İlk öpüşme anı nasıldı, nerde ve heyecanlandınız mı?
Hiç öpüşmeyenler ne düşünüyor öpüşme hakkında?
Başına değişik olay gelenler?
Hiç öpüşmeyenler ne düşünüyor öpüşme hakkında?
Başına değişik olay gelenler?
lise 2 ye gidiyodum. aylardan haziran. okulların kapanmasına 1 hafta falan kalmıştı. öğrendim ki bu hoşlandığım çocuk okuldan ayrılcakmış. beni bir telaş sardı tabi. sonuçta 20 ay ve aramızda geçen konuşmalar 2 bilemediniz 3 laftan oluşuyo. belki de çocuğu hayatımda bidaha göremicem diye açılmaya karar verdim. okulun son günü karneler alındı falan filan ben cesaretimi topladım ve çocuğun yanına gittim. ama ellerim bacaklarım zangır zangır titriyo. zar zor bikaç kelime söyleyebildim. içimden dedim sen bu işi yapamicaksın dön arkanı git boşver. tam döndüm gidiyodum şahısla ortak bir arkadaşımız burak seslendi (burak çocuğu sevdiğimi biliyodu hatta çocukla burağı da ben arkadaş yapmıştım burak çocuğu bana ayarlasın diye düşünün yani o kadar.) döndüm arkamı efendim dedim.
Devamı nerde?
sevgilim bana bir süprizi olduğunu ama bunu çok özel ve çok gizli olduğunu söyledi ve bni bir apartmanın boş katına götürdü gözlerimi kapattırdı bn birşey vereceğini beklerken bni öptü şaşkınlıktan dudaklarımı sımsıkı kapatmışım farketmeden yanağımı öper gibi öpmek zorunda kaldı tabi ikincisinde olayı kurtardık ve hatta bn kndime bile şaşırdım meğer dudaklarım öpüşmeyi biliomuş :)
Hic biseye benzemiyo valla sevdigin bir insanla ne yaparsan yap guzel hissedersin zaten orasi ayri ama sevmedigin biri olursa hicbisey hissettirmez
Cevap
0Cevap
İlişkimiz vardı yaklaşık 3 ay seviyorduk birbirimizi aşıktık... daha sonra bir gün mesaj attı cemre diye normalde sevgilim aşkım diyen ismimli hitap etti vs.. işte mesajda yazdı ki ayrılmak istiyorum fıttırdım bende 3 ay geçmiş bir ilişkiyi mesajda bitiremezsin dedim yüzyüze geleceğiz yüzüme karşı seni sevmiyorum ayrılmak istiyorum diyeceksin o zaman inanırım dedim geçerli bir bahane sun vs çabalıyorum bitmesin diye saat 9 siteye in dedim geliyorum gittim konuşuyoruz falan yakınız bir o kadarda ama ben çok aşıktım o da öyleydi... sonra işte gözlerime bakarak söyle dedim söyliyemiyor yere bakıyor çabalıyorum hala bitmesin sevgilim yapma diyorum yanlış bir hareketim mi oldu... daha sonra ne desem boştu sen zaten kafanda belirlemişsin dedim ayrılmayı nedesemde boş yazık ettin bize dedim... kalktım gidiyorum tuttu belimden kendine çekti ve o sırada öptü inanılmazdı ilkimdi o benim onunla sevmeyi öğrenmiştim... şarkımızı açmıştı pinhani den beni al kucağına elini belime sar falan öyle öpüştük ilk deneyimim öyleydi.. o üç ayda sarılırdık el ele tutuşurduk ama öpüşmek erkendi diye düşünüyordum hiç öyle bir şey olmamıştı sonra ayrılmak istiyordun ne oldu dedim şakaydı dedi ben seninle evlenmek istiyorum sensiz bir gün geçmiyor bile dedi öyle yani.. şu an nerde kim bilir ilkler unutulmuyor özlüyorum..❤️
Yaklaşık 3.5 senelik sevgilim, bu 3.5 senenin 3 senesini hiç buluşmadan geçirdik. Görüntülü konuşmalar şu bu aramız o kadar samimi ki en yakın arkadaşım gibi. Her konuyu rahatlıkla konuşur, her derdimi ona anlatırım her daim yanımda. Sinemaya gitmiştik, saçma sapan bir aksiyon filmi. Ilk başta yanlışlıkla öptü dudağımı, sonra öpüşmeye başladık ve 2 3 dakika sürdü. Bir kaç dakika sonra tekrar yaklaştı, aralıksız 25-30 dakika sürdü. Hala sevgiliyiz, ayrılmayacağımıza ve evliliğe kadar gideceğine o kadar eminim ki. Ikimizde birbirimizin ilk sevgilisiyiz, beraber öğreniyoruz, büyüyoruz.
lise 3 gidiyorduk ikimizde yaklaşık 6 aydır sevgiliydik. Ilk defa sinemaya gidicektik daha önce hiç fırsat olmamisti. Neyse sonra girdik sinemaya oturduk yerlerimize ben kafamı onun omzuna yaslamistim ve filmin baslamsasini bekliyorduk. Film baslamisti bi 10 dk felan oluyordu ben telefona bakıyordum. Sonra bi anda dudağımda birey hissetmiştim ama ne oldunu anlamamistim. Dudagimdan mi öpmüştü? diye düşünüyodum. Neyse ben telefonu bıraktım ve tekrar dudagimda bisey hissettim ama anlamamistim yine. Ama öyle güzel bir histi ki anlatmaya kelimeler yetmez. Sonra birbirimize baktık ve dudağından öptüm demisti bende evet demistim. Rahatsız oldun mu diye sormuştu olmadım demisti ve sonra hemen yine öptü bu sefer bende karsilik veriyodum. Böylece tüm Film boyunca öpüşmüştük hiç bakmamistik fime. Hala bu günü hatırlarız. Bizim icin unutulmaz bi gündü hatırlayıp güleriz hep film nasıldı diye sorarız birbirimize filmin adi geçtiği bir yerde birbirimze bakip Güleriz. Yakindada evleniyoruz.
20 yaşımdayken öpüştüm. olay şöyle oldu ; annesiyle tanışma yemeğine gitmiştik onun evine sonra ben lavaboya gittim makyaj tazelemeye sonra arkamdan geldi sarıldı sonra rujun taşmış dedi silermisin dedim eliyle silerken kendimden geçtim dudağına yapıştım soluksuz 3 dk falan öpüşmüşüzdür :) ama o anın verdiği zevk anlatılmaz yaşanır
Sevgilimle yazın başında çıkmaya başlamıştık daha sonra okullar açıldı ama ilişkimizi herkesten saklıyorduk hafta sonu kaçamaklarında buluşuyorduk şu an eskisi kadar sık öpüşmüyoruz ama güzel duygular
Beni kendine cekti ve öpmeye calisti. Dudagini sadece ilk 1 sn hissettim belki daha az. d
Cunku o kadar civiktiki baya baya islakti ve ilk opusmeye calismadim ama durum oyle olunca baya kotu tecrube oldu.:(
Hic opüsmedim. öptügüm tek kisi kocam olur ins.
gerçekten böyle biri bulmak çok zor sizi kutluyorum
zor ise önünüze gelen kizla yatip kalkmayin öpmeyin ozaman. Benim gibiler cogalik böylelikle
cogalir
ne düşünüyorsunuz öpüşme konusunda peki?
ben sizin düşündüğünüz tarzda biri hiç olmadım
Çok boktan birşey ya sulu sulu vıcık vıcık böyle dizilerdeki gibi mükemmel değil yani heyecanlanma falan yaşamayın bu muymuş lan diyorsunuz berbat benim için 🤢
Benimkisi de çok sulu oldu ama çok hoşuma gitmişti sevdiğim kişi ile olduğu icin
Bir arkadaşım 12 yaşında nasıl bişey diye kankasıula öpüşmüştü kızdı ikiside sizce bu eşcinsellikmi ama kız erkeklere aşık oluyor
Şaşkınlık. Ben de küçükken kuzenimi öpmüştüm. O sadece merak
Eşcinsellik değil o benim ilk öpüşmem de arkadaşımlaydı ama eşcinsel değiliz
kız soyunma odasındaydı xd donup kalmıştım
anlamadım :D
Heyecanlanmştm çünkü ilkimdi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar