Güncellemeler
+1 yıl
Soru Gayet net aslında neden anlaşılmıyor? Bu yaşıma kadar sevgilim olmadı bir kadınla temasımda olmadı deyince konuşmaya çalıştıklarım Haaaa, çocuklar bile inanmaz diyip gidiyorlar dedim Dürüst olmakta mı suç dedim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
benimde olmadı
Demek ki bayağı yakışıklı buluyorlar kardeşim seni.
Yakışıklı değilim öyle sohbet falan açılınca ya da bir ihtimal olursa diye konuşunca bu soru geliyor sonuç hüsran oluyor! Sağolasın İyi Bayramlar
Bilemedim kardeşim o zaman, iyi bayramlar.
Yaşınızdan dolayı illa ki olmuştur diye düşünüylardır bazıları ilişkisi olsa da saklıyorlar
Yaşamada inanmıyorlar🤪
kaç yaşındasın
Ne? Anlamadım ki
Bugüne kadar herhangi bir kızla yakınlığı ilişkim sevgili durumu olmadığını kimse inanmıyor dedim anlaşıldı mı
Hee ben inandım. Sonuçda kendini kandırmış olursun bunu bile bile neden kendini kandırır ki.
Sağol abla
Toplum öyle insanı yadırgıyor var de
Şans
Verir