• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

Gece yarısı "Acil gelmen lazım" diye çağıran sevgilinize gider misiniz?

MadagaskarAslanı
MadagaskarAslanı Takip Et
Master Yaş: 31
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
117
Yapay Zekaya Sor
Gece yarısı buluşmaya çağıran sevgilinizin yanına gider misiniz?
Tamam diyip uyurum. 😃
Gece yarısı Acil gelmen lazım diye çağıran sevgilinize gider misiniz?
Gece yarısı "Acil gelmen lazım" diye çağıran sevgilinize gider misiniz?
Cevapla
Sevgili Soruları Sevgi Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
18 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • asuasuasuman
    asuasuasuman Takip Et
    Master Yaş: 43 , eic 100%
    +1 yıl

    Bana gelene kadar o saatte çağıracağı bir erkek arkadaşı akrabası muhakkak ki olurdu.. canımı gece vakti sokakta bulmadım.. bir kadına erkek kişisi gece gece bu mesajı atıyorsa altında bir bit yeniği vardır..

    0
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • uWuTeLLa
    uWuTeLLa Takip Et
    Yoda Yaş: 20 , eic 97%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 597 cevap paylaştı.

    Hastalandıysan ambulansı ara, yangın çıktıysa itfaiyeyi ara, hırsız falansa polisi ara derim. He bu arada beni gecenin bir yarısı arayıp uyandırdığın için de cezalısın, 1 hafta boyunca arama beni der uyumaya devam ederim.

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

70

Cevap

35

Cevap

  • Malefiz1313
    Malefiz1313 Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 26
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 5,9b cevap paylaştı.

    Tabii ki giderim yani konuşmasında da bir ciddiyet Sezersem endişelenerek giderim

    0
    0 Yorumla
  • Sosyetic_SheqiiL u
    Sosyetic_SheqiiL Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 36
    +1 yıl

    Giderim, konu ne olursa olsun.

    0
    0 Yorumla
  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı.

    Evet bir saniye bile düşünmem giderim.. sevgilim çağırmış hem de gece yarısı çağırmış bir de acil gelmen lazım demiş.. başka söze gerek yok.

    1
    0 Yorumla
  • busegmss
    busegmss Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı.

    Söyleyene kadar ısrar ederim ben ne oldu diye. Eğer seni özledim vs. boş yapıyorsa yatar uyurum bende acil bir durumsa gerçekten giderim.
    Buna benzer bir şey de başıma geldi. Bir kız arkadaş grubumuz vardı o ara birinin bir sıkıntısı olmuş telefon ettiler hani toplanıcaz diye tamam dedim ama nasıl da uykum var sabah sabah. Herkes çıkmış gitmiş beni bekliyorlar ben daha kalkmadım bile, aradılar neredesin diye. Hemen kalktım balkona çıktım sesim dışarıda gibi gelsin diye, çıktım şimdi geliyorum dedim tamam acele et dediler. Balkonda üşüdüm, biraz ısınayım diye yatağa girdim uyumuşum o ara. 😂

    1
    2 Yorumla
    • MadagaskarAslanı
      MadagaskarAslanı
      +1 yıl

      Yemin ederim aynısını yapardım. 😃😃

      Yorumla
    • busegmss
      busegmss
      +1 yıl

      Ama nasıl tatlı bir uyku, bir gör 😄😄

      Yorumla
  • laraaaakara_
    laraaaakara_ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 22 , eic 93%
    +1 yıl

    Konuya göre önemli özel konuşulması aciliyeti varsa nerede olursam saat kaç olursa olsun giderim. Yok özledim cart curt yarını bekle aşkım derim. Benim eski sevgilye özledim bulusalim dedim beni ekti arkadaşları ile buluştu gece yazmış konuşmamız gerekiyor dedim yazma bana bir daha yol verdim

    1
    0 Yorumla
  • konuşmayı_seven
    konuşmayı_seven Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 70%
    +1 yıl

    Giderim. Çünkü kızlar istiyorki gece uykusunu benim için bölsün ve ona daha çok bağlanacağım bir sebep olsun. Erkek olarak güçlü olmamız gerekiyor. onlar bizi zaman zaman yoracak çünkü sevgi istedikleri için ama biz bunu bilip onlara sevgi ve ilgi verirsek, o zaman onlar yanımızda yavru kedi gibi olur her zaman

    1
    0 Yorumla
  • Fearlesgirll
    Fearlesgirll Takip Et
    Master Yaş: 23 , eic 99%
    +1 yıl

    Ulan şöyle şeylere ayar oluyorum aynı yerdeyiz çabuk yanıma gel acil diye mesaj atıyor ( arkadaşım :D ) aklım çıkmış oluyor koşa koşa gidiyorum gülmeye başlıyor 😂 bir kaç kere yedim bunu daha zor yerim illa sevgilim olmasına gerek yok gerçekten aciliyet ne onu söylemeli bana ona göre hazırlıklı gideyim ona göre birilerine haber vereyim işimiz kolaylaşsın

    Özlediyse özledim in aşağı desin inerim zaten :D

    1
    0 Yorumla
  • igdonducakss
    igdonducakss Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 24
    +1 yıl

    Aşkım Ankara'da.. Hadi diyelim burada olsun yine gidemem🙄

    0
    0 Yorumla
  • Peripellonis
    Peripellonis Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Gece yarısı değil de akşam geç bi saatte kafama esip çağırıp 10 durak getirtip sonra vazgeçtim diye geri göndermişliğim var acil değildi Öyle esmişlerdi 😂 çağıran o olsaydı gitmezdim muhtemelen Spontan sevmiyorum ben hazırlıksızlık yakalanmayı

    1
    23 Yorumla
    • Peripellonis
      Peripellonis
      +1 yıl

      Emrivaki en sevmediğim şeylerden.

      Yorumla
    • cvcvnfjfkfk
      cvcvnfjfkfk
      +1 yıl

      Yani çocuğu 10 durak getirdin ve sonra vazgeçtim git mi dedin? Allah akıl fikir versin.

      Yorumla
    • cvcvnfjfkfk
      cvcvnfjfkfk
      +1 yıl

      Ne kadar şımarıkça.

      Yorumla
    • Peripellonis
      Peripellonis
      +1 yıl

      Hakediyordu o 😂 arkadaşımla mesajlaştı güya benden konuşmuşlar da ona ekran görüntüsü at diyorum mesajı atmıyor diğerine at diyorum atmıyor bende de intikam hırsı gelişti anasını ağlattım sonra. Bilgin olmayan konularda fikir belirtme tatlım

      Yorumla
    • Peripellonis
      Peripellonis
      +1 yıl

      Noldu sustun? Kadını her haltta suçlamak en kolayı diğmi Erkek aldatır kadın kadınlığını yapmamıştır Erkek soğur kadın soğutmuştur Erkek gider kadın dırdır etmiştir Ne kadınmış be

      Yorumla
    • Peripellonis
      Peripellonis
      +1 yıl

      Yakında kadınların soludukları oksijen sonrası verdikleri karbondioksit gazı ozon tabakasına zarar veriyor diye haber yapacaklar diye korkuyorum arkadaş 😂

      Yorumla
    • Peripellonis
      Peripellonis
      +1 yıl

      Ha delse tabakayı umrumuz olur mu olmaz Daha kuvvetli veririz o nefesi daha çabuk delsin 😂 Hep birlikte g.. ebeririz herkes mutlu olur sinirlenince susmuyorum ya neyse sensin şımarık

      Yorumla
    • cvcvnfjfkfk
      cvcvnfjfkfk
      +1 yıl

      Ben de kadınım, ne alaka? Emin ol senden daha çok savunuyorumdur hemcinslerimi. Hepsini geçtim, adam senden konuştuğunu da, o arkadaşı senden konuştuğunu da söylemiş zaten. Şahsen ben arkadaşlarımla sevgilimin muhabbetini yaparım ve ispiyoncu çocuklar gibi kız arkadaşımla benim aramda olan yazışmayı başkasına atmam, saygıdır bu. Ha eğer kötü konuşur veya gereksiz şeyler söylerse, bunda da haksızsa arkadaşıma yol veririm.

      Yorumla
    • Peripellonis
      Peripellonis
      +1 yıl

      Öyle bir şey değildi birbirlerini tanımıyorlardı attığım bir ekran görüntüsünde kızın numarasını unuttum Sonra kıza mesaj atmış o yetmiyormuş gibi gitmiş telefonla aramışlar Benim sevgilim olan yahut olacak adamla kimse mesajlaşamaz telefonla da konuşamaz Othello sendromu var bende 😂 sen farklı bir fikirde olabilirsin tabi saygı duyuyorum

      Yorumla
    • cvcvnfjfkfk
      cvcvnfjfkfk
      +1 yıl

      Aynen o zaman haklısın işte. Tanımadığın, onun arkadaşı bile olmayan kızla konuşursa süründürmeye hakkın var, hayır yani ne bu senin sevgilin var başka kızlarla konuşacaksan yürü git ayrıl o zaman. Ha tabi othello sendromu kısmı bana biraz abartı geldi ama ben de saygı duyarım dkfkfjdj

      Yorumla
    • Peripellonis
      Peripellonis
      +1 yıl

      neyse sevimsiz durumlar fakat sendrom kısmını abartmıyorum niye sallayım durup dururken şimdi sana ne çıkarım var 😂

      Yorumla
    • Peripellonis
      Peripellonis
      +1 yıl

      Ben kızı tanıyorum bu arada 20 yıllık ilkokul arkadaşımdı tanımadığın derken yanlış anlamışsın

      Yorumla
    • cvcvnfjfkfk
      cvcvnfjfkfk
      +1 yıl

      Abartıdan kastım yalan veya abartarak anlatman değil, abartıdan kastım othello sendromu bana aşırı geldi o manada. Yani kimseyle konuşmasın istemek falan.

      Yorumla
    • cvcvnfjfkfk
      cvcvnfjfkfk
      +1 yıl

      Olsun yine de sevgilinin arkadaşı değil dimi

      Yorumla
    • Peripellonis
      Peripellonis
      +1 yıl

      Onun zaten mümkünatı sıfır ben hayatındaysam herhangi bir kız arkadaşı olamaz ki ben neyine yetmiyorum 😂 bilirim ben o arkadaşlıkları çok güzel yediriyorlar o arkadaşlıkları ama ben düşmem

      Yorumla
    • Peripellonis
      Peripellonis
      +1 yıl

      Ya bir de kızlar arasında bir grup yelloz var Sen yokken ben vardım kızım'cı yellozlar Onlar tam yolmalık bak😂😂

      Yorumla
    • cvcvnfjfkfk
      cvcvnfjfkfk
      +1 yıl

      Benim sevgilimin arkadaşı olsa ben de arkadaş olurum ama cidden senin dediğin gibi pick me kızlar var sen yokken ben vardım gibisinden konuşup sadece ikisinin anlayacağı bir espri veya anı anlatıp gülüyorlar sen de m*l m*l bakmak zorunda kalıyorsun. Ay çok kötü. Yine de ben sevgilimin kız arkadaş yapmasına karşı çıkmam fakat çook samimiyse, yani bilmem en iyi arkadaşı da sevgilisi de ben olmak isterim.

      Yorumla
    • Peripellonis
      Peripellonis
      +1 yıl

      Burdan bakınca hangi kadın nasıl bi kadın hangi erkek nasıl bi erkek o kadar belli oluyor ki amannn boş ver sen tatlım

      Yorumla
    • cvcvnfjfkfk
      cvcvnfjfkfk
      +1 yıl

      Evet öyle, davranışlarından belli olur. Biliyorum ama arkadaşa karşı olmak da bana çok sınırlayıcı geliyor, aldatacaksa her türlü aldatır ve eğer seni çok seviyorsa istersen önüne dünyanın en güzel kadınını koy yine gözü senden başkasına bakmaz. Bakarsa da kurtulmuş olursun öyle bir adamdan.

      Yorumla
    • Peripellonis
      Peripellonis
      +1 yıl

      Sadakatle sevginin doğrudan alakası yok. Çok seviyorken de hatta aşkından deli divaneye dönmüşken bile aldatabilirsin. Sadece ama sadece değer verdiğin insanı aldatamazsın.

      Yorumla
    • cvcvnfjfkfk
      cvcvnfjfkfk
      +1 yıl

      Yani saygı duyduğun, değer verdiğin birisini. Öyleyse sana bunları vaat etmeyen bir adamla birlikte olmazsın ve bunları sağlayan bir adam da zaten bence kendi arkadaşlarından kimin ne olacağını bilir. Bu yüzden mesele arkadaş değil, düzgün çevresi olan, iyi, sadık, aşık, saygılı ve sana değer veren bir adamı bulmak. Evet haklısın 💖 Teşekkür ederim yeni fikirler için.

      Yorumla
    • Peripellonis
      Peripellonis
      +1 yıl

      Ne demek ✨✨ insanların çoğu yanlış biliyor Aşk ne kadar büyükse sadakat de o kadar çok olur sanıyorlar Yok öyle bir şey

      Yorumla
    • Peripellonis
      Peripellonis
      +1 yıl

      İkisi arasında ne ters ne de doğru bi orantı yok

      Yorumla
  • saskinomayra
    saskinomayra Takip Et
    Master Yaş: 48 , eic 53%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 10,6b cevap paylaştı.

    ayy fi tarihinde kaldı be cancağazım... ama şöyle diyim ben de kendimce.. gece yarısı acil gelmen lazım diyenler müvekkillerimdir. karakolda veya şubededirler. ben de giderim.. ne de olsa ucunda para var. parayı severim. :)))

    0
    0 Yorumla
  • Wineandorange
    Wineandorange Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Sevgilim uykumun benim için önemli olduğunu bildiği halde böyle bisey yaparsa bana ulaşamaz ki.. uyumadan önce telefonu sessize alayrum. İstediği kadar yazsın arasın çağırsın.

    0
    0 Yorumla
  • LEYYA_GS
    LEYYA_GS Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 63%
    +1 yıl

    Gece bana ulaşamaz çoktan uyumuş olurum.
    Ayrıca belli bir saatten sonra çıkamam annem izin vermez 😄

    0
    4 Yorumla
    • MadagaskarAslanı
      MadagaskarAslanı
      +1 yıl

      Sabah bir uyanıyorsun, 107 mesaj 52 cevapsız arama. Başıma gelse kıyamet koptu ya ümmeti Muhammed diye düşünürüm sanırım. 😃

      Yorumla
    • LEYYA_GS
      LEYYA_GS
      +1 yıl

      Sabah o kadar mesaj ve arama görsem geçerli bir sebebi yoksa ruh hastası olduğunu düşünüp uzaklaşırım zaten 😄

      Yorumla
    • MadagaskarAslanı
      MadagaskarAslanı
      +1 yıl

      https://youtu.be/3LlM-dQFAzs?si=eMTXr7fyaDNgp7Qy

      Senin uzaklaşma hızın 😂😂

      Yorumla
    • LEYYA_GS
      LEYYA_GS
      +1 yıl

      Hahahhaa aynen 😄

      Yorumla
  • Behavaha
    Behavaha Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 97%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 675 cevap paylaştı.

    Acilse 112'yi arasın beni neden arıyor. Ben gitmem gündüzleri torbaya girdi de haberim mi yok derim. Ki sevgiliye karşı biriyim belirteyim dedim.

    0
    0 Yorumla
  • MekanınSahibiHande
    MekanınSahibiHande Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Azdı mı ne oldu yani dkdkdksf

    giderim tabi ki ihtiyacı vardır belki , kötü bir şey olmuştur

    0
    1 Yorumla
    • MadagaskarAslanı
      MadagaskarAslanı
      +1 yıl

      Yok öyle olsa önce uyudun mu diye yazar haha 😃

      Yorumla
  • Neyebakacaktimbenn
    Neyebakacaktimbenn Takip Et
    Bilge Yaş: 27 , eic 97%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 522 cevap paylaştı.

    Beni düşünen biri gece vakti gel demez. Hastadır vs o başka ama onun dışında açıklama yapmadan gel dese gitmem.

    0
    0 Yorumla
  • Geiltoy
    Geiltoy Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 98%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 421 cevap paylaştı.

    Bende azginsam, tabiiki kosarim!


    Sonra basima kalir felan diye korkuyorsanda, önce kiz arkadasina geleceginiz olmadigini anlatirsin 🤷

    0
    0 Yorumla
  • _Justimagineit__
    _Justimagineit__ Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 99%
    +1 yıl

    Gece yarısı niye çağırıyor ne alaka? Gece gece niye geliyorum uykum var yat zıbar derim 🙄

    1
    0 Yorumla
  • Alcyone__
    Alcyone__ Takip Et
    Guru Yaş: 102 , eic 100%
    +1 yıl

    Giderim.. Allah korusun başına bişey gelmiş olabilir..

    1
    0 Yorumla
  • flaneurx
    flaneurx Takip Et
    Master Yaş: 125 , eic 63%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 9,9b cevap paylaştı.

    Bi kadını gece yarısı çağıracak kadar acizse gitmem

    1
    0 Yorumla
  • DedektifMinnie u
    DedektifMinnie Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 10b cevap paylaştı.

    Kız başıma nereye gidiyorum gece gece? Gelip beni alsın.

    2
    0 Yorumla
  • Wolfalpha182
    Wolfalpha182 Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Kral Alex knka sen ne yapıyorsan bende onu yapardım.

    0
    0 Yorumla
  • Dreplyqwert
    Dreplyqwert Takip Et
    Xper 7 Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Gece çağırın erkeğin yanına gitmem
    Yatağında olmayı değil kalbinde olmak istiyorum ben

    0
    0 Yorumla
  • çilek82
    çilek82 Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 98%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 457 cevap paylaştı.

    Hayır gidemem gece gece başıma bir şey gelebilir neler duyuyoruz televizyonda

    0
    0 Yorumla
  • Eirenee1
    Eirenee1 Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı.

    Gitmem abi, gece yarısı cinayet mi işledi suçu üstüme bile yıkabilir bir de beni arayıp çağırıyor 😅

    0
    0 Yorumla
  • thewalkerist
    thewalkerist Takip Et
    Xper 7 Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 340 cevap paylaştı.

    Koşa koşa giderim. Sevdiğim kadın çağırmış gitmeyecem de ne yapacağım?

    0
    0 Yorumla
  • ft06yl
    ft06yl Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 3,5b cevap paylaştı.

    Ne konu olursa olsun şartları zorlar giderim. O mesaj gece gece geldiyse bir sıkıntı olabilir

    0
    0 Yorumla
  • Semih6934
    Semih6934 Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 13,1b cevap paylaştı.

    İki elim kanda olsa gelirim, gelemezsem ben bu yolda ölürüm demiş şair.

    0
    0 Yorumla
  • _Güneş____00
    _Güneş____00 Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl

    Sabahlara ne olmuş? 🙄🙄Öyle bir densizle niye sevgili olduğumu düşünme sebebi resmen.

    0
    0 Yorumla
  • mütesellî
    mütesellî Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 99%
    +1 yıl

    Gidilebilecek mesafe ise elbette giderim. Uzak mesafe zaman alır, acillik kalkar ortadan 😂

    0
    0 Yorumla
  • Aristokratımsı
    Aristokratımsı Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 14,5b cevap paylaştı.

    Gece yarısı bana ulaşamaz, telefonu sessize alıp uyuyorum.

    0
    0 Yorumla
  • KcIOIIIka
    KcIOIIIka Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35 , eic 97%
    +1 yıl

    Yok gitmezdim o saatte ne olacağı belli olmaz

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Giderdim acil bisey olmasa cagirmazdi atlatamiycagi bsiey varsa sevgilinden gayri kimi arar ki insan

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    hayır ya hadi akşam önemli bir şeyse belki de gece ne yapacak

    0
    0 Yorumla
  • вуηαяcσѕ
    вуηαяcσѕ Takip Et
    FenomenMentor Yaş: 38
    +1 yıl

    Cidden önemli konu ise koşa koşa giderim.

    0
    0 Yorumla
  • BirPeriKızıı
    BirPeriKızıı Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 26
    +1 yıl

    Evet giderim hiç düşünmeden.

    0
    0 Yorumla
  • MrKuzey
    MrKuzey Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 28
    +1 yıl

    Koşa koşa hemde

    0
    0 Yorumla
  • zehrakkaaarr
    zehrakkaaarr Takip Et
    Xper 2 Yaş: 27
    +1 yıl

    Bakmam mesaja uyurum sabah gormemisim uyuyodum derim

    0
    0 Yorumla
  • Yaren4949
    Yaren4949 Takip Et
    Xper 1 Yaş: 23
    +1 yıl

    Konu erkekee gitmem akşam çağırıyorsaa biraz tehlikeli olabilir 😂😂

    0
    0 Yorumla
  • İmanlıAtayız
    İmanlıAtayız Takip Et
    Guru Yaş: 110 , eic 100%
    +1 yıl

    112'miyim ben gideyim

    0
    1 Yorumla
    • MadagaskarAslanı
      MadagaskarAslanı
      +1 yıl

      Luliluliluliavavavava

      Yorumla
  • melekelif1992
    melekelif1992 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36 , eic 100%
    +1 yıl

    Gideriz ne var bunda

    1
    0 Yorumla
  • Bez_BheBek
    Bez_BheBek Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 95%
    +1 yıl

    Sence? işte bu yüzden kaybediyorum hep.

    1
    0 Yorumla
  • LadyEbrar
    LadyEbrar Takip Et
    Xper 7 Yaş: 22 , eic 99%
    +1 yıl

    Giderim laa neden gitmeyim ki

    0
    0 Yorumla
  • Paranoyak-Maan
    Paranoyak-Maan Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 88%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 12,2b cevap paylaştı.

    Duruma göre değişir.
    Büyük ihtimal giderim.

    0
    0 Yorumla
  • Güneşimikaybettimmm
    Güneşimikaybettimmm Takip Et
    Bilge Yaş: 29 , eic 99%
    +1 yıl

    Gitmem gece dışarı da işim olmaz

    0
    0 Yorumla
  • seydayagmr924
    seydayagmr924 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Yani giderdim demekki kötü birsey olmus

    0
    0 Yorumla
  • Koşan_anksiyete
    Koşan_anksiyete Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 98%
    +1 yıl

    Ben terliklerimle giderim jdjffh

    0
    0 Yorumla
  • Yecüc_Mecüc_7991
    Yecüc_Mecüc_7991 Takip Et
    Master Yaş: 46 , eic 100%
    +1 yıl

    Aciliyetin durumuna bağlı

    0
    0 Yorumla
  • şevval7282736
    şevval7282736 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 20 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 390 cevap paylaştı.

    Hayir cok istiyosa o gelsin

    0
    0 Yorumla
  • BanaAşiksinTatlim
    BanaAşiksinTatlim Takip Et
    Xper 6 Yaş: 24 , eic 97%
    +1 yıl

    Giderimmmmmmmm kosarak hemde 😂

    0
    0 Yorumla
  • inciitanesiii u
    inciitanesiii Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 9,6b cevap paylaştı.

    Gitmem ya polisi arasın

    0
    0 Yorumla
  • Illecebrous
    Illecebrous Takip Et
    Master Yaş: 45 , eic 100%
    +1 yıl

    İki elim kanda olsa bi yol bulurum

    0
    0 Yorumla
  • magicalbetüş
    magicalbetüş Takip Et
    Guru Yaş: 23 , eic 96%
    +1 yıl

    İmkanı olsaydı giderdim

    0
    0 Yorumla
  • Lalala344
    Lalala344 Takip Et
    Bilge Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Aciliyetin önemine göre değişir

    0
    0 Yorumla
  • Besara
    Besara Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 90%
    +1 yıl

    Ne işim olur ya uykuma bakarım😂😂

    0
    0 Yorumla
  • To_Be_Honestt
    To_Be_Honestt Takip Et
    Master Yaş: 20 , eic 97%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı.

    Hayır gitmem

    0
    0 Yorumla
  • Linalizzz
    Linalizzz Takip Et
    Xper 7 Yaş: 41 , eic 100%
    +1 yıl

    Bir sorun var demekki evet giderdim

    0
    0 Yorumla
  • _Süveyda u
    _Süveyda Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 100%
    +1 yıl

    Giderim herhalde

    0
    0 Yorumla
  • mavikelebeks
    mavikelebeks Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 99%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı.

    Gidebiliyorsam giderim

    0
    0 Yorumla
  • scorpiongirl429
    scorpiongirl429 Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 67%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 9,4b cevap paylaştı.

    ne kadar uzun süre ilişkimiz olduğuna bağlı

    0
    0 Yorumla
  • SkrErd37
    SkrErd37 Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 55%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 3,5b cevap paylaştı.

    Sebebini sorarım ona göre bakarız

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (45)
Devamını Gör(90)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Gece yarısı "Acil gelmen lazım" diye çağıran sevgilinize gider misiniz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Sevgilin seni gece yarısı yanına çağırsa gider misin? 52 cevap verildi
Gece yarısı arayan sevgili? 13 cevap verildi
Sevgilin gecenin bir yarısı arayıp "Seni özledim gel." derse gider misin? 117 cevap verildi
Sevgiliniz her gece 11-12 gibi aramak istese açar mısını? 9 cevap verildi
Çağırmasanda geliyormu gecelerine? 6 cevap verildi
Sevgiliniz gecenin bir vakti " Çok kötüyüm, yanıma gelebilir misin? " dese gider misiniz? 35 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Özel günleri sever misiniz sizin için önemli midir?
  • Megane 4 mu focus 4 mu Hangi araba daha iyi?
  • Yaz akşamı dondurma ritüelin var mı?
  • Parkta közlenmiş mısır sevenler burada mı, siz nasıl yersiniz?
  • Gece gece nasıl içecek tüketirsiniz?
  • Siz de insanlardan hemen nefret eder misiniz yoksa size de bu duygu abartı mı geliyor?
  • İki kalp gerçekten kilometrelerce mesafe varken birbirine sadık kalabilir mi?
  • İnsan ne zaman vazgeçmiş sayılır; pes ettiğinde mi, yoksa artık kendine daha fazla zarar verdiğini anladığında mı?
  • Benim gibi aşure süslemeye kafayı takan var mı, siz aşureyi nasıl seviyorsunuz?
  • Çok uçlarda olmayan muhafazakar erkek ve seküler kız ilişkisi olur mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨