25 yaşımdayım bırak sevgili flörtüm bile 1-2 tane oldu yakın kız arkadaşim bile olmadı?

Hiç anlamıyorum orta tipli biriyim bu kadarmı değersizim anlam veremiyorum kendime hiçbir kız bi insana nasıl bakmaz ya

25 yaşımdayım bırak sevgili flörtüm bile 1-2 tane oldu yakın kız arkadaşim bile olmadı?
Cevapla