Benden sonra tanıştığı kızı bana tercih etti, erkekler bu kadar kolay vazgeçebiliyormu?

Onun herşeyini ilk olarak ben biliyordum, ilk bana anlattı hikayesini, ilk bana attı yaptığı yemekleri, ilk bana anlattı hayallerini, ilk ben onunla birlikte ağladım güldüm. Sadece sevgili değildik, benden sonra o kız geldi nasıl yerimi doldurabildi diye düşünüyorum. Çok zoruma gidiyor, erkekler birinin yerini çabucak doldurabiliyormu.
Benden sonra tanıştığı kızı bana tercih etti, erkekler bu kadar kolay vazgeçebiliyormu?
Cevapla