Sınırlarımızı korumamız gereken biriyle beraber olduk ve aynı odada kalıyoruz yüzüne nasıl bakıcağım bilmiyorum ne yapmalıyım?

Bu kadar ilerliyiceğini tahmin etmemiştim sanırm en çok kendimi suçluyorum ilk adımı o attı ve ben de neden bilmiyorum ama reddetmedim her şey anlık gelişti onun hakkında ne düşünmeliyim bilmiyorum.. Sanırım bunu yapmamalıydık konuşmalımıyım, kenara mı çekilmeliyim, hiç bir şey olmamaış gibi mi davranmalıyım ne yapmalıym?

Sınırlarımızı korumamız gereken biriyle beraber olduk ve aynı odada kalıyoruz yüzüne nasıl bakıcağım bilmiyorum ne yapmalıyım?
Cevapla