
Sevgilisini en çok kıskanan taraf sizce kadınlar mı yoksa erkekler mi?

Sevgilisini en çok kıskanan taraf sizce kadınlar mı yoksa erkekler mi?
Kadınların kıskançlığı yüzeysel daha sığ. Yani neden baktın neden ettin trip vs.
Erkeklerki daha işlevsel daha derin, hele bir de kapris ve özgüven eksiği varsa aman aman. Vurur, vuruşur, vurulur.
Bence kadınlar daha çok kıskanıyor. erkekler de kıskanır ama kadın mesela daha bir şey olmadan bunu hisseder direk tartışma çıkartır. seven zaten kıskanmalı ama dozu kaçırmamalı kısıtlamamalı
Cevap
5Cevap
Erkeklerin kıskançlık değil de, manipülasyon, elde etme arzusu. Gerçek anlamıyla kadınlar diye düşünüyorum.
Kadınlar daha çok kıskanıyor. Erkekler pek kıskanmıyor artık.
Kıskanmayan erkekler şaka maka artış da artık. 🥲
Seven kıskanır tabii ki de. Aşırıya kaçılmasa iyi olur.
Bence karaktere göre değisiyor ya net bi cevap veremem buna.
Kim daha çok seviyor ve kaybetme korkusu yaşıyorsa o kiskanç
Erkolar. Giyim kuşama çok karışıp kıskançlık yaptıklarını sanıyorlar.
kadınlar daha kıskançtır ve bu bir erkeğinkine benzemez diye düşünüyorum ben.
Çok seven taraf
Seven insan kıskanır onun için taraf belirliyemem
Erkekler takmaz, kadınlar ise kafayı erkeklere takmaktan dolayı ilişkinin içine ediyor lar sonrada bitiyorrr:)
Çok seven kıskanır.
Kadınlar
Kadınlar
Kadınlar gibi geliyor
kadınlar gibi
Bence erkekler.
Erkekler
Kadınlar bence
Kadınlar.
Kadınlar
Belli olmaz
Tabiki erkekler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?