Tokat attım ve kimse beni sevmiyor anlamıyor diye ağlamaya başladı ne yapmalıyım?

Çok pişmanım özür diledim ama benimle konuşmuyor artık

Güncellemeler
+1 yıl
Dün elinden bardak düşüp kırıldı yanına gittim oturmuş ağlıyordu yanlışlıkla oldu falan deyip yüzünü korumaya çalıştı aşırı kötü hissediyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Biliyorum haksızım ama çok pişmanım..
Tokat attım ve kimse beni sevmiyor anlamıyor diye ağlamaya başladı ne yapmalıyım?
Cevapla