
Fazlasıyla rahat ve flörtöz biriyle sevgili olabilir misiniz?

Fazlasıyla rahat ve flörtöz biriyle sevgili olabilir misiniz?
Hayır, f*ck buydy olurum ama.. Herkesle yatmayacak bakire olmayan kızla sevgili olurum. Ayrıca bu özelliklere ek : benimle aynı gelire sahipte, istediğim güzellik ve fiziğe sahipse , benden beş yaş küçükse ve benden daha az seks deneyime sahipse evlilik düşünüyorsam evlenirim. Kızlar soruyorun verdiği Çok süper görüşü alabilmek için de biraz uzun yazayım
Genel olarak Evlilik ve sevgililik şartlarım şöyle :
-Benim aynı ; siyasi görüşe ve kariyer/ gelire sahip olmalı. Yani Atatürkün izinde laik (deist) Türk milliyetçisi olmalı. Atatürkün ilke inkilapları ve Anayasanın ilk dört madddesi ile 66. maddesi kesinlikle kırmızı çizgisi olması. Bu şart, sevgililikte de olacak
-Hoşlandığım tipe sahip olmalı ve metabolizması hızlı olmalı. Zira metabolizması hızlı olan kadınlar, asla kilo almazlar. Bu şart, sevgililikte de olacak
-Benim aynı ;kariyer/ gelire sahip olmalı.
Bu şart, evliliğe gitmeyen sevgililikte olması zorunlu değil.
-Yönetebileceğim kadın olmalı. Aksi halde aldatılan erkekler, hep yönetilen erkeklerdir.
Bu şart, sevgililikte de olacak
-Karabük Üniversitesi gibi zencilerin çoğunlukta olduğu üniversiteden, mezun olmamalı. Zira türbanlı kadınlar bile, zencilerle birliktelik yaşamışsa ; Atatürkçüleri ne tutacak ki? Zencilerle birliktelik yaşamış kadınlar, hem tedavi edilemez hastalık kapıyor hem de tatmin edilmeleri mümkün değil. Zira zenci penisi, ortalama Türk penisinin en az iki katı kadar.
Bu şart, sevgililikte de olacak
Bu durumda cinsel deneyimi , benden az olan kadınla evlenmem gerekiyor. İlla bakire hayali kurmuyorum ama cinsel deneyimi ne kadar az olursa;karşılaştırma yapması bir o kadar az ve sadık kalma ihtimali de bir o kadar fazla olur. Zira benden deneyimli kadını, tatmin edebilmem mümkün olmaz. Kadın da tatmin olamaz ise, erkeklerden gayet kolay seks partneri bulup aldatabiliyor. Ben de kendimi, 10/5 erkek olarak görüyorum. Bu yüzden kesinlikle, benden fazla cinsel deneyimi olan kadınla evlenmem. Peki bunu nasıl anlarsın? Şöyle ki benimle aynı geliri kazanan kadın, doğruyu söyler ki kariyeri olan kadın illa benle evlenmek istemez. Çünkü benden çıkarı olmayacağından, severek evlenir. Seven kadın ise, yalan söylemez ve kandırmaz
Bu şart, sevgililikte olmasa da olur. Sonuçta aldatırsa terk etmek, zor değil. Boşanmak ise, kolay süreç değil.
Bu yüzden kariyer, önemli ve ilk eleme nedenimdir !! Zira kadının kariyeri senle ne kadar denkse, bir o kadar dürüst olur ve bir o kadar seni gerçek anlamada seviyor demektir. Çünkü vasıflı yüksek değerli kadının, kendisiyle denk olan bir erkekle evlenmesi büyük bir şeydir. Çünkü kadınlar, hipegramik varlıklardır. Hipegrami, kendinden üstün erkekle evlenmek demektir. Eğer güzel bir kadın, kendisiyle denk biriyle evleniyorsa seviyor ve çıkarı olmadığından da dürüst olur demektir.
Vasıfsız kadınlar ise, hep kandırmaya çalışır. Çünkü kadınlar hep, kendinden üstün erkekle evlenmek ister ve bu yüzden de işkembeyi sağlam sallar; Bakireyim, kimseyle olmadım vs vs... Çünkü sizi kaybetmesi, kadına kaybettirir. Çünkü bir daha karşısına , maddi durumu ve karakteri iyi bir erkek çıkar mı? Kesin değil..
-Son olarak libidomuz, denk olmalı. Bunu test etmek için de evlenmeden önce, muhakkak 3 ay cinsellik yaşama şartını koyarım. Bu özelliklerden biri yoksa, o evlilik çekilmez ve boşanmaya gider. Hepsi bir arada olmalı, yoksa Gök girsin , kızıl çıksın ki;evlenmem. Zaten erkek adam, evlenmese de evli gibi gayet kolay yaşaya da biliyor. Çocuğumuzun olup olmaması ise, umrumuzda olmaz. Çünkü erkeklerde babalık güdüsü, annelik güdüsü gibi kuvvetli değildir
Adamı var ya gebertirim gebertir. Fazla rahat olması da bana göre değil, erkek sahiplenmeyi bilmeli. (Bunaltmadan) Bir bakışıyla ben kendime çeki düzen vermeliyim yani, o hissi bana yaşatmalı. Emir kipiyle direktif verirse ters olur ama konuşmasına bile gerek kalmadan ben onu anlatıp ona göre davranmalıyım. Ama g. vatlık sezersem onu orada döverim sıfır şaka.
Olurum rahat olmak kötü bir şey gibi lanse edilmemeli biri yanımda rahat ve kendisi gibi olamıyorsa zaten benimle mutlu olması mümkün değildir. Ama tabiiki flörtözlüğü bana olmalı ilgili kişinin.
He.. Şöyle güzel cevaplar görelim. :D
Teşekkür ederim🙏🏻
Ne demek 😌
Rahat ve flörtöz biriyle sevgili olmam. Karakterime ters.
Ne demek 😌
Cevap
27Cevap
Hayır ben olmazdım tabi ki de.. çünkü rahat ve flörtöz olması bana ters.. ben flört etmeyi sevmiyorum benim için her şey net olmalıdır.. zaten bu tür kişiler inde bir süre sonra ayrılıp aşk acısı çektiklerini gördüm :D
Fazlasıyla rahat biriyle yapamam nerde nasıl davranması gerektiğini bilsin benim yanımda da ucu kaçacak şekilde rahat olmasını istemem eğer her şeyine göz yumarsam saygısız ve görgüsüzce davranır zaman ilerledikçe. Flörtöz olması da yani benle başbaşayken ok, çevreye öyle bi karakter ise zaten öyle biri ile sevgili olmazdim.
İlki olmalıyım. Orta derecede rahat olmalı. Flörtöz ruhlu kesinlikle olmamalı. Gözünü benimle açıp benle kapamalı, mesajlarımı gözümden anlamalı. Bu şekilde beraberliğin adını ne koyarsa koyAbilir ona karışmam bak. Ben zaten kavramlara da inanmam.
Rahat birisiyle birlikte olabilirim ama flörtöz asla. Sadece bana karşı flörtöz olmalı. Benimleyken diğerlerine karşı ilgisini kesmeli. Aynı şekilde ben de davranırım mesela.
Hayırrrr. Çok sahiplenici biriyim. Rahat olan böyle kısıtlamaları da kaldıramaz. Kızlarla da rahat rahat konuşur. Kıskançlıktan geberebilirim. Sinirden ağlayabilirim. Yani olmaz dhjehdojddjdjdjd
İlişkide partnerini ilgi dışı ediyorsa kendisine olan saygım ve sevgim azalır ilişki bir nevi yorar bir şeyler beklenir duruma gelinir İlişki rahat olması sakıncası yok
Olurum açıkçası. Çünkü yanında sürekli kendini kasan rahat olamayan biri beni de gerer. Yanımdaki kişi ne kadar rahat davranıyorsa bende onun kadar rahat olurum. Ama bana ilgi göstermesi şart
Kendini kassın demiyorum ama her şeyin fazlası zarar bence ölçülü olmalı o yüzden hayır istemezdim
Hayır olamam çünkü tekli ve uzun vade ilişki insanıyım daldan dala konan ne istediğini bilmeyen bir insan bana ters olur
Nayır. Millet acill bir konu hakkında istişare yapmamız lazım yardımcı olmak isteyen yanıt atabilir mi? (Soru hakkım bitti)
Hayır. Flörtöz değil ama erkek arkadaşım fazla rahat. Bazı noktalarda çok rahatsız oluyorum kıskanç biri olmamama rağmen
Hayır zaten kıskanç bir insanım her dakika kriz ne ugrasicam
Kimseyle sevgili olamam.. Ne bünyem ne de ruh halim kaldırmaz, kaldırmıyor artık..
Sadece bana özel bir rahatlık ve flörtözlük ise kabul edebilirim.
Rahat ve Flortoz biriyle sevgili olmam, uzun sureli ilişki sunmam.
Düşük rutbeden alırım hayatima
Gelir yer içer modernize bir gece geçiririz
Sonra gündelik hayata devam
Ben rahat insanla asla olamam hele flörtözse hiç şansı yok
Yok benlik değil ne anladım flörtsözse tahammül edemiyorum öyle tiplere
Sevgili istemiyorum ya eşimdir ya hiç bir şeyim öyle biriyle de evlenmem.
Böyle karaktere sahip bir insanla sevgili olamam gözüme çok değersiz geliyor.
Kendi halinde yaşamak isteyen biri için fazla göze batan bir tip oluyor.
Hayır ben olamazdım çok kasıntı da olmasın rahatta
Olamam, her yere yesil isik yakan biriyle muhattap bile olamam 😀
Tabi canım kaçıncı yüzyılda yaşıyoruz flörtöz olsun fritöz olsun rahat olsun
Hayır ya asla olamam. Flörtöz birine katlanamam ben.
hayır bu mümkün değil..
Rahat olmasında sorun yok ama kime rahat kimle flörtöz bu etkenler önemli ama ben tercih etmiyorum
Ciddi ilişki istediğim için o tarz insanlar benden uzak dursun
Evet olurum cunku kendin gibi davranabilirsin kasmadan rahat rahat sacmalarsin
Ay yok bir ben daha çekemem 🙈 😂
Ben varken başka biri olmamalı
bu tipler adam olmuyor maalesef
Hayır olmam
Olamam..
Hayır olmam da ciddi de düşünmem
Olamam kıskanç bir yapım var anlaşamam
☺️ aynı kaldırımda bile yürüyemez benimle
Olmazdım galiba. 😏😏
Asla benden uzak olsun
Hayır tabii ki genişlik peşinde koşmuyorum
Yok ben yapamam yolarım o adamı😂
Rahat tamam ama flörtöz olmaz
Hayır böyle insanlar beni rahatsız ediyor.
Bizde mide var geniş değiliz o kadar
Rahat olabilir, ancak flörtöz hoş değil.
Bana göre ters ben Avrupalı değilim
Hayir zannetmiyorum.
Ağzını yırtarım onun. Öyle şey olamazz
Benden uzak Allah a yakın olsun..
Deneriz en azından 🤠
Olamam asla
Kimseylen flörtöz sevgili olmam kiii
rahat olur flörtöz olamaz
Hayır olamam
Sanmıyorum
Asla
Fazla rahatlıkta hoş değil 🙄🙄
Hayır
Hayır.
Olamam galiba 🙃
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?