• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

Tinder, Bumble vs uygulamalar kullanan 34 yaşındaki adam ne istiyor ya.. insan hiç mi doymaz?

Gizli Üye
Gizli Üye
(30-35)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
09
Yapay Zekaya Sor
Tinder, Bumble vs uygulamalar kullanan 34 yaşındaki adam ne istiyor ya.. insan hiç mi doymaz?
Cevapla
Kullanıcı Yorumları ve Soruları Ürünleri Kullananların Deneyimleri Uygulama Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
9 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

2

Cevap

34

Cevap

  • Bravenight
    Bravenight Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30 , eic 79%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 497 cevap paylaştı.

    O zamana kadar doyduğunu nereden biliyosun? Belki geç başladı bu işlere

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kendisi exim oluyor, çok sevdiğim birisidiydi çok saygı duyduğum.. ama ucuzlaşmış ve bu baya ağır geldi bana..

      Yorumla
  • herseyi_bilen_adm054
    herseyi_bilen_adm054 Takip Et
    Guru Yaş: 44 , eic 99%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı.

    Sen hala onu neden düşünüyorsun, karaktersiz biri işte

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sevdiğim biriydi, ex yani.. bunu yeni gördüm bir şekilde ve ağır geldi. Ben onu kaliteli biri zannettmiştim.. Bu baya ucuz ve ağır geldi bana o yüzden sormak istedim. Nasıl bir şey yani

      Yorumla
    • herseyi_bilen_adm054
      herseyi_bilen_adm054
      +1 yıl

      Ya kurtulduguna şükret ve artık düşünme onu ne olur, sabahtan beri bunu soruyorsun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Tanıdığım kızla eşleşmiş ve buluşma ayarlanmış sonra kız da bilöiyprdum sildim bak bitti gitti zaten orada başka birilerle de konuştum dedi.. çok ağır geldi.. adam nereye düşmüş yani

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Fazla anlam yüklüyorsun. Bende yurtdışına çıktığımda kullanıyorum en azından milletin duygularıyla oynayıp kandırmıyoruz

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      işte gecelik, herkesin niyetı açık

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Şu doğrusunu ben bilirim, benim yaptığım en doğru kafasından ne zaman çıkarsınız acaba senin tercihin öyle benim tercihim böyle doğru olanı tartışmaya gerek yok tek doğru sen değilsin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ben buraya tartışma niyetle gelmedim :) ben asla kullanmam evet, benim karakterim başka.

      Eskiden beraber olduğum ve sevdiğim adam kullanıyormuş. Ben onu öyle tanımadım, onu öyle sevmedim, o bana başka geldi diyr bana başka davrandı diye sevmiştim. Kullanmadığını söyleyen adam, şimdi daha acı bir şekilde kullandığını öğrendim ve 34 yaşındaki adama yakıştırmadım. Bu da benim bakışım. Herkes kullanabilir ama o adam benim gözümde başkaydı. O adam kaliteli biriydi. Ve isteserse kadın bulur normal bir şekilde. Onu öyle @m peşinde görünce kalbime ağır geldi.

      Sen de anlayabilirsin ki çok sevmişim ve yaralamışım. Duygularımı aldatım. İğrendim. Yaşadıklarımı sorguladım. Demek ki kendisi istedği gibi gecelik kadın buluyor bitiyor sonra yine yeniden.

      Başka adam olsa kullanıyorum derse bir şey demem bana ne, herkes istediği gibi yaşamalı.

      Ben genel olarak sorsam da birine düşünürken sormuştum. Yine de teşekkür ederim cevabınız için

      Yorumla
  • Aranjor_
    Aranjor_ Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl

    Yemek mi la bu doyalım. 30 dan sonra buzluğa kaldırmıyoruz ya.

    0
    0 Yorumla
  • lafimiolurr
    lafimiolurr Takip Et
    Bilge Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Yoklukta ordan anca 2 günlük kadın bulur

    0
    36 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Tanıdığım kızla eşleşmiş kız bana arkadaşım diyordu. sonra silerim bilmiyordum sildim bitti dedi ve sildi fakat uygulamada konuşmuş olabilir sanırım.. kızı çok tanımıyorum üniversitede yeni tanıştım ama her uyulamayı kullanıyprmuş.. admla da işte buluşma ayarlanmış o uygulamadan.. ben yazınca ayıp ettiğini farkınds oldu ve onu sildi..

      Sonra beni de silmiş instadan.. ne göreyim şimdi beni engelemiş adam da profili kapatmış, gizliye almış yani.. ama takipleşmiyorlar.. fakat kız bence söyledi... yazdığıma arkadaş olduğumuzu vs.. neden sence

      Yorumla
    • lafimiolurr
      lafimiolurr
      +1 yıl

      Sen eşlettiklerini nerden biliyorsun o uygulamada gözükmüyor mu? Benim eski sevgilimle bumble dan biriyle eşleşmişti kız onla yatmayınca kıçına tekme atmıştı. Ortak arkadaş yok mu adamla?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kız söyledi ordan tanıştık foto bile attı yalan yok adam ordaydı. Ben uygulamaya girmedim kullanmadım.

      Yorumla
    • lafimiolurr
      lafimiolurr
      +1 yıl

      Ha sen ekli olduğunu gördün kıza mesaj mı attın

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hani biraz konuşmuşsr bile, sonra instada takipleşmişlet, bende koza yazınca hani bana arkadaşım diyor.. gitti adamı sildi ordan.. Ama uygulamada ne dönüyor nerden bilecem

      Yorumla
    • lafimiolurr
      lafimiolurr
      +1 yıl

      Konu uygulama değil, whatsappa geçmiş olabilirler

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kuzın dedği gibi buluşma ayarlanmış ama iyi ki görüşmedik işte olmadı sildim bitti benim için diyor.. yok

      Yorumla
    • lafimiolurr
      lafimiolurr
      +1 yıl

      Sen neden ayrıldın ondan

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Evet kıza mesaj atınca ki tabiki atarım bana arkadaşımsın diyprsa benim exle çıkmaz, zaten artık arkadaş da değil. Evet belki wpa geçmişler bilmiyorum.. instada neden yeniden takipleşmemiş de bilmiyorum ama iğrendim. ikisinden de. Adam değil çünkü zamanla daha ucuzlaşmış

      Yorumla
    • lafimiolurr
      lafimiolurr
      +1 yıl

      Zaten asla yapmaz dediklerimiz yapmadı mı her şeyi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Evet öyle zaten :) da baya hayal kırıklığı oldu.. benim aklımdaki adamı ben büyütmüşüm, bir değeri yokmuş aslında. Bu da insana ağır geliyor

      Yorumla
    • lafimiolurr
      lafimiolurr
      +1 yıl

      Dayan. Bir şey olmaz 2 güne bitirirler

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      2 güne bitirirler derken ne demek istediniz anlamadım

      Yorumla
    • lafimiolurr
      lafimiolurr
      +1 yıl

      Bir kere buluşup bırakır o siteden ne bekliyorsun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kızla mı.. ne bileyim onunla takipleşmiyor artık, ona benden bahsetmiş, neden sildiğini hani exini tanıyorum demiş bunda eminin. zkonışma patlamış olabilir. Kız bana foto atınca orada başka adamları da gördüm. O da onlarlar takipleşmiş yeni. Hani ona adam çok..

      Çıksalar da artık arkadaşım değil, yatakta kalır :) o adamdan hayır gelmez. Kız da ayrı bi... doymuyor o da aranıyor hep

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Evet zaten o öyle bir adam olmuş günlük, kız da aynısını yapıyor. O sitenin yapısı da belli niyeti de. Herkes görmemiş gibi..

      Yorumla
    • lafimiolurr
      lafimiolurr
      +1 yıl

      Yok benimkinin eski flörtü ordandı kız buna aşık oldu. Bu kızı baya bir delirtti cinsellik falan istemiş kilo ver demiş ilişkinin adını koymamış kız baya aşık olmuştu

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kız mı ona aşık olmuş senin exine yani.. Yani ne diyebilirim onların aşkına da tüküreyim... Bu kızı tanıyorum hep uygulamaları kullanıyormuş buluşma vs. E ordaki adamlar da bu kızlar ne mal olduğunu bilmiyor mu biliyor. Ben niye orada değilim..
      Bu kız da birisiyle görüşmüş 1/2 defa sonra bana dedi ay çok aşık oldum çok seviyorum, adamı gosterdi falan, 1 hafta sonra ulaşamadım dedi beni kullanmış.. e ne bekledi? Demek ki o adam da sitelerden biriymiş. Sonra dedi sildim onu başkasıyla tanıdık çıkmasın. E hani çok seviyordu. Aşk bu mu yani?
      Onlar cinselik istiyorlar, bazı kızlar sanırım da cins iyiyse adam zengin ise kovalıyor sonra kalmasını istiyor.. ne bileyim saçmalık

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Oraya giren kız aşk arıyorsa oraya girmez zaten. Herkes ords neden olduğunu biliyor. Bide kıza dedim nasıl bir uygulama o seks uygulaması mı? Yok tanışma diyor.. Nasıl bir tanışma ise artık biz de tanışalım allahım ya

      Yorumla
    • lafimiolurr
      lafimiolurr
      +1 yıl

      Evet ama kız gerçekten masum bir kızdı. Ve bakireydi. Benim ex bunla dalga geçmiş. Kıza üzüldüm baya. Tabi bunlar benden önce olmuştu. Sen içini ferah tut bir şey olmaz

      Yorumla
    • lafimiolurr
      lafimiolurr
      +1 yıl

      orada tanışıp evlenen bile var. Bu bulduğun adama göre.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bakire kız o uygulamada ne işi var ya. imkansız. Tabiki dalga geçecek oraya girmişse adam onu da kendisi gibi zanneder. öyle masum bir kız oraya girmez. bir şey olmaz olsa da 1 -2 gece yatakta kalır.
      Ordan evlenen var mı anca boşlukta ise ve bulamıyorda bu ds olsun derler herhalde. Oysa oraya giren yakışıklı ve zemgin adsmlar o karılar ne olduğunu bilmiyor mu? Tabili biliyor da işine geliyor keyif almak için. O adam zaten evlenmek istemiyor.. Kullanmadığım için bilmiyorum fakat kullansam ve adam bulsam orada o adam beni ö olarak göreceğini eminim. Nasıl da onunla konuşmuşsam orada vir sürü adamla konuştuğumu bilecek hata daha fazlasına. Böyle bir kadın istiyorda evlilik için evlensin. Bu tür adamlar istemez ama

      Yorumla
    • lafimiolurr
      lafimiolurr
      +1 yıl

      Kimin bakire olup olmadığı seni bağlamaz. Bakirelerde evlenebilir. Sen bakiresin de ne oldu adam seni aldı mı? Belki evlenir. Bekar kadın istediğiyle flört eder sen işine bak bence. Adam kadını bulmuş bırak

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Neyi anlamadın acaba? Bakire olsa ne olmazsa ne? O uygulamalar kullanan kadın bakire olamaz net. Bakire ise de tersten yapıyor o zaman. O avcılr arasında bakire kadının ne işi var? Senmişsin sanki da o kadar zoruna gitti ve yazdığım şeyi anlamadın bile. Herkes evlenebilir en kötü insan bile. Yazdığım gibi oku. Herkes de kiminle isterse onunla gitsin. Benim anlatığım şey başkaydı ve beni ilgilendiyor, sana bir şey zor geldiyse anlamadığın için karşı tarafa vurmak kötülük demek. İçim ferah ama :) adam kadını bulmadı, adam seks için kadınlar ararken çok kadın buldu geçelik için, o kadın onu silse de başka kadına gider sonra başka birine ve bu böyle devam eder. Buna karaktersizlik diyoruz. İster kız olsun ister erkek olsun. O tinder bumble gibi uygulamaları kullanan insanlar da ucuz insan. Düzgün kadın da oraya girmez. Ama evet düzgün olmayan da evlenebilir, burada evlilik soz konusu değil. O yüzden bana hemen işine bak adam kadını bulmuş deme.. adam kadını bulsa da benden kopamadı diye hep yokluyor yıllar sürüyor ama yürek yok gelmeye karaktersiz olduğu için net duramadığı için, gecelik olmadığım için da ordaki kadınlara rahat rahat davranır sonra buluşur yatar kalkar yarın unutur. Herşeye rağmen da benim için 5 para etmeyen insan oldu. Sen de ne düşünmek istiyorsan düşünebilirsin :)

      Yorumla
    • lafimiolurr
      lafimiolurr
      +1 yıl

      Sen anca kendini kandır adamın umrunda olsaydın senin duyduğunu öğrendiği an yazardı sana. Adam seni istemiyor. Ayrıca bekar bir insan istediği uygulamayı kullanır. Kocasını karısını aldatan insankar ucuz. Onlar değil. Hayatı istediği gibi yaşayanlar ucuz değil. Senin gibi sürekli takipte olanlar adamın konuştuğu kadınlara bakanlar ucuz ama adam seni istemiyor istemiyor anla nikahına almayacak seni

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Canım benim senin zoruna giden şeyi nedir da baştan insan gibi yazar sonra karşı tarafı vurmaya çalışıyorsun ve kötü yazıyorsun. Adamın umrunda mıyım dedim :) 🤣🤣🤣🤣 bak ne yazmış seni nikahına almayacak. Garibanım sen o anlatığın durumu acaba yaşadın mı da seninle baya dalga geçip seni ezmişler? 🤣🤣🤣🤣 Ben sürekli takipteyim mi dedim allahım insanın gözüne onune gelse görmememk için kor olmalı ben de ne salağım ne de kor. Kız da arkadaşımdı ama uygulamaları kullandığını nerden bilecem. Şimdi sen buraya kalkıp benim ucuzluğumu mu konuşacaksın? Kim bilir ne uygulamalar var sende de bir kadını bir adamı sevdi diye ilişki yaşadı diye ve sonra bekledi diye ucuz diyprsun, kendinde ne dersin? :) Hani zoruna gitmesin seni de kullanıp atarlar ordan bakire olsan da çok takma zaten senin için serbest her şey 💖 Benim için adam dediğin adam olacak :) @m hastası gibi dolaşmayacak. Dolaşırda ds ucuz derim. Kadının da bir onuru ve gururu olacak :) sitelerde 100 tane adamla buluşma ayarlamayacak, bunu anlaman için karskterin olması ki sende yok belli :)

      Baştan 2 günlük kadını bulur diyen sen nerdesin? İnsanın bir duruşu olmalı ve söylediği şeyi arkasında durmalı.
      Seni ezmedim hakaret etmedim, fakat nedense sana bireşy zoruna gitti da bana karşı geldin, hoş geldin 😊

      Bekar kadınların onuru olsaydı bu devir de böyle olmazdı farkındaysan ne adam gibi afam kaldı ne de değerli kadın :) nadireyiz diye karşı gidiyoruz :)

      Ne anlayacaksan anla

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bide sen içini ferah tutu diyprsun bakite konusu açılınca hemen bi kötü yorumlar? Biri ordan seni bakireliğimi alıp dalga mi geçti seninle? Bak böyle ise eğer üzülüyorum ama biz süçlü değiliz:) sadece onurlu kadın olmak istiypruz. Ne yazık ki yaşadığımız devirde erkekler kolay kadınlardan doyarken ilişki pek kuramıyor, kadından kadına gidiyor :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Baştan beni anladığın gibi, sonra da normal konuşmak isteseydin bzi seninle 2 kadın olarak konuşurduk :) zalimliğine yorum yapmayacam artık. Ben çok kırıldım kimse dediği laflarla daha fazla kıramaz.

      Umarım aldığın yaradan iyileşirsin. Yine de o sitelere düşme özgürlük ona demiyoruz ö... diypruz :) orada giren niyet yatak kimse seni kandırmasın

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Söylediğin şeyler:

      Yoklukta ordan anca 2 günlük kadın bulur

      Zaten asla yapmaz dediklerimiz yapmadı mı her şeyi

      Dayan. Bir şey olmaz 2 güne bitirirler

      Bir kere buluşup bırakır o siteden ne bekliyorsun

      orada tanışıp evlenen bile var. Bu bulduğun adama göre.

      Bir kadın olarak dilerim ki duruşun olsun ki söylediğin şeylerin hep arkanda dur, kırılıncs söyle, karşı tarafı anlarsa konuşmaya devam et anlamazsa git :) Ve sakın sen yaralısın diye sohbet etmek deneyen insanı kırmaya çalış, seni tanımıyor ve kıramazsın fakat sen kendi kendine yıpratırsın. İyi geceler

      Yorumla
    • lafimiolurr
      lafimiolurr
      +1 yıl

      Kız bu kadar neden ağrına gitti destan yazmışsın, ama okumadım sen takibe devam🤣😂 bay

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Acaba dedim senden kadın çıkar mı böyle sözde duran ne konuştuğu bilen, okudun da cevap yok. Bir mesaj böyle bir mesaj şöyle yazınca tabiki olmayacak :)

      İlk yorumuna bakacak olursak ve burdaki diğer yorumlara orada ne döndüğümi anlamamak için aptal olmalı insan.
      Şimdi sen orada boynuzladın diye kendini rahatlatmak istiyorsan başka.

      Yorumla
    • lafimiolurr
      lafimiolurr
      +1 yıl

      Sence onları okudum mu djsjdjd ayyyy

      Yorumla
    • Libidoo98
      Libidoo98
      1 yıl

      @lafimiolurr ruh hastası mısın?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      @Libidoo98 Kız biraz öyleydi yazdığı şeyden belli.. o kadar açıklama rağmen saçmalamaya devam etti ki daha fazla uğraşamadım..

      Yorumla
    • Libidoo98
      Libidoo98
      1 yıl

      İyi yapmışın hasta hasta cevaplar vermiş

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      @Libidoo98 Evet..

      Yorumla
  • Sitemkarım
    Sitemkarım Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 4,6b cevap paylaştı.

    Doymaz tek eşliliğe inanmıyor demekli

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Neye inanıyor, tanış buluş seviş unut mu

      Yorumla
    • Sitemkarım
      Sitemkarım
      +1 yıl

      Büyük ihtimalle farklı deneyimler tatmak istiyor her çiçekten bal alan arı misali

      Yorumla
  • 34Constantine
    34Constantine Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 97%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 15,6b cevap paylaştı.

    Yaşı ile ne alakası var ki?

    0
    17 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İnsan hiç mi olgunlaşmaz? Hiç mi adam gibi durmaz? 34 yaşınds hala karıların peşine günlük birşeye düşmüş bu normal mı

      Yorumla
    • 34Constantine
      34Constantine
      +1 yıl

      Ya 34 yaşına karı kızlarla gezip tozduğunu nerden biliyorsun?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      O uygulamada sence ne yapıyor evleniyor mu? Hemen date gitmek istemiş tabi nasıl bir buluşma anla sen

      Yorumla
    • 34Constantine
      34Constantine
      +1 yıl

      Yokluk. Bir umut. Belki bulurum kafası.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ne belki bulurum. Gecelik mi :)

      Yorumla
    • 34Constantine
      34Constantine
      +1 yıl

      Nefes alsın yeter. Gecelik saatlik 10 dakikalık. Emin ol 3 resme muhtaç hale gelmiş adamlar var.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İşte adam zengin ve bi tık yakışıklı ve karizmatik, kadın görmemiş değil, bu kadar mı acız kaldı da o sayfalara düştü

      Yorumla
    • 34Constantine
      34Constantine
      +1 yıl

      Anladım da sen niye bunu bu kadar dert ettin ki

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Eski sevgilim unutamadığım ve çok değer verdiğim biridir. Dün iğrendim. Yeni arkadaşlık yaptığım kızla uygulamadan tanışıp buluşma ayarlamışlar, kızda her uygulamayı kullanıyor, kendisi bana foto attı bir suru adam ile sohbet, o da vardı. Niyet belli zaten, kız hani sonradsn bilmiyordum sildi falan konuşmam bir daha diyor.. Hani bildiğim kıza cinselik için olsa da yürümesine ağır geldi. Arkadaşım olduşunu bilmiyordu fakat kız da fena. Onla da arkadaşlığımı bozdum adamdan da iğrendim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bide o oraya düşmesine boş boş dolaşmasına.. hayal kırıkığı :) öyle bir adam olduğunu hani o kadar düşünmemiştim

      Yorumla
    • 34Constantine
      34Constantine
      +1 yıl

      Ne güzel olmuş işte. Kendini tamamen sıyırabilirsin artık ondan.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Belki de bu son vuruştu. Sarsıldım ve iyi değilim. Farkındayım, hani diyorum böyle bir şey görünce komple gittim artık yazamam bir şey diyemem masum masum mesaj atamam, ama hissetiğim şeyleri bitirmeyi beceremiyorum. Çok istiyorum ondan gitmeyi bir şey hisetmemeyi.. ama nasıl bilmiyorum.. Sadece anlamıyorum beni bu kadar yaralayacak olan şey neden gözüme geldi neden, kimseye bir şey yapmadım.. neyle hakketim.. o adamı sadece sevmiştim.. Hani tanıdığım kızda onu görmeyi beni baya yıprattı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      En güzel duygularımı kime verdim? Nasıl bir adamı sevmişim.. nasık bir zaman kaybı.. ilk defa keşke tanımamış olaydım dedim, pişman oldum

      Yorumla
    • 34Constantine
      34Constantine
      +1 yıl

      Merak etme şu an yaşadıkların çoğu kişinin yaşadığı şeyler genelde bu evre rahatlama öncesi son sancılar oluyor. Çok şiddetli gibi oluyor ama bir anda kesilip gidiyor. Sen sadece kendini kontrol et. Kafanı başka yerlere ver. Geçiyor bu da.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Teşekkür ederim, yani illa her şey geçiyor ama benim yaram sanırım başka.. o adamı çok büyüttüm, hani gözümde kalbimde, şimdi bakınca bir et parçası gibi dolaşıyor ve değersiz.. kendim değerimle onu değerli yapmışım.. O yüzden artık içimdeki duygular da bitsin istiyorum.. ben öyle bir adamı sevemem zaten farklı bildiğim için sevmiştim..

      Yorumla
    • 34Constantine
      34Constantine
      +1 yıl

      Diyorum ya. Kendi içinde bir savaş vereceksin. Kendini kontrol edebilirsin zaten kazanan sen olacaksın

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Evet :) inş hizli geçer

      Yorumla
  • metropolköylüsü
    metropolköylüsü Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl

    Çok büyük bi’ yaş değil, bakarsa normal bence

    0
    8 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İnsan hiç mi olgunlaşmaz? Hiç mi adam gibi durmaz? 34 yaşınds hala karıların peşine günlük birşeye düşmüş bu normal mı

      Yorumla
    • metropolköylüsü
      metropolköylüsü
      +1 yıl

      34 artık genç yaş sayılıyor, bekar biriyse de eğleniyorsa yorum yapmak doğru olmaz, neticede kendi seçimi dimi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kendisi exim olduğu için çok sevdiğim biri olduğu için yorum yapıyorum buna ds yaşadıklarıma göre hakkım var. Ve anlayamadım 34 e geldi ve hala doymadı mı, çok kadın olunca ne oluyor.. çok adsmlar o yaşta çokta güzel ilişki yapıyorlar.. hani bugun bununla yarın onunla çıksa ne olur?

      Yorumla
    • metropolköylüsü
      metropolköylüsü
      +1 yıl

      Demek ki doğru kişi değil, aynı şeyleri aramıyorsunuz baksana, kızarak kendini yorma derim ben

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      demek ki adam kalitesizmiş o yaşta hala aranıyor ergen gibi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bide günlük arıyor.. karakter işte.. bende yaralandım bu durumdan.

      Yorumla
    • metropolköylüsü
      metropolköylüsü
      +1 yıl

      Kendini de o kategoriye koyup rahatsız oluyorsun sanırım, ama bu senin suçun değil bence kendini üzmene de adama kızmana da değmez, hayat devam ediyor, ona da sana da

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kendimi orada koyamam ki ben o uygulamaları hiç kullanmadım ki.. tanıdığım kızla bana arkadaşımsın sen diyen kızla eşleşmiş ve buluşma ayarlanmış.. sonra kıza baya bi ağır gittim çünkü ben onu teselli ederlen o gitmiş sevdiğim adamla eşleşmiş, tabi o bumble kullandığını nerden bileyim. Sonra ds csnım bilmiyordum silerim bitti benim için konuşmam daha.. insan kırılıyor.. ben aşırı duygusalım.. o adama da değer kattım..

      Yorumla
  • ElCuco
    ElCuco Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 99%
    +1 yıl

    Niye uygulamada yaş kısıtlaması mı var

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Demek ki yeten kadın çıkmamış

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Demek ki adam karaktersiz demiyorsunuz da kadın yetmemiş.

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    bazıları 30 dan sonra değişiyor, ondan

    0
    9 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kendisi exim oluyor çok ds sevdiğim unutamadığım birisi.. bu baya ağır grldi ve anlayamıyorum neden.. bir kadınla yaşayabileceği her şey neden 100 kadınla yaşasın.. insan yaş geçince doymaz mı dedim.. kendisine nasıl yakıştırdı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      öncedn yapmadıysa en azından 40 yaşına kadr içindekileri yaşamak içşn yapıyor, sonra evlenir

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      sen yaptınmı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ne yapmadıysa onceden adam kucukken beri yaşıyor yaşanmayan ne kalmış da 40 e kadar yaşar sonra evlenir. Ee sonra aniden doyar mı o sitelere girmez mi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      evet

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      o sitelere alışan adsm vazgeçmez artık ruhu gitmiş olur

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      eskiden yapaan sonra bırakan nasıl oluyur?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bırakan oluyor mu? :) Genelde derler ya bir kere o yola düştü mü artık devamı hep gelir

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      oluyor

      Yorumla
  • SırrıYok
    SırrıYok Takip Et
    Master Yaş: 42
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 7,1b cevap paylaştı.

    nefes aldıkça seks istiyor işte

    0
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      @m hastası mı

      Yorumla
    • SırrıYok
      SırrıYok
      +1 yıl

      ilacı sende mi?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Adam sevdipim biriydi, ex, unutamadığım. Ama kalitesiz ve bu bana ağır geldi..

      Yorumla
    • SırrıYok
      SırrıYok
      +1 yıl

      hırs yapmıştır belki açlıktan.. ama detaylar olmadan yorum nafile..

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bide o şeyler kullanan tanıdığım kız vardı onunla eşleşmiştir.. hemen de görüşelim anlamında aç sanki.. o şekilde de öğrendim o uygulamayı kullandığında

      Yorumla
    • SırrıYok
      SırrıYok
      +1 yıl

      özelde anlatmak ister misin derdini?

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Mamcığa doyulur mu yaa

    0
    0 Yorumla
  • yolcu3434
    yolcu3434 Takip Et
    Master Yaş: 45
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 31,3b cevap paylaştı.

    Eğlenmeyi seviyor demekki

    0
    0 Yorumla
  • Faytıroski
    Faytıroski Takip Et
    Xper 3 Yaş: 32
    +1 yıl

    Bombos insan toplulugu

    0
    8 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kendisi exim oluyor çok ds sevdiğim unutamadığım birisi.. bu baya ağır grldi ve anlayamıyorum neden.. bir kadınla yaşayabileceği her şey neden 100 kadınla yaşasın.. insan yaş geçince doymaz mı dedim.. kendisine nasıl yakıştırdı

      Yorumla
    • Faytıroski
      Faytıroski
      +1 yıl

      Ee zaten sende oylesin. Cinsellik icin kullanilacak bir kizsin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ay Allahım sende bunu hangi hakla ve neye göre söyluyorsun. Birazcık insan ol. İnsanın canı yanmış buraya gelmiş bir şey sormuş. Boş boş konuşma

      Yorumla
    • Faytıroski
      Faytıroski
      +1 yıl

      Ee bak zoruna gitti. Benim hayat tecrubem yetitor emin ol

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ne gitti zoruna? neye yetiyor? 2 sene adamı sevip beklediğimi mi? Kimseyle date bile gitmediğimi mi? Kimseyi yanıma alamadığıma mı? O kadar güzel sevmiştim saygılı olgun bir şekilde. Kalkmışsın bana sen de öylesin diyorsan bende hangi hakla soruyprsun derim. Zoruma gitmez senin gibi s biri ne düşündüğünü önemsiz kendimi tanıyorum ama burada saçma saçma yazmazsın da. Şimdi uğraştırma beni

      Yorumla
    • Faytıroski
      Faytıroski
      +1 yıl

      Aynen öyledir:) evde kalinca birini kakalardin kendine

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hastasın umarım yaşadıklarımı yaşarsın da aynı acıyı çekersın.

      Yorumla
    • Faytıroski
      Faytıroski
      +1 yıl

      tamam

      Yorumla
  • jlawyers06
    jlawyers06 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 126
    +1 yıl

    Senin ne işin var orada

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Biliyor musun orası başka bir konu, tanıdığım kızla orada eşleşmiş ve dste ayarlanmış :) bende öyle ağır bi şekilde öğrendim :)

      Kendisi exim oluyor çok ds sevdiğim unutamadığım birisi. insan yaş geçince doymaz mı dedim.. kendisine nasıl yakıştırdı.. bu kadsrına beklemezdim

      Yorumla
    • jlawyers06
      jlawyers06
      +1 yıl

      Beklersinn

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      beklemedim işte. kız tanıdık çıkınca daha çok canımı sıktı

      Yorumla
    • jlawyers06
      jlawyers06
      +1 yıl

      Geçer takma

      Yorumla
  • zarifbiradam
    zarifbiradam Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    Tanıdığın birisi mi?

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sevdiğim biriydi, ex yani.. bunu yeni gördüm bir şekilde.. Ben onu kaliteli biri zannettmiştim.. Bu baya ucuz ve ağır geldi bana o yüzden sormak istedim. Nasıl bir şey yani

      Yorumla
  • yineyeniden38
    yineyeniden38 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 26
    +1 yıl

    Zengin ve tipi varsa doymaz

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sevdiğim biriydi, ex yani.. bunu yeni gördüm bir şekilde.. Ben onu kaliteli biri zannettmiştim.. Bu baya ucuz ve ağır geldi bana o yüzden sormak istedim. Nasıl bir şey yani

      evet parası var tip de fena değil fakat bunun için o yeterli değil ki burada baya bi karaktersizlik var.. nasıl doymaz ya? Bir kadınla yaşayabileceği herşeyi neden 100 kadınla yaşasın

      Yorumla
  • Çelixsxsxxx
    Çelixsxsxxx Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 99%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 5b cevap paylaştı.

    Doymaz

    0
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Neden

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bir kadınla yaşayabileceği herşeyi neden 100 kadınla yaşasın

      Yorumla
    • Çelixsxsxxx
      Çelixsxsxxx
      +1 yıl

      O bir kadınla yaşayabileceği ne malum üstelikte hergün aynı yemek sıkar

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yaşanmayacak olan ne? :) Ten uyumu yakalanmışsa demek ki yaşanabilir :)
      Demek o da senin gibi düşünüyor hergun aynı yemek sıkar da o yüzden cinselik uygulamalara düşmüş.. ona yakışmadı, en azından benim tanıdığım adama yakışmadı. Ama demek ki tanıdığım ve sevdiğim gibi değilmiş. :)

      Yorumla
    • Çelixsxsxxx
      Çelixsxsxxx
      +1 yıl

      Öyle o uygulamaları kullanması kendi kararı tabii ki bulamıyorsa

      Yorumla
  • Öylesinebiriyizz3434
    Öylesinebiriyizz3434 Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı.

    Doymazzzz

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bir kadınla yaşayabileceği herşeyi neden 100 kadınla yaşasın

      Yorumla
    • Öylesinebiriyizz3434
      Öylesinebiriyizz3434
      +1 yıl

      Her gün aynı yemeği yemek yerine neden farklı yemekler yiyorsun farklı tatlar için dimi aynı şey

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Tabi aynı insanın karakteri olmayınxa aynı gelir

      Yorumla
  • Lucyci
    Lucyci Takip Et
    Master Yaş: 33
    +1 yıl

    doymaz

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bir kadınla yaşayabileceği herşeyi neden 100 kadınla yaşasın

      Yorumla
  • Venüsss59
    Venüsss59 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 37
    +1 yıl

    Bağımlılık bunun diğer adı 😅

    0
    0 Yorumla
  • doktorcıvaanım
    doktorcıvaanım Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26
    +1 yıl

    Seks istiyor ve doymamış demek ki

    0
    0 Yorumla
  • kirlisohbetler
    kirlisohbetler Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36
    +1 yıl

    Bekarsa normal

    0
    0 Yorumla
  • Aserehehadejetejebe
    Aserehehadejetejebe Takip Et
    Master Yaş: 34
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 13,2b cevap paylaştı.

    Daha 34 ne ki

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Daha ne ki? Az mı? insna normal ilişki istemez mi farklı bedenlerden doymaz mı

      Yorumla
    • Aserehehadejetejebe
      Aserehehadejetejebe
      +1 yıl

      Doyar

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ne zaman 50 e gelince mi :)

      Yorumla
    • Aserehehadejetejebe
      Aserehehadejetejebe
      +1 yıl

      Bilemiyorum onu

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    +1 yıl

    sade bir tanışma

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      😄

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      o kimdir

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Abaza demek ki

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Çok sevdiğim biriydi, ex, unutamadığım biri çokta değer verdiğim... çok ağır geldi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Aşka bak bee 3 vakte kadar evlilik görüyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Canım yanmış zaten dalgadan gerek yok

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Demekki doymaz

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Kocanmi o

    0
    0 Yorumla
  • alperrohe_34
    alperrohe_34 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    Sen kaç yaşındasın

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      29

      Yorumla
    • alperrohe_34
      alperrohe_34
      +1 yıl

      Öz den yaz

      Yorumla
  • İzmirliyiz34
    İzmirliyiz34 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36
    +1 yıl

    Doymaz

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Neden yaşı geçinde daha berbat mı olacak şimdiki olduğu gibi

      Yorumla
    • İzmirliyiz34
      İzmirliyiz34
      +1 yıl

      Evet

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Evet bende ötle düşünüyorum, çoğu insan demiş duyuncs bırakır, fakat doymayan hiç doymaz

      Yorumla
  • Saltoglu_
    Saltoglu_ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    Sevgilin mi

    0
    0 Yorumla
  • traveler06
    traveler06 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36
    +1 yıl

    Ben doymam

    0
    0 Yorumla
  • apolika
    apolika Takip Et
    Xper 2 Yaş: 21
    +1 yıl

    Doymazzz

    0
    0 Yorumla
  • RedZell
    RedZell Takip Et
    Xper 7 Yaş: 26
    +1 yıl

    Onu boş ver gel bana

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Kim o

    0
    0 Yorumla
Devamını Gör(21)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Tinder, Bumble vs uygulamalar kullanan 34 yaşındaki adam ne istiyor ya.. insan hiç mi doymaz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Mesajlaşmaktan sıkılan erkeğin amacı nedir? 23 cevap verildi
Bir erkek neden flört uygulaması kullanır? 16 cevap verildi
Tinder gibi aplikasyonlarda erkekler neden like atar ama yazmaz? 20 cevap verildi
Flört uygulamaları kullanmayan erkek bulamayacak mıyım? 8 cevap verildi
Instagramdan tanıştığım 37 yaşındaki balık burcu adam benden ne istiyor, niyeti ilişki mi flört mü? 11 cevap verildi
Tanışmak isteyip mesaj atmayan erkeğin amacı nedir? 17 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Çocuk yuvası, bakım evi ve hastanedeki hastaları ziyeret ediyor musunuz, halinize şükür içinde misiniz?
  • Dolgun kalçaları sadece erkekler mi seviyor?
  • İlk aşk mı, son aşk mı?
  • Öfken yükseldiğinde aslında neye ihtiyacınız olur?
  • Hatice Ö.'nün 'Kapalılar imha edilsin' sözü ifade özgürlüğü mü nefret söylemi mi?
  • Kadınlar her zaman haklı mıdır?
  • Kendinde en çok sevdiğin şey nedir?
  • Dünya basını Türkiye’nin elenişini böyle gördü, peki ya sizce? 🇹🇷⚽
  • Sevdiğin insan için değişir misin?
  • Saçlarınızın neye ihtiyacı var?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨