Kavga ediyoruz bu yüzden 3 saattir sizce çok mu abartmışım en son ablamın evindeyim dedi sonra fotoğraf atmış yeğeniyle ve bir tane daha fotoğraf atmış ama dışarı çıkıyorum demedi onu dışarı çıkmasına bahane olarak öne sürüyor sözde fotoğraf atmış dışarı çıktığını belli eden nereden bilebilirim haksız mıyım mesaj attım belli bir süre cevap vermedi bekledim arayacak diye aramayınca beni aradım lavabodayım dedi çıkınca arar diye dedim yine aramadı arkadaşıyla görüşmeye gitmiş sizce de tuhaf davranmıyor mu daha sonra ben de şey dedim annemle bekledik dedim arayacağım demiştin beni de küçük düşürdün anneme karşı dedim sizce ne yapmaya çalışıyor karıştırdığı bir iş falan mı var?
Arkadaşlar sevgilim annemin doğum gününü kutlamak istedi arayıp sonra tuhaf davranmaya başladı sizce bir işler mi karıştırıyor?
Elli kere canım demesi irite edici ve samimiyetsiz bu bir, güven sorunun varsa mutlaka birşeyleri hissediyorsun dur boş çıkmaz. abartimi? evet biraz abartı gibi bu trip
Karşımdaki insanın bir şeyi yapacağım deyip yapmaması beni sinir krizine sokuyor arayacağım dedi annemle bekliyorduk o sırada bayağı bekledik sonra evde biraz tartışma falan oldu bizim açamadım telefonlarını dedim artık boş ver konuşmayalım sonradan mesaj attım yine aradı öyle konuştu annemle 2 dakika
Evet seni mahcup duruma dusurmemeliydi, bu sana verdiği değeri, önemi gösterir, üstelik bir aile uyen ile görüşecek, hemde özel bir gun. haketmedigini düşünüyorsan ailene yanastima
Aynen baya bekledik sonradan geri dönmüş o sırada kardeşimle babam tartıştı falan konuşamazdım zaten dedim artık müsait değilim ayrıca annem seni mi bekleyecek sabaha kadar haksız mıyım hadi ben olsa bu kadar sıkıntı yok aile üyesiyle konuşacağı zaman olmamalı böyle şeyler
Evet tepkimi koydum bayağı soğuk davranıyorum şu an böyle yaparak aileme olan güvenini de kırıyorsun dedim sonuçta Ben onu aramışım lavabodaymış açamamış hadi madem çıkınca geri dönebilir de haksız mıyım daha sonra arkadaşları da gezmeye çıkmış hemen geri dönmek bu kadar mı zor aramaya değil mi
Evet değer verdiğin insana telefonu açman ne gerekiyor iki kolum kanda da olsa işin bitince yaz en basitinden haksız mıyım arkadaşını bekletmemek için beni bekletti bizi bekletti işte 🥺
Evet ben de çok şüphelendim lavabodayım dedi sonra arabayla gezmeye çıkıyorum dedi bir dakika sonra lavabodan çıkınca geri dönmesi gerekmiyor mu aramaya çok tuhaf sizin yapmış olabilir
Yani ben öğrenirim de sen başaracak kapasiteye sahip olduğunu düşünmüyorum, neden diye soracan bu kekoyu manit yaptıysan o kapasite yoktur sende kusura bakma dost acı söyler ki dostun da değilim 🤣
Dostum değilsen s*kimdr de değilsin kendini akıllı zannediyor canımsın her şeyin farkında olmasam buraya bu soruyu açmazdım böyle karşındakine küçümseyen bir yorum attığına göre zavallının tekisin senden akıllı olduğum kesin beyinsiz şahıs
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Arkadaşlar sevgilim annemin doğum gününü kutlamak istedi arayıp sonra tuhaf davranmaya başladı sizce bir işler mi karıştırıyor?