
Dürüst olun, atmayın. :D
Romantiklik seviyenizi 10 üzerinden puanlayacak olsanız, kaç verirdiniz?

Dürüst olun, atmayın. :D
Romantiklik seviyenizi 10 üzerinden puanlayacak olsanız, kaç verirdiniz?
Şiir yazan birisiyim, nezaket bağlamıda da ilişkide olduğum partnerine asla sesimi yükseltmem, ek bir hakarette bulunmam. Romantikliği bir açıdan ele alabilseydik -ki hemde şu dönemde- kesinlikle bunlarıda içerisine katmamızın gerektiğini söyleyebilirdim. Romantiklik, elbette bazen güzel ve fazla şeyler ister ve bunlar yapılabilecek şeylerdir ama minik, yitirilebilecek o şeylerin değerini her zaman için korumak bence romantizmin en üst noktası olabilir. Çiçek almak, iltifat etmek, minik ya da o ana özel hediyeler bulmak gibi aslında ilişki yürüdükçe unutulan ama o hissiyatı her zaman verecek hislerin olması bana göre. Elbette herkesin kusurları vardır, bir ilişki karşı tarafta ki kadardır bütünleşilmeden giderse küçüldükçe onunla küçülürsün. Neyse, soruya cevap vermeyi unutmadan, kendime dokuz verirdim.
Puan veremiyorum. Romantik şeyleri severim ama beni aşırı utandırıyor ya😅 ben romantik miyim bilmiyorum. Birini sevince onun için bir şeyler yapmak isterim. Bu beni romantik yapar herhalde.
Evet, öyle de diyebiliriz. Sayılıyor yani 😄
Sevdiğim kişiye gösteriyorum bu yönümü sadece 10/9 falan olur ilgiye ve romantikliğe boğabilirim çok seversem.
5 verirdim kendime çok romantik değilimdir ama güzel severim
Cevap
46Cevap
Ben romantik olduğumu düşünüyorum oldukça..
Canım istediği zaman 100/10, canım istemezse eksi binbeşyüz/10...
Kadınına göre değişir.
Aşko-kuşkolara, aklı bir karış havada olanlara ve romantikliği betalıkla karıştıranlara beton gibi realist, kendini beğenmiş dişi hödüklere buzdolabı gibi soğuk, ayağı yere basan, mantıklı ve ne istediğini bilen kadınlara karşı da göz yaşartacak kadar romantik.
Kadınına göre muamele.
Seversem tutkulu severim içten severim
Damarima basarsa tutkuluğumda sevgimde biter
O yüzden puana gerek yok
Romantik değilimdir hiç, ormantik olabilirim de olmayabilirim de. d
Romantiklik konusunda sadece sevdiğim kişiye detaylı düşünerek yaparım. 10/8 olabilir yani hiç yoktan iyidir diye düşünüyorum
1.5/10, kendimi çok zorlarsam vasat üstü bir şeyler başarabiliyorum ama onun haricinde romantik biri değilim
10 üzeri 10 bayağı romantik birisiyim de yaptığımda çok da değerli görülmüyorum, ama yine de karşımda ki insan mutlu olsun yeterli benim için 😊
Karşımdaki kisi nin kim olduğuna bağlı bu 😅😂😂
Bazen 0000.0000 -
Bazende 100000.00000+
Duruma göre
0 veririm kimse romantikligimi onu düşünmemi haketmiyor
Nee kadar dışa vurmasam da ince düşünceli olduğum için 10 diyorum.
İyiyim o konuda ağzım iyi laf yapar kaçırmam güzel anları
Romantiklik seviyesi bir yana dursun kişiliğim romantik. Tam puan veriyorum kendime 😄😄
Şimdilik sıfır çünkü romantik olamama gerek yok😄Sevdiğim kız olursa tabii puan artar.
10 üzerinden 10
Bu benim için bir ritüel bir ayin gibi birşey😄
7 8. Karşımda ki kişiye bakışlarım hariç belli etme 3.5
Anlık duruma göre değişebilir şu an 5 hissediyorum
Romantikliğimi hiç deneyimleyemedim seviyesini bilemiyorum
ben 10 verirdim çünkü herkesi çabuk kavrayabiliyorum onlarda hemen beni seviyorlar
10 üzerinden 1 milyon ben romantizm için yaratılmışım
Valla aamı buldummu, nikahı bastımmı 10/1,000,000 olurum
6/10 veriyorum
6-6.5 dahası çıkmaz
3 inanması zor ama sadece 3 kendimle alakalı şaşırdığım bir özelliğim. Balık burcuyum. Ama yine de sadece 3:)
Sevdiğim biriyse bazı dönemler gelir hayatında görebileceği en romantik insan olurum
10 veriyorum. Acayip romantikim
3 veririm 0 vermeye utandığım için😂
10 çok romantik birisiyimdir maşallah
7 vardır. Ben yalnızken de romantiğim.:)
10/ 10 veriyorum kendime
5-5.5 verdim o da kendi hatrıma 😄
5 veririm
0 hiç romantik değilim.
Ben 8 falan derşm ya. Duygusalım
Vallahi bazen 10 bazen -10
Bir, o da doğum gününü hatırlarım diye
Kalasın önde gideniyim ben
10 da olabiliyorum 1 de
0 verirdim. Zira hiç romantik değilimdir.
Odun musun Melis diyen olmuştu...
Daha o tarafları keşfedemedik maalesef
Sevdiğim zaman çok romantiğim. 10.
normalde iyide şu an -1
10/10 maalesef
2 idi, şu an -1 falandır
Eskiden 10 diyebilirdim. şu an 5 anca var yok.
10 üzeri 15😁🤦🏻
Biraz zorlarsam 5-6 civarı olabilir.
1 bile zorlasam çıkmaz
9️⃣ diyebilirim.
8 falan
En fazla 4 olabilir, odun sayılırım :D
En fazla 3. O bile çok
Sıfır veriyorum. Odunum ben.
8 diyebilirim.
romantik duygum yok o yüzden sifir
Sadece sevdiğime olur o da 10/10
10/10, boğucu derecede romantiğim 🥰
5-6 olabilir gibi 🤔
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?