Psikoloji bu şekilde benim analizim bu.
Olabilir bir kere de yine benden resim yedi , beni kaç yıllık arkadaşım bu , ilk kez yakın arkadaşlara eklemiş, bir anda yeşil bir hikaye belirdi, aha ne diye baktım, arabada bir kadının elinde alkol şişesi, tatile gittiler ikisi, eminim o yakın arkadaşlar da tek ben vardım, zaten 5 yıldır ilk ve tek yakın arkadaşlarda ki hikayesi bu.
Kıskandırma çabası var, beni tetikleyecek kollarına atılmama sebep olacak sanıyor, böyle ucuz numaralar midemi bulandırıyor
Dışarıdan daha itici göründüğünün farkında değil demek ki. Göreceğini bile bile yapılan şeyler zaten çok kötü ya
Ben onu tesadüf görsem biri ile o etkiyi yaratır ama sen gözüme sokmaya çalışıncs o kadını da beni kıskandırmak için kullanmış oluyorsun olan bu
Denklemi en üstte yazdım işte o kadar detaylı düşünüldüğünü mü düşünüyorsun 😄 Norveç’te falan yaşasak hani nüfus da az değil burada yarısı kadın olsa, yarısı evli, yarısının yaşı aşağı yukarı denk olsa boşta kalanları toplasan 5 milyon insan yapar. Ömrünün sonuna kadar yürüse bitiremez yani. Ben sizlerde bıraktıkları etkilere üzülüyorum kimisi de yazık geri döner mi diye soruyor, dönse nolur ya
Bizim için aynı olasılık yok mu 😄 cinsel ilgi arasa bu açlık memleketinde bulamaz mı ortalama bir kadın istediği sayıda erkeği?
Fazlasını bulur bak hani yukarıda eledim ya evli falan diye yarısı erkek olsa kısmında duruyorum 😄 yaş, medeni hal, ilişki durumu vs farketmeksizin %90-95 bütün kapılar açılır 😄
Aynen öyle , kadınlar duygusal ilgi beklediği için acı çekiyor , yoksa cinsel ilgi istese var ya asıl acıyı erkekler çeker, tipsiz fakir erkeklerin hepsi mal gibi kalır ortada
Bu ülkede o kıyaslamanın kaybedeni her zaman erkek olur. Ben sadece hani geride bir yıkım bırakacak hareketlerden kaçınsak da en azından birbirimizi iyi hatırlasak kafasındayım her zaman. Bu ilişki olur, arkadaşlık olur hep bitecekse böyle bitmeli derim. Olmayınca da bu tarz krizler çıkıyor maalesef. He belki oltaya takılan olmaz dediğin gibi 3 ay sonra yine bir gece mesaj alırsın yaşanır yani bu
Oltaya takılanı yiyip tekrar geliyor o, huyu o, elde edememe hırsı, durup durup depreşiyor
O zaman inception’daki gibi döngüde kalmış sanırım. Tekrar tekrar aynı şeyi yaşamak istemem sabırlar diliyorum ben olsam cevap bile yazmazdım açıkçası 😄
Valla en son hayati bir şey olmadıkça hiç bir şekilde iletişime geçmeyelim dedim, onun üstüne yazması için ciddi bir şey olması lazım
Yazarsa da bunu hatırlat ya da dönüş yapma bence en temizi
Yazmaz bence bende yazmam
Eh o zaman kutla bunu hahahah bir başka soruda görüşmek dileğiyle sevgiyle kal 😊
Sende 😄
Kıza bulunmaz değilsin. Türünün tek örneği değilsin mesajı vermek istiyor.
Takıntı
Nasıl yani?
Başka biri bulana kadar devam eder sonra bırakır peşini
Zaten bıraktı peşimi ama deli gibi kadın koz ekliyor ya onun sebebi ne ki diye merak ettim. Kudurmuş gibi. Hemen başkasını bulmam lazım gibi bir motivasyon mu
Daha olgunlaşamamış arkadaş olgun bir birey bi süre bekler unutur hayatına öyle başkasını almaya çalışır bu arkadaşın niyeti başka da olabilir
Takılmalık birilerine mi bakıyor o zaman
Olabilir
Anladım teşekkür ederim. Bir de erkekler kolay takılmak için duygusu var gibi yapar mı
Zamanında biz de yaptık yalan yok seviyormuş gibi yalanlar söyledik istediğimizi alana kadar daha sonra suratına bakmadık tabi 18/21yaşlarında kan başka yerde geziyordu
Ama bu adam 35 yaşında ergen değil, evlilik yaşadı her türlü acıyı da gördü, eski iş arkadaşım, böyle basit bir amaç için adam gibi olan erkek şekilden şekile girer mi? Tipsiz olsa kandırmak için ne yapsa yeri dersin. Manken gibi eli yüzü düzgün adam. Tek eksiği zengin değil ama iy kötü mesleği var. Böyle yollara başvurması acı veriyor
Bizim de meslek var maddi zenginlik manevi zenginlik var çok şükür 28 yaşındayız bizde ama onun gibi davranmıyoruz akıl yaşta değil başta