Seviyor mu sevmiyor mu beğeniyor mu yoksa hiç sevmedi anlamadım ben?

Biri vardı çok hoşuma gidiyordu. Bir süre platonik oldum ama az çok kendimi belli ettiğimi düşünüyorum. Bir gün yazmıştım sonra açıldım ama iyi veya kötü bir karşılık vermedi. Buna rağmen bir süre daha bekledikten sonra ben de vazgeçtim. Yıllar geçti üstünden doğrusu ben de sevgi kalmadı artık ama bazen yanımdakiler onun durup beni izlediğini, bana baktığını söylüyor. Açılmama karşılık vermemiş birisi şimdi neden böyle yapar ki? Açılmayı da geçtim, isterse seviyorsa adım da atardı da yaptığı bir şey yok. Sevmediğini düşünüyorum ama beni neden izlediğini merak ediyorum, bazen göz göze de geliyoruz. Bir keresinde markete giderken maalesef önünden geçtim ve dönüşte geçtiğim kaldırıma geçmişti ama görmezden gelmiştim. Sevgisini artık istemesem de hareketleri kafamı karıştırıyor.
Seviyor mu sevmiyor mu beğeniyor mu yoksa hiç sevmedi anlamadım ben?
Cevapla