
Eski sevgiliniz karşı dairenize/binanıza taşınsaydı ne yapardınız?

Eski sevgiliniz karşı dairenize/binanıza taşınsaydı ne yapardınız?
Tepkim bu olurdu:
Cevap
8Cevap
Kendisi adına sevinirdim, sonuçta beni görebilme ihtimalini yaşardı..
Hiç bir şey yapmazdım belki görmezdim bile, malum artık insanlar karşı komşusunu bile tanımıyor ki. Yaa şu eski sevgilileri bi sal 😅
Eski sevgilileri salarsam, soracak soru bulamam :D ahah
O geldi diye ben gidecek halim yok. Yapacak bir şeyim de yok. Görmezden gelirim hayatıma devam ederim bu şekilde.
Tabikide taşınamaz di 😂😂😂taşınsa bile cesaret edeceğini sanmıyorum öğrendiği an kendi giderdi
"Ne bu? Dizi mi çekiyoruz?" bakışı atardım.
Ben onu görmedikten sonra karşımda otursa ne olur ✅
Ne yaparsa yapsin huzurumu kaçıramaz, ben izin vermediğim sürece.
Neticede önce ben burada oturmaya başladım ne hali varsa görsün banane.
Bir şey yapmam ona göre taşınacak deyilim ama da rahatsz olurdum iletşm falan kurmazdm
Tuz isterdim.
Evden attırmak için dümenler hazırlardım
Yemez o taşınamaz😂😂
Kapısının önüne S...
Başka daireye taşınırdım
Görmezden gelerim
Medeniyet esastır
bir şey yapmam
Umursamam
Umursamazdım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?