AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
82Cevap
Önceden yaşadıkların etkili olmalı onları çöz
Kaçamak bakış at sende
Erko ne, ? Ergen kız çocuğu
önce erko demeyi bırak sonrasına bakarız 250gr
Yok benimki 750 gr
yenur
Dalga geçiyor aklınca
boş ver bakma, gereksizler zaten
Bakmaya çalış 😎
Göz teması kurma o zaman abicim?
Kurma zaten çokta makbul bir şey değil.
Sen mi 😅 @busehazzee
Yok , artık değil
Hala uyumadın mı
Yohh
O gözlerr kızarır amaa
İyi uyuyom ya yarın date var
Hehe ne de çabuk uykusu gelir
Var zaten senin yazmanı bekliyordum ahahah
Hahaha bu kadar çabuk ayrılamayız
Yarın yine aynı saatte buluşalım
Öyleyse takip gelmelisin buse hanım
Bu kez uykuya esir oldun sanıyorum
Cesaretini ne kırdı
Kafa dağınıklığımdan cümle toplayamıuorum bazen o cesaretimi kırıyor
Cümle kuramiyorsun 😂 anladim
Kuruyorum da kafam eski manitada yenisiyle konuştuğumda sanki eskisine ihanet gibi geliyor bide
Manita diyosun yani
Kurma boş ver
Kız kurmadan olur mu daha ateşli bakıcaz eskilerin intikamını alıcaz
Bol şans o zaman sana 🫶🏻
Değmez erkekler için gözlerine yazık
Aa niye 😅
Seni uzen oldu galiba
Kaş ortasına bak
Gözlerinin içine dimdik bak hesap sorar gibi
Ben şahsen ayna niyetine kullanıyorum
Ben bakarim
Dire kucağa otur temas kurma
Burnuna bak o zaman
Bakireye hic benzemiyorsun
Bakmak zorunda deyolsin
Sebep nieki
niye ki.
Alıştırma yap
Böylesi iiyi
Ne kadar eski 😂
psikolog
Erko ne ya
Kurmaa bnce
Eskiden cesurca bakıyordun yani..:))
Sende yere bakarak konuş 🤣
Aynada çalış abicim
Neden bakamıyosun tatlım
Özgüven eksikliği….
Üzdün..
Maalesef öyle görünüyor
Çözüm istemiştim göz teması kuramamak zaten cesarette eksiklik demek ne yaparak yenilir pat diye yazmışsın bunu ben zaten biliyorum önerin neler yenmem için?
Kiloluysan zayıflaman, zayıfsan kilo alman. Kendini güzel hissetmen için gerekli bakımlar vs. Kendine vakit ayırman hoşuna giden şeyler yapman. Özgüven eksikliğini kazanmalısın. Çok içine kapanıksan iş hayatına atılmalısın yani insanlarla iletişim kurmalısın. + spor yapmak filan bu tür şeyler yardımcı olacaktır. En iyi iletişim göz temasıyla kurulur. Erkek kız fark etmez… sürekli gözlerini kaçıran biriyle sağlıklı iletişim kuramazsın.”yalancılar” genelde gözlerini kaçırırlar. Bilmem anlatabildim mi? İyi geceler.
Dış görünüşten yana sorunum yok 1 sene sevgilim beni resmen kafese kapatmıştı 1 sene önce oldukça sosyal biriydim çalıştığım yerde genel müdürdüm hatta. Ayrıca ilişki yaşadığım çocuk almancıydı onun türkçesi bozuktu bana yansıdı ister istemez aslında asıl konu bu önerilerin güzel anlatabildin gözler kalbin aynasıdır bakışlarla da anlaşarak halledicem bu işi biraz gıcıksın ama olsun iyi geceler
Başından kötü bir ilişki geçmiş, bu ilişkinin senden götürdüğü şeyleri geri kazanmak zorundasın. “Eksiklerini” yani “ senden götürdüğü” şeyleri benden iyi biliyor olman lazım. İltifatın için teşekkür ederim ahahaha
Rica ederimm. Evet her ne kadar çok sevdiysem de beni kendi benliğimden çok uzaklara götürdü. Ben özgür ruhlu bir kadındım oradan beni alıp götürmesi bana da sürprayz oldu özünde çok da flörtözdüm🤭 geç değil çıtırız baştan başlarız
Hiçbir şey için geç değil. Yaş 21 henüz açmamış bir goncasın. Hayatın tadını çıkar👍
Kurma
Sasi bak
Kurmayacan o zaman.
Neden, ne değişti?
Kurmamalısın
Özguvenin yok
Özgüven zaten içimizde var olan bişey değildir zamnala kazanılır :) paran hiç yoktur ama kazanabilirsin bunun gibi bişey yok dediğinden noluyo yani
Pasif bi kizsin konuşma tarzindan belli
No aktif biriyim ama sen çok eleştirelsin küçüklüğünde neye maruz kaldın bilmiyorum ama yazık sana
Analizciyim konuşman pasif
Bide gereksiz bi ego
Kucumseyici
Karaktersiz bi kadinsin
Napim ananı mı sıkim sana aktif görüncem diye
Başka dicek bişey birakmadin😅
Mal ortada
Ahshahhs capkın memo kim karaktersiz belli burdan ya
Hanimefendi yorum yaptim kucumseyici konuşarak size saygili davranmami beklemeyin
Elime yazık sana laf anlatmaya 3 gr IQ un var onuda karı kıza kullanıyon zaten
Küçümseyici değilim beynin yok
Kendini de bilmeyen insan🙄
burada sana beni analiz et dememişim soruyu iyi okursan öneri demişim sen kalkıp özgüvenin yok diyosun kim pasif ya da küçümseyici çok açık değil mi
Valla karaktersiz sen oluyon ismine bakılırsa kendini iyi tanıman çok güzel
Kari kiza kullanmak keyfi tercihim erkeğe kullanacak halim yok beynimi hepsi boş yapiyor zaten
İsmime niye takildin
Zaten böyle andavallar belaltı vurmaya çalışır kişi kendinden bilir
Özguvenin olmadigi konuşmana yansiyor
Nerden vuracagim diye ugrasmak yerine
Kendini ifade etmeyi oğrensen daha faydali olurdu senin icin
Sana belalti vurana de bunlari okey 🤫
Bana kişisel gelişim önerisini sunana kadar karakterini değişsen daha faydalı olur gibi
Karakterimden suphem yok
Ama senin hazimsizlik gibi sorunlarin var elestiri kaldiramiyorsun
Ayrıca devrik cümle kullanıyorum okuduğunu anlayamıyosan bu benim problemim değil
Buda ozguvensizliginden
Azcık kitap oku
Okdugumdan anladigima gore cevap veririmki ne soylemek istedigin gayet açik
Sana eleştiri yap diyen olmadı öneri istedim canım tekisin senden neyin eleştirisini alıyım ben isminde hayır yok hadi ikile
Ucuz tartişman beni yoruyor sadece zaman kaybisin
Elestiri önemli bi detaydir
Biseyleri farketmene anlamana veya bilgi eksigini tamamlamana yardimci olur
O 3 gramcık aklınla koyduğun isminden anlaşılıyor nasıl bi insan olduğun zaten aptalca eleştirini sen kendine yap önce
O kucumsedigin 3gram aklim sana fazla gelir kalitesiz kadin yorma beni
Karakterinin ucuzluğu her yerden belli oluyor ben bişi diyor muyum ahahaha
Yorulsana allah aşkına öneri diye okuduğu şeye eleştiri yaptığını zanneden zavallı abaza
Acik sözlü olmami kaldiramiyor olman senin yetersiz karakterinin sorunu beni bağlamaz hanimefendi
Beyinsiz köylü köyüne dön
Ucuz laflar
Bende gayet açığım 3 gram aklın var 1 gram karakterin yok
Sen gibi
Ucuz insana ucuz laf
Sen bi kutuma gelsene
Kaliteli bişi mi arıyosun aynaya bak bakim kaliteli misin ahahahs
Noldu yorulamazdın sen
Karakteri olmayandan kaliteli laf cikmaz
Zamanıma yazık sie
Kutuma gel
Dedim sana
Karakterin olmadığından kaliteli lafa gerek duymadım
Benle bi ilgisi yok
Uğraşamam senin gibi abazayla
Butun mesele sensin
hadi ordan köyüne dön
Kutuya gelirmisin
Meselenin tillahıyım var mı bi sprun
Sesini kesip kutuma gelirmisin?
Yalvarrrrr
Ahahhahahsha
canım hadi ordan git
Adam gibi kutuma gel
Fındık kadar beyninle bi dme çağırıyosun sen benle ne konuşabilirsin ucuz abaza
Gelince gorursun gel dediysem gel
Iyyy 5 cm şeyini mi attın yoksa
Kadin sacmalamayi kesermisin
Adam gibi gel diyoruz dimi sana
Noo
Adam göremedim ben ama
Adam gormek istiyorsan kadin olacaksin
Cirkef sokak kadini gibi olmana ihtiyacim yok
Adam gibi kutuya gel simdi
kardeşim hariç dm lere bakıyorum
Sen mümkünse yol al artık konuşmamızın sonuna geldik ağır boş çarsın
Zorlanma
Neden zorlanıyorsun?
Erko ne kardesim
Kurma dhdjshsjsj
Kurma
kurma bence
Erko ne la