+1 yılsen her sevilen kadini taniyormusun ki insanlar hakinda boyle yorum yapion once kendini yargila mesels su an davrandin gibi milletden kendini yuksek gorerek baze seyleri yapamayan cekinen insanlari kucuk gordun icin olamazmi isde herzaman fisik değil bazen insan karakteri daha cok seviliyor
05 Yorumla
Soran+1 yılBen kendimi ovmedim boyle kadınlar niye daha çok seviliyor bunlar yerine dedim yarasi olan gocunur.
- +1 yıl
vallahi yaram yok allaha sukur hep sevildim anlatdin gibide beceriksiz biri deilim sadece anlatim beceriksiz kadin değil akli basinda oturup kalkmasini bilenler seviliyor digerleriyle isde gonul eylendiriliyor
Soran+1 yılSenin zayif olduğun nerden belli biliomusun kendini savunma durumuna geçip beni koreltiyorsun niye zayıfsin çünkü yorum falan atma bir daha
- +1 yıl
yorum atip atmicami sana sormicam rvet zayifim ama fisiki olarak hahahaha
Soran+1 yılSalak
En İyi Cevaplar
Ben biraz mıymıntıyım galiba. Ama kardeşim tamda güçlü kadın tanımına uyuyor. Ben neden böyle oldum acaba :D
14 Yorumla
Soran+1 yılBaktin güçlü kadinlara kotu davraniolar sende boyle oldun ben miyminti olduğunu zannetmyrm bak ben sana öyle birini gostereyim asagidaki bir kiz yorumları var o tam tanima uyuyo:)
Soran+1 yılOlabilir bilmiyrm :) daha bisey yok
Aşk İlişkileri konusunda 8,9b cevap paylaştı. Her erkeğin bir tarzı var.. Kimisi senin bahsettiğin gibi dimdik kadınlarda buluyor kendini.. Kimisi ise dünyaya köle zihniyeti ile gelmiş tek ideali bir erkeğin hayatına dahil olmak isteyen kadınlarda.. Bu kimene göre hissiyat, kimine hassasiyet, kimine göre ise acziyet..
11 Yorumla
Soran+1 yılHaklsiin
- Aşk İlişkileri konusunda 368 cevap paylaştı.
+1 yılBelki onları Kandırmak Kolay Olduğu için seçimleri o yönde olabilir bazı arkadaşların :D
14 Yorumla
Soran+1 yılBak bu güzel oldu: D
- +1 yıl
Gerçekler Acıdır :)
- +1 yıl
eig tercihi için teşekkür ederim..
Soran+1 yılÖnemli degil
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
33Cevap
Kim demiş onu bu sitede birçok yorumum vardır benim. Ben hayatta yapamam mıymıntı kızla...
Ben zor kadınları severim mesela. Böyle güçlü. Olacak tehlikeli bakacak. Gözüne baktın mı ateş olacak ateş. Zten öyle kadınlar girmiştir hayatıma hep :) çekilirim ben öyle kadınlara benim huyumdur.. inanılmaz etkilenirim.. Bazı erkeklerde başedemeyeceini düşünür o yüzden bulaşmaz sebebi bu...
Ama bana suç ortağı lazım :D yoksa gereği yok :D17 Yorumla
Soran+1 yılHerşeyden haberi olacak herşeyi bilecek tehlikeli olacak kadın dediğin
- +1 yıl
Ben zor adamlardanım mesela bazı bayan oluyor bunu biliyor böyle gözümün içine
bakıyor böyle cesur cesur ya.. hah ben tavım işte ona bildiğin. AŞK kokusunu almaya
başlıyorum. Mazistmiyim neyim ahahaha Annem derki hep sen kaşınıyon. Diyorum ANA ne yapayım ama dayanamıyorum çekiliyorummm :D
Soran+1 yılBende mazosistim
Soran+1 yılYok ya göçmeniz:)
Bilmiyorumda mesela o bende var mızmız ve mıymıntı böyle ne dediğini zor zar duyarsın ya hani bazı kızların çıt kırılıcak dokunsan utangaç çekingen tipler heh işte onlara hastayım.. :):)
ama böyle cart cart konuşuyorsa herşeyi biliyorum edalarındaysa hiç çekinmez sıkılmaz kendinden emin bir tipse bana itici geliyor çünkü bu vasıflar erkekte olmalı erkek hatunu kanatlarının altına aldığını hissedebilmeli14 Yorumla
Soran+1 yılNiye ama neden öyle kızlarla birlikte olunca kendini güçlü mu hissediosun anlamiyrm iste bunu ben bu arada öyle kızlardan hoslanip tek doğru düzgün konuşan beni bozmamaya calisan bir insan olarak kutluyrm seni
- +1 yıl
Tatlım seni neden bozayım, sonuçta insanız konuşa konuşa nedenlerimizi niyelerimizi bu yolla öğrenicez...
amacımız üzüm yemek bağcıyı dövmek değil bu platformda..
Neden sorusuna gelince, kendimden örnek vericek olursam ben isterimki bir kadın yanımdayken biraz narin ürkek çekingen görünmeli...
bana benim kanatlarımın altına sığındığını hissettirmeli...
yanımda kendine yeten çok güçlü kadın istemem... çünkü ben bir erkeğim kadınımın kendi sorunlarını çözemediğinde bana ihtiyaç duyması benim egomu tatmin edicektir...
kendimi daha güçlü ve ihtiyaç duyulan, problemleri çözebilen ve kadınımın gözünde onun kahramanı olduğumu hissetmek isterim...
Çok güçlü ve kendine yeten kadın için bana bir kahramanlık görevi çıkmaz... haa kadın kendine yetmeli çok güçlü olmalımı ewt benim olmadığım zamanlarda olmalı tabi, ama benim yanımda en azından ürkek çekingen olsun isterim...
yani numaradan bile olsa egom için gerekli.
Soran+1 yılAnlasildi ama disaridan boyleyiz bizde içimizde bizde muhtaciz tek şey gostermememiz kirilgan olduğumuzu eğer gerçekten sevgi gorursek bizde narinligimizi gosteriyrz bizimde tabiki ağlayacak omuza ihtiyacimiz var ama kolay kolay değil iste
Gizli Üye(30-35)+1 yılkadın dediğin öyle olur. senin tarif ettiğin kız çok itici muhtaç değil kendi kendine yaşasın aynen :S. çok saçma bu düşünce kız dediğin azıcık kırılgan olur ağzı ortalıkta pek laf yapmaz oturaklı olur. car car çirkef çirkef konuşan her işi ben bilirim diyen kızlar dediğin gibi muhtaç değiles yaşasın tek başına siyasete falan atılsın konuşsun bol bol
18 Yorumla
Soran+1 yılSende git mal mal kizlarla birlikte ol bir boktan haberi olmayan onlar bizden daha cirkef sadece gergin yaptiklari için göze batmiyor
Cevap sahibi+1 yılonların mal olduğuna sen mi karar verdin kardesim. iyi tespit tebrikler :D. gidip aynı dediğin gibi mal mal kızlarla birlikte olucam sen de öylece tek başına etrafa ateş saç konuşmalarınla çirkefliğinle tamam mı :D
Soran+1 yılBen tek basima her isimi görüyorum sen kendini güçlü göstermek için zayif kizlarla oluosun ama aslında güçlü değilsin ben senden daha güçlüyüm olay bu bide birilerine inat birşeyler yapman senin kendini gösterme cabandir anladınmi erken yaslaninca bu sozu mu hatirlarsin
Cevap sahibi+1 yıltamam diyelim ki öyle. bu bana ne kaybettirir ki :DD
Soran+1 yılbir saglikci olarak elime dusersin para kazanrm isime gelir :D
Cevap sahibi+1 yılbenim bütün ailem sağlıkçı ama biyere düşersem söz senin eline düşücem merak ettim :D
Soran+1 yılİnşallah gelde karim yüzünden yaslandim de bende hatrlatym
Cevap sahibi+1 yılzaten uzun boylu ve sakallı olmama rağmen yaşımdan ufak gösteriyorum. biraz yaşlanmak fena olmazdı teşekküre gelirim :D
+1 yılkızlar da "p*ç" diye tabir edilen erkeklere gidiyor... aynı şey yani
46 Yorumla
Soran+1 yılYa acaba bu yalniz kizlarla yalniz erkeklerin geneli iyi olduğu icinmi oyle
- +1 yıl
doğru söylemiş +1
- +1 yıl
muhtemelen... ben kendi çapımda iyi biriyim mesela çok temiz duygular beslediğim biri pert etti beni. iyi niyeti hak etmiyor birçok insan
Soran+1 yılBende ayni boyle bir kiza gitti iste
- +1 yıl
siktirsin gitsin (k. bakma)
Soran+1 yılBende diyrm şov istedgn kadar :D
Senin canını yerim ya :) Gerçekten son derece mantıklı bir yaklaşım ve gerçek olan bu maalesef. Ama genel de çömlek yuvarlanıp kapağını buluyor. Gerçekten haketmesi gereken de saf dışı kalıyor.
Bilemezsin ki buna kader diyorlar işte :)16 Yorumla
Soran+1 yılAynen oyle
Soran+1 yılMal kadınlarla ugrasinca uyuz olursun :D
Soran+1 yılKaradenizliysen sert yapmacik olmayan mizmiz insanlardan hoslanmazsin zaten ;)
çünkü o kadın derdini anlatana kadar bir bakmışsın seneler geçmiş.
15 Yorumla
Soran+1 yılAnlatmaz kolay kolay sevdiği insana üzülmesin diye
Soran+1 yılFeministlige doğru ilerliyrz sonra
Soran+1 yılÖyle ama zaman
Katilmiyorum ne istedigini bilen ozguvenli kadin ararim ben
12 Yorumla
Soran+1 yılİstisnasin o zaman
- Aşk İlişkileri konusunda 973 cevap paylaştı.
+1 yılnefret ederim mızmız kadınlardan , kararsız kararsız konuşurlar. bir şey sorarsın cevap vermez , cevap verse ne dediği anlaşılmaz. çocuk çocuk davranışlar sergilerler. Biraz net olucak kadın dediğin
13 Yorumla
Soran+1 yılBirazda sert olacak kendini tasimasini bilecek 5 yasinda çocuk gibi davranmayacak her vakit birine muhtaclik duymayacak hergun hergun atar yapmayacak yeri gelince söyleyecek dinlemeden etmeden telefon kapatmayacak sevgilisi varken daha yakisiklisini görünce dibi gitmeyecek
- +1 yıl
valla aynen öyle , şu söylediğin şeylerin hepsine katılıyorum ama ben bu güne kadar hiç böyle güçlü bir kızla tanışmadım. Tanışsam şundan eminim ki çok güzel bir ilişkim olurdu ve güzel ilerletirdim. şu dinlemeden etmeden telefon kapatmayacak , dibi gitmeyecek , çocuk gibi olmayacak falan demişsin ya ne güzel demişsin ya. Yemin ediyorum varsa böyle biri tanışmak için herşeyimi veririm ya. hem böyle kızlar ne istediğini bilen saçma salak hayaller peşinde olan tipler olmuyor. Yok şuna benzesin , yok uzun saçlı olsun , vss.
Soran+1 yılHaklsn
+1 yılasıl sevilecek kız tipi çok yok yazık oldu onlara. herkes işini ihtiyacını görme peşinde olduğundan bu iş zor bacım sevilecek erkek de, kız da harcanıyor
11 Yorumla
Soran+1 yılAynen öyle kardeşim
ihtiyaç duyulmuş gibi hissediyorlar sanırım ama ben hiç sevmem kendi işini kendi görsün
16 Yorumla
Soran+1 yılBen erkek olsam agzini burnunu dagitirim
Soran+1 yılAz bile askiimmm diye agzini ayira ayira konuşuyorlar bide
Soran+1 yılSinirlenirim tabi terkedildim ben
bu toplumda böyle... ayrıca kendin bile tartışmaya giremiyorsun. Tarifini yaptığın kızlarla aynı doğrultuda oluyosun...
18 Yorumla
Soran+1 yılBen tartisma yapmayi sevmem ayni doğrultuda degilim
Soran+1 yılBak o konuda haklisin ama tartisma yok erkeklerle de yok çünkü kufredyrm tanidigim olmadigi için De bu kotu birşey ve küfrü sevmyrm o yüzden sinirlenmeyim :)
Soran+1 yılEvet doğru diyorsun hakim olmaliyim o dediğinde doğru ama gel Gorki sevdiğin insan boyle bir kiz için seni birakiyorsa boyle oluosun
Soran+1 yılÖyleiste hayat bbazen boyle yanlış tercihler
+1 yılKim seviyor onlarii en fazla 3 4 kisi cikar tabi akli olan sevmez one ya :D
11 Yorumla
Soran+1 yılDimi ya :D
+1 yılerkekte bir şeyden anlamadı için böyle tipleri tercih ediyor ((((:
11 Yorumla
Soran+1 yılOlabilir bu da güzel bir yön
azıcık aşım tasasız başım
tüm mesele bu
çok konuşmak faydalı konuşmak değildir
önemli olan beden dili ve sadakat10 Yorumla
+1 yılİsde onlar her isini !!! Kendi gördüğü icin sevmiyoruz (:
12 Yorumla
Soran+1 yılCok ta muhtacdik :) ama bilmenizi isterimki o kadınlar sizi yaslandirir kendileri geç kalır
- +1 yıl
Bizde sizin gibilere hic muhtac degiliz (:
+1 yılHer erkek buna dahil değildir. Kimi mız mız sever kimi ise kendi ayakları üzerinde durani sever aşk bu hiç belli olmuyor işte bazı şeyleri goremiyorsun ya da görmezden geliyorsun
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılYa bravo guzel yazmışsın hqyran kaldım düşüncene... 2. Yazdigindan varsa 2 tane alırım haberin olsun piyasada yok olesi...
116 Yorumla
Soran+1 yılEtrafına bakinca direk görürsün zaten belli ederler kendilerini
Cevap sahibi+1 yılNasıl anlarım peki ne yapar bu bayanlar ne yer ne icerler balık severlermi mesela ben severim...
Soran+1 yılHareketlerinden serttirler
Cevap sahibi+1 yılEyvahh isim zor yani.. şiddet uygularlarmı. Saldirganlarmidir..
Soran+1 yıl:D uygulayablr yavsama arkdsca takl ama belli et
Cevap sahibi+1 yılSüper yaaa bana uyarr... genelde bole guzelmi olurlar yoksa guzel olmazlqrmi... nelerden hoslanirlar nerelere takilmak isterler disco bar restaruant turku bar ne gibi yani acabilirmiyiz arkadasim :)
Soran+1 yılİs yerinde çok calisan bayadr yalnız bir kadim varsa odur
Cevap sahibi+1 yıl:))) yaaaa arkadasim vallahi yok o kriterlere uyan
Cevap sahibi+1 yılBende yanlız olmayı severim cok deyil haftanin bir gunu bulusalim isterim. Ne biliyim iste gezmek tozmqk fazla abartmadan yapmak bazi seyleri abartinca afedersin b.. k u cikiyo onlarin isine belirmi acaba
Soran+1 yıl:) arayan belasini bulur
Cevap sahibi+1 yılO nedemek simdi?
Soran+1 yılYani ararsan bulursun :)
Cevap sahibi+1 yılAramakla olsa bulurdum heralde...
Cevap sahibi+1 yılArkadasim nasilsin uyudunmu?
Soran+1 yılYo uyumyrm
Cevap sahibi+1 yılBende uyumuyorum arkadasim
İnanki yerden göge kadar haklisin.. ama bu benim basima gelmedi onun icin bilemicem.
10 YorumlaAhaha valla beni anlatmissin :)
13 Yorumla
Soran+1 yıl:) bizler boyleyz çünkü
Soran+1 yıl:) boşver mizmiz ol
Bende cozemedim ciddilerle anlasamıyorlar
14 Yorumla
Soran+1 yılÇok da takmamak lazım ama cidden salaklar üzülüyorum
Soran+1 yılSeni kaldiramamis salla
Kız ramazan usta gibi kız
12 Yorumla
Soran+1 yılNolmus?
Gizli Üye(36-45)+1 yılKullan-At olan şeyler vr bilirnisin :) Onlar amaç değil araç olarak kullanıyolar :)
05 Yorumla
Soran+1 yılKimler
Cevap sahibi+1 yılBazı erkekler... Gönül eğlendiriyorlar onlarla... Saflar ya..
Soran+1 yılMiymintilarla mi
Cevap sahibi+1 yılO anlattığın tip kızları severler çünkü kullanabilirler. Anladın mı? Açık Açık anlattırma bana :)
Soran+1 yılAnla dm
Cook tatli oluyo ama onlar ;))
19 Yorumla
Soran+1 yılÇok cocuklar
Soran+1 yılSonra vicdandan dolayı terkedilmio ama onlar
Soran+1 yılBen soğuk bir tipim çoğu zaman sert ve sessiz arada patlyrm ailemin yetiştirme tarzindan dolayı da her isimi kendim görüyorum ama içim duygusal
Soran+1 yılGocmenim türklerin pek sevmediği gocmenlerden girmeye lim oraya
Soran+1 yılYok boşver söyleme:)
Aşk İlişkileri konusunda 808 cevap paylaştı. Bunu ben bile merak ettim şimdi
12 Yorumla
Soran+1 yıl:) protonium ilginc
+1 yılTatlı oluyorlar cidden
12 Yorumla
Soran+1 yılÇocuksu lar
- +1 yıl
işte o onu tatlı yapıyor
+1 yılSoguk herseye tamam ya da hayir diyen kiz cok itici geliyor bana
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 11,6b cevap paylaştı.
+1 yılHiç ilgimi çekmezler. :):
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 831 cevap paylaştı.
+1 yılçünkü nazlanarak veriyor :))
10 Yorumla
+1 yılMuhtemelen Daha Sadık Oldukları İçindir..
11 Yorumla
Soran+1 yılBizde sadigiz
+1 yılTipoloji önde.
11 Yorumla
Soran+1 yılDerken
- Aşk İlişkileri konusunda 6,2b cevap paylaştı.
+1 yılAz sonra mesaj kutun dolup taşacak...
02 Yorumla
Soran+1 yılMesajlarim kapalı
- +1 yıl
İyi yapmışsın...
+1 yılUuu güçlü hatun.
Şeytanına itaat et.10 Yorumla
+1 yılnabza göre şerbeti biliyorlar demekki
10 YorumlaOnlar tatlı oluyor çünküsü
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 8,3b cevap paylaştı.
+1 yılBir çok sebebi ola bilir.
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 9,2b cevap paylaştı. daha olmadıgı ıcın bısey dıyemıcem
00 YorumlaVicdan meselesi :)
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBurcun ne senin ya
011 Yorumla
Soran+1 yılNapcaksn nerden cikti
Cevap sahibi+1 yılMerak edemez miyim bir burç yazmak zoruna mı gitti hayret bişe ya
Soran+1 yılBasak
Cevap sahibi+1 yılTesekkur ederim. Bizim ne tarz kızlardan hoslandıgımızı biliyon zaten yazmıssın ya sen? Erkek arkadasın olabilmek icin nasıl biri olunmalı. .
Soran+1 yılErkek arkadaşa gerek yok su an çünkü gidiyorlar
Cevap sahibi+1 yılYa bu kadar zor olmak zorunda mısın kızım :) sanden hoslandım senin kafanda bir eş istiyorum bende ondan soruyoh nassı adamlar dikkatini ceker?
Soran+1 yılNiye gizli kullanicisin sen tanidiksin herlde yadeyse bir soru bir resimden hoslanamazsn
Cevap sahibi+1 yılYok yok m. etme sadece böyle fikirleri olan bir kız istiyorum bende ddm ve nasıl erkek istersin diye sormuştum neyse sagol.
Soran+1 yılGizliden birşeyler söyleyecek bir erkeği değil bundan basla mesela
Cevap sahibi+1 yılOnu biliyorz yabancı degilm zaten:)
Soran+1 yılTanidiksin zaten :)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar