6 yıllık ilişkiniz de defalarca aldatıldığınızı sonradan öğrenseniz ne yapardınız?

Ayrıldıktan sonra aldatıldığımı öğrenmiştim. Aldattığı kişiye söyledim yine de devam etmişlerdi üstelik kız eşinden boşanalı 1 gün bile olmamıştı daha iğrenç detaylar var anlatmıcam. Sonra bu şahsın oyun hesabına ulaştım ordan geçmiş gönderilerine baktım bir kız sürekli resmini beğenmiş bizim ilişkimizin olduğu zamanlar kendimi berbat hissediyorum. Bu insana verdiğim sevgiye acıyorum. Rabbim diyorum ben neden daha önce göremedim neden bu kadar güvendim kalbim yoruldu yeni birini sevmeye güvenmeye çekinir oldum.

Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar ayrıldım zaten ayrılalı 7 ay oluyor. Problem bu değil ben 1 kere aldatılmamışım sayısız kere aldatılmışım bunu çok sonradan öğrendim. Kendisine de bir zararım dokunmadan sessizce çıkıp gittim hayatından o ağzına geleni saymıştı ben olayın şokuyla buz gibi kalakaldım sadece şimdi şimdi zoruma gitmeye başladı. Keşkeler oldu hayatımda sindiremiyorum.
6 yıllık ilişkiniz de defalarca aldatıldığınızı sonradan öğrenseniz ne yapardınız?
Cevapla