Siz yazmadıkça yazmayan kişiye yazmaktan vaz geçtiniz mi?

Ben zaten bi iki kere 3 kere yazarım baktım yazmak istemiyor o kişi yaza bile ben soğuk davranırım 😏😏

Eee hep orada olacak halimiz yok değil mi 😂😂😂

Güncellemeler
+1 yıl
Kırmayın su insanları 🥺🥺
Güncellemeler
+1 yıl
ILAKI bir sevgilie yazmak sorunda değiliz degilmi bi arkadaşımıza bile yazak ve açık olduğu halde cevap vermese yine kırılır insan değil mi işte insan en ufak şeyde bile kırılır 🤷‍♀️🤷‍♀️✌✌🤔🤔
Siz yazmadıkça yazmayan kişiye yazmaktan vaz geçtiniz mi?
Cevapla