Ben mi yalnış anlıyorum söylediğini yoksa siz de öylemi düşünüyorsunuz?

Yeni sevgili olduğum kişiyle güzel bir yerde gezelim dedik dışarıda. Bende 2ci buluşmamız dedim güzel olucak falan dedim. o da bana daha neler yaşıyıcaz birlikte dedi. Ben mi yozuyorum yoksa o anlamda mi söyledi?

Ben mi yalnış anlıyorum söylediğini yoksa siz de öylemi düşünüyorsunuz?
Cevapla