Arkadaşlar sevgilim annemin doğum gününü kutlamak istedi arayıp sonra tuhaf davranmaya başladı sizce bir işler mi karıştırıyor?

Kavga ediyoruz bu yüzden 3 saattir sizce çok mu abartmışım en son ablamın evindeyim dedi sonra fotoğraf atmış yeğeniyle ve bir tane daha fotoğraf atmış ama dışarı çıkıyorum demedi onu dışarı çıkmasına bahane olarak öne sürüyor sözde fotoğraf atmış dışarı çıktığını belli eden nereden bilebilirim haksız mıyım mesaj attım belli bir süre cevap vermedi bekledim arayacak diye aramayınca beni aradım lavabodayım dedi çıkınca arar diye dedim yine aramadı arkadaşıyla görüşmeye gitmiş sizce de tuhaf davranmıyor mu daha sonra ben de şey dedim annemle bekledik dedim arayacağım demiştin beni de küçük düşürdün anneme karşı dedim sizce ne yapmaya çalışıyor karıştırdığı bir iş falan mı var?
Arkadaşlar sevgilim annemin doğum gününü kutlamak istedi arayıp sonra tuhaf davranmaya başladı sizce bir işler mi karıştırıyor?
Arkadaşlar sevgilim annemin doğum gününü kutlamak istedi arayıp sonra tuhaf davranmaya başladı sizce bir işler mi karıştırıyor?
Arkadaşlar sevgilim annemin doğum gününü kutlamak istedi arayıp sonra tuhaf davranmaya başladı sizce bir işler mi karıştırıyor?
Cevapla