AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
34Cevap
O zamana kadar doyduğunu nereden biliyosun? Belki geç başladı bu işlere
Kendisi exim oluyor, çok sevdiğim birisidiydi çok saygı duyduğum.. ama ucuzlaşmış ve bu baya ağır geldi bana..
Sen hala onu neden düşünüyorsun, karaktersiz biri işte
Sevdiğim biriydi, ex yani.. bunu yeni gördüm bir şekilde ve ağır geldi. Ben onu kaliteli biri zannettmiştim.. Bu baya ucuz ve ağır geldi bana o yüzden sormak istedim. Nasıl bir şey yani
Ya kurtulduguna şükret ve artık düşünme onu ne olur, sabahtan beri bunu soruyorsun
Tanıdığım kızla eşleşmiş ve buluşma ayarlanmış sonra kız da bilöiyprdum sildim bak bitti gitti zaten orada başka birilerle de konuştum dedi.. çok ağır geldi.. adam nereye düşmüş yani
Fazla anlam yüklüyorsun. Bende yurtdışına çıktığımda kullanıyorum en azından milletin duygularıyla oynayıp kandırmıyoruz
işte gecelik, herkesin niyetı açık
Şu doğrusunu ben bilirim, benim yaptığım en doğru kafasından ne zaman çıkarsınız acaba senin tercihin öyle benim tercihim böyle doğru olanı tartışmaya gerek yok tek doğru sen değilsin
Ben buraya tartışma niyetle gelmedim :) ben asla kullanmam evet, benim karakterim başka.
Eskiden beraber olduğum ve sevdiğim adam kullanıyormuş. Ben onu öyle tanımadım, onu öyle sevmedim, o bana başka geldi diyr bana başka davrandı diye sevmiştim. Kullanmadığını söyleyen adam, şimdi daha acı bir şekilde kullandığını öğrendim ve 34 yaşındaki adama yakıştırmadım. Bu da benim bakışım. Herkes kullanabilir ama o adam benim gözümde başkaydı. O adam kaliteli biriydi. Ve isteserse kadın bulur normal bir şekilde. Onu öyle @m peşinde görünce kalbime ağır geldi.
Sen de anlayabilirsin ki çok sevmişim ve yaralamışım. Duygularımı aldatım. İğrendim. Yaşadıklarımı sorguladım. Demek ki kendisi istedği gibi gecelik kadın buluyor bitiyor sonra yine yeniden.
Başka adam olsa kullanıyorum derse bir şey demem bana ne, herkes istediği gibi yaşamalı.
Ben genel olarak sorsam da birine düşünürken sormuştum. Yine de teşekkür ederim cevabınız için
Yemek mi la bu doyalım. 30 dan sonra buzluğa kaldırmıyoruz ya.
Yoklukta ordan anca 2 günlük kadın bulur
Tanıdığım kızla eşleşmiş kız bana arkadaşım diyordu. sonra silerim bilmiyordum sildim bitti dedi ve sildi fakat uygulamada konuşmuş olabilir sanırım.. kızı çok tanımıyorum üniversitede yeni tanıştım ama her uyulamayı kullanıyprmuş.. admla da işte buluşma ayarlanmış o uygulamadan.. ben yazınca ayıp ettiğini farkınds oldu ve onu sildi..
Sonra beni de silmiş instadan.. ne göreyim şimdi beni engelemiş adam da profili kapatmış, gizliye almış yani.. ama takipleşmiyorlar.. fakat kız bence söyledi... yazdığıma arkadaş olduğumuzu vs.. neden sence
Sen eşlettiklerini nerden biliyorsun o uygulamada gözükmüyor mu? Benim eski sevgilimle bumble dan biriyle eşleşmişti kız onla yatmayınca kıçına tekme atmıştı. Ortak arkadaş yok mu adamla?
Kız söyledi ordan tanıştık foto bile attı yalan yok adam ordaydı. Ben uygulamaya girmedim kullanmadım.
Ha sen ekli olduğunu gördün kıza mesaj mı attın
Hani biraz konuşmuşsr bile, sonra instada takipleşmişlet, bende koza yazınca hani bana arkadaşım diyor.. gitti adamı sildi ordan.. Ama uygulamada ne dönüyor nerden bilecem
Konu uygulama değil, whatsappa geçmiş olabilirler
Kuzın dedği gibi buluşma ayarlanmış ama iyi ki görüşmedik işte olmadı sildim bitti benim için diyor.. yok
Sen neden ayrıldın ondan
Evet kıza mesaj atınca ki tabiki atarım bana arkadaşımsın diyprsa benim exle çıkmaz, zaten artık arkadaş da değil. Evet belki wpa geçmişler bilmiyorum.. instada neden yeniden takipleşmemiş de bilmiyorum ama iğrendim. ikisinden de. Adam değil çünkü zamanla daha ucuzlaşmış
Zaten asla yapmaz dediklerimiz yapmadı mı her şeyi
Evet öyle zaten :) da baya hayal kırıklığı oldu.. benim aklımdaki adamı ben büyütmüşüm, bir değeri yokmuş aslında. Bu da insana ağır geliyor
Dayan. Bir şey olmaz 2 güne bitirirler
2 güne bitirirler derken ne demek istediniz anlamadım
Bir kere buluşup bırakır o siteden ne bekliyorsun
Kızla mı.. ne bileyim onunla takipleşmiyor artık, ona benden bahsetmiş, neden sildiğini hani exini tanıyorum demiş bunda eminin. zkonışma patlamış olabilir. Kız bana foto atınca orada başka adamları da gördüm. O da onlarlar takipleşmiş yeni. Hani ona adam çok..
Çıksalar da artık arkadaşım değil, yatakta kalır :) o adamdan hayır gelmez. Kız da ayrı bi... doymuyor o da aranıyor hep
Evet zaten o öyle bir adam olmuş günlük, kız da aynısını yapıyor. O sitenin yapısı da belli niyeti de. Herkes görmemiş gibi..
Yok benimkinin eski flörtü ordandı kız buna aşık oldu. Bu kızı baya bir delirtti cinsellik falan istemiş kilo ver demiş ilişkinin adını koymamış kız baya aşık olmuştu
Kız mı ona aşık olmuş senin exine yani.. Yani ne diyebilirim onların aşkına da tüküreyim... Bu kızı tanıyorum hep uygulamaları kullanıyormuş buluşma vs. E ordaki adamlar da bu kızlar ne mal olduğunu bilmiyor mu biliyor. Ben niye orada değilim..
Bu kız da birisiyle görüşmüş 1/2 defa sonra bana dedi ay çok aşık oldum çok seviyorum, adamı gosterdi falan, 1 hafta sonra ulaşamadım dedi beni kullanmış.. e ne bekledi? Demek ki o adam da sitelerden biriymiş. Sonra dedi sildim onu başkasıyla tanıdık çıkmasın. E hani çok seviyordu. Aşk bu mu yani?
Onlar cinselik istiyorlar, bazı kızlar sanırım da cins iyiyse adam zengin ise kovalıyor sonra kalmasını istiyor.. ne bileyim saçmalık
Oraya giren kız aşk arıyorsa oraya girmez zaten. Herkes ords neden olduğunu biliyor. Bide kıza dedim nasıl bir uygulama o seks uygulaması mı? Yok tanışma diyor.. Nasıl bir tanışma ise artık biz de tanışalım allahım ya
Evet ama kız gerçekten masum bir kızdı. Ve bakireydi. Benim ex bunla dalga geçmiş. Kıza üzüldüm baya. Tabi bunlar benden önce olmuştu. Sen içini ferah tut bir şey olmaz
orada tanışıp evlenen bile var. Bu bulduğun adama göre.
Bakire kız o uygulamada ne işi var ya. imkansız. Tabiki dalga geçecek oraya girmişse adam onu da kendisi gibi zanneder. öyle masum bir kız oraya girmez. bir şey olmaz olsa da 1 -2 gece yatakta kalır.
Ordan evlenen var mı anca boşlukta ise ve bulamıyorda bu ds olsun derler herhalde. Oysa oraya giren yakışıklı ve zemgin adsmlar o karılar ne olduğunu bilmiyor mu? Tabili biliyor da işine geliyor keyif almak için. O adam zaten evlenmek istemiyor.. Kullanmadığım için bilmiyorum fakat kullansam ve adam bulsam orada o adam beni ö olarak göreceğini eminim. Nasıl da onunla konuşmuşsam orada vir sürü adamla konuştuğumu bilecek hata daha fazlasına. Böyle bir kadın istiyorda evlilik için evlensin. Bu tür adamlar istemez ama
Kimin bakire olup olmadığı seni bağlamaz. Bakirelerde evlenebilir. Sen bakiresin de ne oldu adam seni aldı mı? Belki evlenir. Bekar kadın istediğiyle flört eder sen işine bak bence. Adam kadını bulmuş bırak
Neyi anlamadın acaba? Bakire olsa ne olmazsa ne? O uygulamalar kullanan kadın bakire olamaz net. Bakire ise de tersten yapıyor o zaman. O avcılr arasında bakire kadının ne işi var? Senmişsin sanki da o kadar zoruna gitti ve yazdığım şeyi anlamadın bile. Herkes evlenebilir en kötü insan bile. Yazdığım gibi oku. Herkes de kiminle isterse onunla gitsin. Benim anlatığım şey başkaydı ve beni ilgilendiyor, sana bir şey zor geldiyse anlamadığın için karşı tarafa vurmak kötülük demek. İçim ferah ama :) adam kadını bulmadı, adam seks için kadınlar ararken çok kadın buldu geçelik için, o kadın onu silse de başka kadına gider sonra başka birine ve bu böyle devam eder. Buna karaktersizlik diyoruz. İster kız olsun ister erkek olsun. O tinder bumble gibi uygulamaları kullanan insanlar da ucuz insan. Düzgün kadın da oraya girmez. Ama evet düzgün olmayan da evlenebilir, burada evlilik soz konusu değil. O yüzden bana hemen işine bak adam kadını bulmuş deme.. adam kadını bulsa da benden kopamadı diye hep yokluyor yıllar sürüyor ama yürek yok gelmeye karaktersiz olduğu için net duramadığı için, gecelik olmadığım için da ordaki kadınlara rahat rahat davranır sonra buluşur yatar kalkar yarın unutur. Herşeye rağmen da benim için 5 para etmeyen insan oldu. Sen de ne düşünmek istiyorsan düşünebilirsin :)
Sen anca kendini kandır adamın umrunda olsaydın senin duyduğunu öğrendiği an yazardı sana. Adam seni istemiyor. Ayrıca bekar bir insan istediği uygulamayı kullanır. Kocasını karısını aldatan insankar ucuz. Onlar değil. Hayatı istediği gibi yaşayanlar ucuz değil. Senin gibi sürekli takipte olanlar adamın konuştuğu kadınlara bakanlar ucuz ama adam seni istemiyor istemiyor anla nikahına almayacak seni
Canım benim senin zoruna giden şeyi nedir da baştan insan gibi yazar sonra karşı tarafı vurmaya çalışıyorsun ve kötü yazıyorsun. Adamın umrunda mıyım dedim :) 🤣🤣🤣🤣 bak ne yazmış seni nikahına almayacak. Garibanım sen o anlatığın durumu acaba yaşadın mı da seninle baya dalga geçip seni ezmişler? 🤣🤣🤣🤣 Ben sürekli takipteyim mi dedim allahım insanın gözüne onune gelse görmememk için kor olmalı ben de ne salağım ne de kor. Kız da arkadaşımdı ama uygulamaları kullandığını nerden bilecem. Şimdi sen buraya kalkıp benim ucuzluğumu mu konuşacaksın? Kim bilir ne uygulamalar var sende de bir kadını bir adamı sevdi diye ilişki yaşadı diye ve sonra bekledi diye ucuz diyprsun, kendinde ne dersin? :) Hani zoruna gitmesin seni de kullanıp atarlar ordan bakire olsan da çok takma zaten senin için serbest her şey 💖 Benim için adam dediğin adam olacak :) @m hastası gibi dolaşmayacak. Dolaşırda ds ucuz derim. Kadının da bir onuru ve gururu olacak :) sitelerde 100 tane adamla buluşma ayarlamayacak, bunu anlaman için karskterin olması ki sende yok belli :)
Baştan 2 günlük kadını bulur diyen sen nerdesin? İnsanın bir duruşu olmalı ve söylediği şeyi arkasında durmalı.
Seni ezmedim hakaret etmedim, fakat nedense sana bireşy zoruna gitti da bana karşı geldin, hoş geldin 😊
Bekar kadınların onuru olsaydı bu devir de böyle olmazdı farkındaysan ne adam gibi afam kaldı ne de değerli kadın :) nadireyiz diye karşı gidiyoruz :)
Ne anlayacaksan anla
Bide sen içini ferah tutu diyprsun bakite konusu açılınca hemen bi kötü yorumlar? Biri ordan seni bakireliğimi alıp dalga mi geçti seninle? Bak böyle ise eğer üzülüyorum ama biz süçlü değiliz:) sadece onurlu kadın olmak istiypruz. Ne yazık ki yaşadığımız devirde erkekler kolay kadınlardan doyarken ilişki pek kuramıyor, kadından kadına gidiyor :)
Baştan beni anladığın gibi, sonra da normal konuşmak isteseydin bzi seninle 2 kadın olarak konuşurduk :) zalimliğine yorum yapmayacam artık. Ben çok kırıldım kimse dediği laflarla daha fazla kıramaz.
Umarım aldığın yaradan iyileşirsin. Yine de o sitelere düşme özgürlük ona demiyoruz ö... diypruz :) orada giren niyet yatak kimse seni kandırmasın
Söylediğin şeyler:
Yoklukta ordan anca 2 günlük kadın bulur
Zaten asla yapmaz dediklerimiz yapmadı mı her şeyi
Dayan. Bir şey olmaz 2 güne bitirirler
Bir kere buluşup bırakır o siteden ne bekliyorsun
orada tanışıp evlenen bile var. Bu bulduğun adama göre.
Bir kadın olarak dilerim ki duruşun olsun ki söylediğin şeylerin hep arkanda dur, kırılıncs söyle, karşı tarafı anlarsa konuşmaya devam et anlamazsa git :) Ve sakın sen yaralısın diye sohbet etmek deneyen insanı kırmaya çalış, seni tanımıyor ve kıramazsın fakat sen kendi kendine yıpratırsın. İyi geceler
Kız bu kadar neden ağrına gitti destan yazmışsın, ama okumadım sen takibe devam🤣😂 bay
Acaba dedim senden kadın çıkar mı böyle sözde duran ne konuştuğu bilen, okudun da cevap yok. Bir mesaj böyle bir mesaj şöyle yazınca tabiki olmayacak :)
İlk yorumuna bakacak olursak ve burdaki diğer yorumlara orada ne döndüğümi anlamamak için aptal olmalı insan.
Şimdi sen orada boynuzladın diye kendini rahatlatmak istiyorsan başka.
Sence onları okudum mu djsjdjd ayyyy
@lafimiolurr ruh hastası mısın?
@Libidoo98 Kız biraz öyleydi yazdığı şeyden belli.. o kadar açıklama rağmen saçmalamaya devam etti ki daha fazla uğraşamadım..
İyi yapmışın hasta hasta cevaplar vermiş
@Libidoo98 Evet..
Doymaz tek eşliliğe inanmıyor demekli
Neye inanıyor, tanış buluş seviş unut mu
Büyük ihtimalle farklı deneyimler tatmak istiyor her çiçekten bal alan arı misali
Yaşı ile ne alakası var ki?
İnsan hiç mi olgunlaşmaz? Hiç mi adam gibi durmaz? 34 yaşınds hala karıların peşine günlük birşeye düşmüş bu normal mı
Ya 34 yaşına karı kızlarla gezip tozduğunu nerden biliyorsun?
O uygulamada sence ne yapıyor evleniyor mu? Hemen date gitmek istemiş tabi nasıl bir buluşma anla sen
Yokluk. Bir umut. Belki bulurum kafası.
Ne belki bulurum. Gecelik mi :)
Nefes alsın yeter. Gecelik saatlik 10 dakikalık. Emin ol 3 resme muhtaç hale gelmiş adamlar var.
İşte adam zengin ve bi tık yakışıklı ve karizmatik, kadın görmemiş değil, bu kadar mı acız kaldı da o sayfalara düştü
Anladım da sen niye bunu bu kadar dert ettin ki
Eski sevgilim unutamadığım ve çok değer verdiğim biridir. Dün iğrendim. Yeni arkadaşlık yaptığım kızla uygulamadan tanışıp buluşma ayarlamışlar, kızda her uygulamayı kullanıyor, kendisi bana foto attı bir suru adam ile sohbet, o da vardı. Niyet belli zaten, kız hani sonradsn bilmiyordum sildi falan konuşmam bir daha diyor.. Hani bildiğim kıza cinselik için olsa da yürümesine ağır geldi. Arkadaşım olduşunu bilmiyordu fakat kız da fena. Onla da arkadaşlığımı bozdum adamdan da iğrendim
Bide o oraya düşmesine boş boş dolaşmasına.. hayal kırıkığı :) öyle bir adam olduğunu hani o kadar düşünmemiştim
Ne güzel olmuş işte. Kendini tamamen sıyırabilirsin artık ondan.
Belki de bu son vuruştu. Sarsıldım ve iyi değilim. Farkındayım, hani diyorum böyle bir şey görünce komple gittim artık yazamam bir şey diyemem masum masum mesaj atamam, ama hissetiğim şeyleri bitirmeyi beceremiyorum. Çok istiyorum ondan gitmeyi bir şey hisetmemeyi.. ama nasıl bilmiyorum.. Sadece anlamıyorum beni bu kadar yaralayacak olan şey neden gözüme geldi neden, kimseye bir şey yapmadım.. neyle hakketim.. o adamı sadece sevmiştim.. Hani tanıdığım kızda onu görmeyi beni baya yıprattı
En güzel duygularımı kime verdim? Nasıl bir adamı sevmişim.. nasık bir zaman kaybı.. ilk defa keşke tanımamış olaydım dedim, pişman oldum
Merak etme şu an yaşadıkların çoğu kişinin yaşadığı şeyler genelde bu evre rahatlama öncesi son sancılar oluyor. Çok şiddetli gibi oluyor ama bir anda kesilip gidiyor. Sen sadece kendini kontrol et. Kafanı başka yerlere ver. Geçiyor bu da.
Teşekkür ederim, yani illa her şey geçiyor ama benim yaram sanırım başka.. o adamı çok büyüttüm, hani gözümde kalbimde, şimdi bakınca bir et parçası gibi dolaşıyor ve değersiz.. kendim değerimle onu değerli yapmışım.. O yüzden artık içimdeki duygular da bitsin istiyorum.. ben öyle bir adamı sevemem zaten farklı bildiğim için sevmiştim..
Diyorum ya. Kendi içinde bir savaş vereceksin. Kendini kontrol edebilirsin zaten kazanan sen olacaksın
Evet :) inş hizli geçer
Çok büyük bi’ yaş değil, bakarsa normal bence
İnsan hiç mi olgunlaşmaz? Hiç mi adam gibi durmaz? 34 yaşınds hala karıların peşine günlük birşeye düşmüş bu normal mı
34 artık genç yaş sayılıyor, bekar biriyse de eğleniyorsa yorum yapmak doğru olmaz, neticede kendi seçimi dimi
Kendisi exim olduğu için çok sevdiğim biri olduğu için yorum yapıyorum buna ds yaşadıklarıma göre hakkım var. Ve anlayamadım 34 e geldi ve hala doymadı mı, çok kadın olunca ne oluyor.. çok adsmlar o yaşta çokta güzel ilişki yapıyorlar.. hani bugun bununla yarın onunla çıksa ne olur?
Demek ki doğru kişi değil, aynı şeyleri aramıyorsunuz baksana, kızarak kendini yorma derim ben
demek ki adam kalitesizmiş o yaşta hala aranıyor ergen gibi
Bide günlük arıyor.. karakter işte.. bende yaralandım bu durumdan.
Kendini de o kategoriye koyup rahatsız oluyorsun sanırım, ama bu senin suçun değil bence kendini üzmene de adama kızmana da değmez, hayat devam ediyor, ona da sana da
Kendimi orada koyamam ki ben o uygulamaları hiç kullanmadım ki.. tanıdığım kızla bana arkadaşımsın sen diyen kızla eşleşmiş ve buluşma ayarlanmış.. sonra kıza baya bi ağır gittim çünkü ben onu teselli ederlen o gitmiş sevdiğim adamla eşleşmiş, tabi o bumble kullandığını nerden bileyim. Sonra ds csnım bilmiyordum silerim bitti benim için konuşmam daha.. insan kırılıyor.. ben aşırı duygusalım.. o adama da değer kattım..
Niye uygulamada yaş kısıtlaması mı var
Demek ki yeten kadın çıkmamış
Demek ki adam karaktersiz demiyorsunuz da kadın yetmemiş.
bazıları 30 dan sonra değişiyor, ondan
Kendisi exim oluyor çok ds sevdiğim unutamadığım birisi.. bu baya ağır grldi ve anlayamıyorum neden.. bir kadınla yaşayabileceği her şey neden 100 kadınla yaşasın.. insan yaş geçince doymaz mı dedim.. kendisine nasıl yakıştırdı
öncedn yapmadıysa en azından 40 yaşına kadr içindekileri yaşamak içşn yapıyor, sonra evlenir
sen yaptınmı
Ne yapmadıysa onceden adam kucukken beri yaşıyor yaşanmayan ne kalmış da 40 e kadar yaşar sonra evlenir. Ee sonra aniden doyar mı o sitelere girmez mi
evet
o sitelere alışan adsm vazgeçmez artık ruhu gitmiş olur
eskiden yapaan sonra bırakan nasıl oluyur?
Bırakan oluyor mu? :) Genelde derler ya bir kere o yola düştü mü artık devamı hep gelir
oluyor
nefes aldıkça seks istiyor işte
@m hastası mı
ilacı sende mi?
Adam sevdipim biriydi, ex, unutamadığım. Ama kalitesiz ve bu bana ağır geldi..
hırs yapmıştır belki açlıktan.. ama detaylar olmadan yorum nafile..
Bide o şeyler kullanan tanıdığım kız vardı onunla eşleşmiştir.. hemen de görüşelim anlamında aç sanki.. o şekilde de öğrendim o uygulamayı kullandığında
özelde anlatmak ister misin derdini?
Mamcığa doyulur mu yaa
Eğlenmeyi seviyor demekki
Bombos insan toplulugu
Kendisi exim oluyor çok ds sevdiğim unutamadığım birisi.. bu baya ağır grldi ve anlayamıyorum neden.. bir kadınla yaşayabileceği her şey neden 100 kadınla yaşasın.. insan yaş geçince doymaz mı dedim.. kendisine nasıl yakıştırdı
Ee zaten sende oylesin. Cinsellik icin kullanilacak bir kizsin
Ay Allahım sende bunu hangi hakla ve neye göre söyluyorsun. Birazcık insan ol. İnsanın canı yanmış buraya gelmiş bir şey sormuş. Boş boş konuşma
Ee bak zoruna gitti. Benim hayat tecrubem yetitor emin ol
Ne gitti zoruna? neye yetiyor? 2 sene adamı sevip beklediğimi mi? Kimseyle date bile gitmediğimi mi? Kimseyi yanıma alamadığıma mı? O kadar güzel sevmiştim saygılı olgun bir şekilde. Kalkmışsın bana sen de öylesin diyorsan bende hangi hakla soruyprsun derim. Zoruma gitmez senin gibi s biri ne düşündüğünü önemsiz kendimi tanıyorum ama burada saçma saçma yazmazsın da. Şimdi uğraştırma beni
Aynen öyledir:) evde kalinca birini kakalardin kendine
Hastasın umarım yaşadıklarımı yaşarsın da aynı acıyı çekersın.
tamam
Senin ne işin var orada
Biliyor musun orası başka bir konu, tanıdığım kızla orada eşleşmiş ve dste ayarlanmış :) bende öyle ağır bi şekilde öğrendim :)
Kendisi exim oluyor çok ds sevdiğim unutamadığım birisi. insan yaş geçince doymaz mı dedim.. kendisine nasıl yakıştırdı.. bu kadsrına beklemezdim
Beklersinn
beklemedim işte. kız tanıdık çıkınca daha çok canımı sıktı
Geçer takma
Tanıdığın birisi mi?
Sevdiğim biriydi, ex yani.. bunu yeni gördüm bir şekilde.. Ben onu kaliteli biri zannettmiştim.. Bu baya ucuz ve ağır geldi bana o yüzden sormak istedim. Nasıl bir şey yani
Zengin ve tipi varsa doymaz
Sevdiğim biriydi, ex yani.. bunu yeni gördüm bir şekilde.. Ben onu kaliteli biri zannettmiştim.. Bu baya ucuz ve ağır geldi bana o yüzden sormak istedim. Nasıl bir şey yani
evet parası var tip de fena değil fakat bunun için o yeterli değil ki burada baya bi karaktersizlik var.. nasıl doymaz ya? Bir kadınla yaşayabileceği herşeyi neden 100 kadınla yaşasın
Doymaz
Neden
Bir kadınla yaşayabileceği herşeyi neden 100 kadınla yaşasın
O bir kadınla yaşayabileceği ne malum üstelikte hergün aynı yemek sıkar
Yaşanmayacak olan ne? :) Ten uyumu yakalanmışsa demek ki yaşanabilir :)
Demek o da senin gibi düşünüyor hergun aynı yemek sıkar da o yüzden cinselik uygulamalara düşmüş.. ona yakışmadı, en azından benim tanıdığım adama yakışmadı. Ama demek ki tanıdığım ve sevdiğim gibi değilmiş. :)
Öyle o uygulamaları kullanması kendi kararı tabii ki bulamıyorsa
Doymazzzz
Bir kadınla yaşayabileceği herşeyi neden 100 kadınla yaşasın
Her gün aynı yemeği yemek yerine neden farklı yemekler yiyorsun farklı tatlar için dimi aynı şey
Tabi aynı insanın karakteri olmayınxa aynı gelir
doymaz
Bir kadınla yaşayabileceği herşeyi neden 100 kadınla yaşasın
Bağımlılık bunun diğer adı 😅
Seks istiyor ve doymamış demek ki
Bekarsa normal
Daha 34 ne ki
Daha ne ki? Az mı? insna normal ilişki istemez mi farklı bedenlerden doymaz mı
Doyar
Ne zaman 50 e gelince mi :)
Bilemiyorum onu
sade bir tanışma
😄
o kimdir
Abaza demek ki
Çok sevdiğim biriydi, ex, unutamadığım biri çokta değer verdiğim... çok ağır geldi
Aşka bak bee 3 vakte kadar evlilik görüyorum
Canım yanmış zaten dalgadan gerek yok
Demekki doymaz
Kocanmi o
Sen kaç yaşındasın
29
Öz den yaz
Doymaz
Neden yaşı geçinde daha berbat mı olacak şimdiki olduğu gibi
Evet
Evet bende ötle düşünüyorum, çoğu insan demiş duyuncs bırakır, fakat doymayan hiç doymaz
Sevgilin mi
Ben doymam
Doymazzz
Onu boş ver gel bana
Kim o