Güncellemeler
+1 yıl
Dün elinden bardak düşüp kırıldı yanına gittim oturmuş ağlıyordu yanlışlıkla oldu falan deyip yüzünü korumaya çalıştı aşırı kötü hissediyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Biliyorum haksızım ama çok pişmanım..
Çok pişmanım özür diledim ama benimle konuşmuyor artık
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Keske biraz daha sakin sabirli kalsaydiniz. Eee biraz cirpinacaksiniz.
Ben mesela gecen seneydi 2023 te lcw magazasinda bi tane pantolonu cok begendim.
Esimden onu almasini istedim rica ettim. oda iste giciklik yapti almadi kolumdan cekti pantolonu firlatti.
2 hafta küstüm.🤣😅😂 sonra barisma cicegi ile pantolonla geldi.
Ayrıl bence
Ya eski bi olay. Sonradan sizin gibi hatasını fark etti.
Suanda bi sorun ve problem yok. hem cocugumuz oluyor 😊
Anladım hayırlı olsun
Hem ortada büyük bi hadise mesele olmadan ayrilma yolu olmamali.
Tsk saol.
Sen de sağ ol
Darisi basiniza dim 😀
Pisman olsanda hocam 1 tokat ilişkinin fişini çeker maalesef. Geçmiş olsun.
Belki affeder
Sanmam ama devam etsede illaki bir noktada kopuyor. O güven gitti mi gelmiyor. Şiddet çözüm değildiri artık anlamışsındır.
Çözüm olmadığını biliyorum çok sinirliyken üstüme geldi bir anda oldu hataydı 😕
Olan olmuş. Bunun ne kadar mantıksız bir şey olduğunu kavramıssındır diye umuyorum. Artık ileriye bakmak lazım. Affederse affeder. Affetmesse de affetmez.
Affetmek zorunda
değil.
Onu seviyorum bırakmayacağım
@gizliyimgizliii1905 bak bu soran kişi senin takıntılı dediğin tiplerden etiket attım ki gel gör😊
Soruyu soran şahıs kimse seni affetmek zorunda değil ve sen cok zararlı bir zihniyete sahipsin. Bu tokat şimdi çıktı sen ilerde bu kadın senden ayrılmak istediğinde bu kadına daha kötü şeyler yaparsın diye korkuyorum nasıl benden ayrılır hesabi.. sen önce zihniyetini düzeltmelisin gerekirse git bunun için psikolojik destek al.
Duygularına saygım var ama o işler öyle yürümüyor. Gerçekten seviyorsan üzmemen gerekir bir kızı.
Hata yapmış olabilirsin, kendini affettirmeye çalışabilirsin. Bunlar sürecin parçası ama affetmek veya affetmemek tamamen karşı tarafın inisiyatifine kalmış bir seçim. Affetmezse de takıntı yapmaman ve durumu kabul etmen gerekir. İstemiyorum demesine rağmen darlarsan bu tacize evrilir ve hepten biter duyguları. Bu tokattanda kötü.
Sen bir daha yapma. Affettirmeye çalış kendini. Gerisi ona kalmış.
Taciz edecek değilim kendi eşimi
Diyelim ki boşanacağım dedi ne yapacaksın? Ne yaptın ne ettin yine boşanmak istiyor? Ne yaparsın o vakit?
Benden başka birini sevemez affedecek eninde sonunda affettireceğim kendimi
Aslanım bir soru sordum Diyelim ki boşanacağım dedi ne yapacaksın?
Kabul etmem
Vallaha knka biraz burnun yerde sürtünmesi lazım.
arkadaşım rahat bırak artık kızı
Nasıl yani rahat bırakayım
ben olsam var ya senin a.. s..
O zaman çok sinirliydim o da çok üstüme geldi bir hata ettim çok üzgünüm