Çok aşıktım ve ona karşı çok yoğun arzularım vardı. Reelde sevişmemiştik ama seksting yapıyorduk, görüntülü. Beni aldattığı için ayrıldım. Ama ondan ayrıldıktan sonra kimseye karşı ne romantik ne cinsel ilgi duyamadım. Başkasıyla konuşamıyorum. Saçma bir aidiyet duygum var kopartıp atamıyorum. Nasıl geçer bu duygu? 3 ay oldu hiçbir anlamda tık yok.
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Gizli Üye(30-35)+1 yıl3 ay yine iyiymiş. 8.5 aydır da ben bu durumdayım. Biriyle de görüştüm ama yok yani, sevemedim. Zaten sevmiyordum, onunla da bağımı kestim. Ki aslında ben istemediğimi de başından belirttim ama o "Zamana bırakalım." demişti. Bunu aile sevgisine bağlayan da olmuş yorumlarda. Bende de bağlayan oldu ama ailem tarafından da hep sevilen biri oldum. Uzaktan yakından alakası yok. Aksine, ailesinden sevgi ve ilgi görmeyen kişilerin sevmese de seviyor gibi yapıp ilgi ve sevgi görmeye çalışmış olduğunu ve sonunda da aldatmış olduğunu düşünüyorum. Nihayetinde sevgiyi bilmeyen biri sevginin de ne olduğunu bilmiyor olmalı ki değer de vermeyi bilmiyor.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Aşk İlişkileri konusunda 4,6b cevap paylaştı. Aslında bu gerçek aşk değildir saplantı haline düşmüşsün. Eski sevgiline yoğun bir şekilde aşıksın bunun arkasında bir travma vardır. Sanırım ailenden sevgi ilgi görmediğin için aşkı sevgiyi sevgilinde görmüşsün. Öyle tahmin ediyorum.
01 Yorumla
Soran+1 yılAslında ailemden çok fazla sevgi gördüm
- Aşk İlişkileri konusunda 345 cevap paylaştı.
+1 yılBence kendine odaklan, onu unutmaya bak. Aldatıyorsa olmaz zaten, kendini aldatılmaya karşı aidiyet hissetme bunu hak etmezsin. Onun sevdiğin yanlarının hepsi senin içinde, özüne dön, kendine kulak ver.
00 Yorumla
Kabullenmek sanırım çoğu şeyin anahtarı. Arayışta olmadan olabildiğince silikleşmesine izin vermelisin anılarının. 10 yıl boyunca düşünecek ve hislerinin yerine gelemeyecek bir tramva yok anladığım kadarıyla. Güzel geçirlen vakitlerin bir başkasıyla olmayacağına inanıyorsun. Bence ona dair her şeyin silikleşmesi için beklemelisin
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
25
Cevap
48Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı.
u +1 yılGeçer bir dün düşünme
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılLibidonun düşmesi normal niye diyeceksin sen şu an hayal kırıklığı yaşıyosun seni arzuluyor ve öyle olacak sonunda böyle devam eder gibi düşüncelere kapılıyosun ancak işler değişiyor buda sende stres bozukluğu yaratıyor biraz uzun zaman alıcak senin duyguların daha kuvvetli ve karakter yapısı olarak duygusalsan bunu atlatmadan daha da sürebilir ve bu kadınlarda aidiyetlik konusu var sadece sende yok bizim içgüdüsel durumlarimizla alakalı kimisi yenisiyle atlatır kimisi kendisini dinler acısını çeker kimisi kafa dağıtır olaylar herkeste aynı cereyan etmez
10 Yorumla
+1 yıl3 ay için normal biraz daha zaman vermen gerekiyor.
01 Yorumla
+1 yılAldatan birine mi aidiyet duyuyorsun? Saçmalama. Bence daha çok boşluktasın ve bi üç ay daha sonra düzelirsin.
04 Yorumla
Soran+1 yılÇok saçma biliyorum ama elimde değil
- +1 yıl
Yaw de get elinde değilmiş 😂 sen bi üç ay daha yaşa acını sonra birini bulursun merak etme. Sen bulmasan da seni bulan biri çıkar
Soran+1 yılBen bu kafadan çıkamadan biriyle konuşamam ki. O mantık yok ben de
- +1 yıl
Kimse mantıkla bulmuyo zaten. Sadece daha geçmemiş. Geçince bun dedigine sende gülersin
Gizli Üye(25-29)+1 yılHaha ben yıllardır bu duyguyla uğraşıyorum adam yanımda değil ama biriyle konuşsam onu aldatıyormuşum gibi hissedip geri çekiliyorum karakterimiz sağlammış demek ki arkadaşım
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılZamanın ilaç etkisine kendini bırak ve geçmişi düşünme. Su akıp yolunu nasıl bulursa şeninde içindeki mağma birine akacak illaki.
Bol şans00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBaştan aşağı aynı durumdayız, asiktim, reelde sevismedim, sekstgin yapiyorduk, ayrilali 3 ay oldu ve hala seviyorum. Birbirimizle aldatılmamışızdır inşallah...
027 Yorumla
Soran+1 yılAbla yapma djsjsjdjd
Cevap sahibi+1 yılOnun isminin bas harfi neydi? :d
Cevap sahibi+1 yıl@_Rob_ ben de yaralı tavşan gibi ekrana bakıp sürekli f5 yapıyorum, nefesimi tuttum, yanıt gelene kadar bırakmıcam...
Soran+1 yılK. 😂
Cevap sahibi+1 yılTamamdir.. B DEĞİL... şükür..
Soran+1 yılVallahi bi de sen çıksaydın arar ağzına sıçardım djjdjdjd
Soran+1 yıl@_Rob_ ben kimliğini gördüm bilemiyorum hdjdd
Cevap sahibi+1 yıl@_Rob_ 1jsjdh Kamil olsa unutulurdu, bence kenan veya kaandır
Soran+1 yılHiçbiri değil sjsjs
- +1 yıl
https://voca.ro/1axMYJkOO6cV
Ses attım müsaitseniz dinleyin
Cevap sahibi+1 yılbak şimdi Bora dedin mi haklısın, orada bir duracaksın, sorudaki kişiyi adam aldatmış hala unutmamasını kınadım, aldatan bora olsa neyse, bora bana istediği her şeyi yapabilir...
Soran+1 yılB kesin Buğradır
Cevap sahibi+1 yılBurak. Buğra da vardı eskilerden, buğralar da tehlikeli. Dünyayı ayaklarının altına serip, bir anda ortadan kaybolan sırtlanlar. İşleri güçleri seks.
Ersin ismi de sempatik, bizden biri gibi.
Cevap sahibi+1 yılErsin'i arayıp, canım sıkkın kanka gel çıkıp iki tekila içelim keyiflenelim, diyeceksin. Eğlenmiş, mutlu mesut eve döneceksin. Buğrayla bora'yı aradıysan martini ya da margarita içersin, ayakkabıların rahatsızdır, eve kafası karısık dönme ihtimalin mutlu dönme ihtimalinden cok daha yüksektir
ne güzel boş yapıyoruz. jsjh- +1 yıl
Bakın bu hizmetide ikiniz için yaparım ha 😅
www.instagram.com/.../?igsh=bms3amJzMnNpM3kz
Cevap sahibi+1 yıl@_rob_ ahahah ay allah korusun tövbe bismillah.. pastaya bak..
Cevap sahibi+1 yılböyle daha iyi, üzülme :d
Aşk İlişkileri konusunda 675 cevap paylaştı. Ailene zaman ayır, kitap oku ve müzeleri falan gez. Bu sekilde ilgini farklı alanlara ver. Bir kaç haftada olsa onu unutursun.
00 YorumlaBen daha beterini yaşadım ve yaşıyorum. Ben nişan attım, iki yıl oldu ve kimseye karşı sonrasında ilgi duyamadım.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılBaşkalarıylada yaparsın aynı onunla yaptığın gibi dejavu yaşarsın sonuçta gel geç aşklar onlar eğlencelik
00 Yorumla Ovvv kardeşim oyle durumlar 6 ila 12 ay sürebiliyor ama merak etme geçiyor yani tecrubeyle sabit az sabır
01 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılAynısını yaşıyorum noktasına virgülune kadar. 2 ay oldu hayla birini alamıyorum o konuşmaya başlamış bile;(((nasıl geçer inan bilmiyorum
16 Yorumla
Soran+1 yıl@_Rob_ Rob kardeş dost musun düşman mısın fjdjdj zaten bitmişiz burada
Cevap sahibi+1 yıl@_Rob_ o zaman papatyaları rahat birak hdhddhdh
Cevap sahibi+1 yıl@_Rob_ o sırtlanlar çok oluyor artik bdhdhdhhd
Gizli Üye(25-29)+1 yılReelde bişey yaşanmadığına göre buluşma da olmamış belki yüz yüze alınca aşık olmadığını anlayacaktın 🫤
17 Yorumla
Soran+1 yılYüz yüze buluştuk tabi ki
Cevap sahibi+1 yılHeee ee peki gerçekte niye yapmadınız çok şaşırtıcı vllhi
Cevap sahibi+1 yılGeçecek ama güven bana bende de olmuştu öyle ya da böyle geçiyor kimse vazgeçilmez değil zaman tanı kendine
Soran+1 yılUzak mesafeydi çok sık görüşemiyorduk biraz da ben istemedim
Cevap sahibi+1 yılÇok ilginç bilemedim fakat hata sende de var online muhabbetler yapıyorsun reelda yapmıyorsun yani erkek milleti…
Soran+1 yılBir şeyler yaşayabilirdik aslında ama çok da fırsatımız olmadı
Cevap sahibi+1 yılYa tamam fırsatımız olmadi diyorsun da fırsat yaratılabilirdi sonuçta sen dünyada o uzayda değildi sgdjxkd cidden aşırı tuhafıma gitti nasıl reelde yapmamışsınız hayret onun yerinde başka erkek olsaydı mezardan çıkarıp yapardı bence burada bir terslik varya
yeni kelebekler midende uçuşmaya başlayıncaya kadar zaman ver kendine.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 5,4b cevap paylaştı. sevgili yapmaya calisma farkı şeylere odaklanmaya calıs🧸
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı.
+1 yıl3 ay uzun bir zaman dilimi değil zaten 1 yılı bulur o
00 Yorumla
+1 yılHiç üzülme , birde adama herşeyi sunarsan böyle ayrılır senden. Evlenmeden gostermeyecem
023 Yorumla- +1 yıl
Bende aşık oldum hiç sevgilim olmamıştı begenemdigim bı kıza hemde ayrılmak istedim yapamadım evlendik ama pişmanım bende aşk acısı çekerim diye ayrilmadim ayrilsaydim keske
- +1 yıl
Öyle. bir kafa disiliginizi on plana çıkarmayı. Erkeğe herşeyi sunarsan soğur senden kadın gizemli olacak sizi savunuyorum yine ben suçlu oldum ay ay yeter gayri
- +1 yıl
He sen benim aşık olmama dedin bilmiyorum ya büyü gibiydi tecrübesizlik cahillik hiç sevgilim olmamıştı o ilkimdi vazgecemedim benim hatam
- +1 yıl
Olmaz ki bu saatten sonra 7 yıl odlu
- +1 yıl
Bunu bile. bile. evlendim bosamaya kalksam linç edilirdin okadar olumsuzluk oldu kızın annesi bitti dedi falan bir türlü vaGecemedim ondan büyü gibiydi
- +1 yıl
Seviyorum karımı fiziği hayalimdeki gibi değil benim istediigm kadın tipi bambaska
- +1 yıl
Aşk koca bı yalan etrafına söylüyorum feryad figan ağlayan hayatını bitirenler intihar edenler var acaio bişey ya gözün kör oluyor
- +1 yıl
Benim istediğim 1.70 _1.65 hafif ince belki ve kalçalı kalçası beline göre biraz daha geniş olacak, saclari düz olacak. Hanım ise 1.55 kalça yok saç az ve kıvırcık önden alnı baya açık bebeklik sacalri kapatmış on tarafı onlarda kısa, vücudu lazerli değil spor yapmıyor , vesair.
- +1 yıl
1.81, kilo74 ,
- +1 yıl
Yaş 31
- +1 yıl
Yok daha neler
- +1 yıl
Özelden yazdım burayı meşgul etmeyelim
Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı. Daha iyisine denk gelirsen 2 haftada eskisinin adını bile unutturur
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 4b cevap paylaştı. 2-3 ay içinde eskiyi unutursun. Önemli olan yeni birinin eskisi gibi olmaması
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 602 cevap paylaştı.
+1 yılBaşka biriyle sanal da olsa onu unutmak için bağ kur. Bu bağ sexting amaçlı olabilir.
00 Yorumla Kanka 5 ten kuralı olabilir. ya da çok fazla hayal kurduğun için reelde karşılığı olmuyor olabilir.
00 Yorumla
+1 yılŞans eseri tanıştığın bir insanla hiç beklemediğin bir şekilde ilişkiye başlayabilirsin genelde böyle olur. Onun dışında seni gerçekten seviceğine inandığım biri ksrşına çıktığı zaman sadece ona hayranlık duyucaksın.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılTelefonda yapıp yapıp azdırmışsın başkasına gitmiş versen böyle olmazdı
01 Yorumla
Soran+1 yılDaha o aşamaya gelmemiştik. Ayrıca aldattığı kişiyle de sanaldan aldatmıştı
Aşk İlişkileri konusunda 31,3b cevap paylaştı. Sen hala onunla yaşıyorsun durumu kabullenip yoluna devam edememiasin
02 Yorumla
Soran+1 yılEdemedim
Gizli Üye(25-29)+1 yılGel senin derdin seksting olsun 1 saate kalmadan unutturmazsam neyim
00 YorumlaGerçek hayatta birine tuttuku duyduğunda geçer bu çok kısa zaman içinde olabilir kendimden örnek vermem gerekirse 1 yıl başka biriyle flört bile etmemiştim
00 Yorumla3 ay kısa bir süre hemen içinden atamaman normal her şey zamanla olır ondan kopamıyorsun diye hemen başkasına o gözle bakmaya çalışma kendine odaklan bence
00 Yorumla
+1 yılSiz kadınlar neden böyle siniz 3 ay çok uzun bir sureymis gibi söylüyorsun 6 ay 1 yıl boş duran kadın neden yok
06 Yorumla
Soran+1 yılBenden ayrıldıktan 1 ay sonra sevgili yaptı djdjdjd ben daha mastürbasyon yapamıyorum şaka mısın
- +1 yıl
3 ay oldu tik yok diyorsun sanki çok uzun bir sureymis gibi söylüyorsun. Daha çok erken ve yeni ilişkin de sağlıksız olur. Bende ayrıldım ama tamamen unutmadan asla ilişki kurmam. mastürbasyon yapıyorum ama 😋
Soran+1 yılBen onu bile yapamıyorum doğru düzgün işte düşün halimş
- +1 yıl
Anlıyorum seni ve sağlıklı olan da o aidiyet hissi zaten. Gececek ama zamana bırak yara bandı arama kendine 3 ayda çok yeni daha
Soran+1 yılYara bandı tutacak gibi değil zaten maalesef. Bitirdi beni
- +1 yıl
Inan aynı durumdayım anlatsam vay be dersin onsuz bir hiç im sanki
Onu geri elde etmen kendine bağlaman ilgili hale getirmen sana değer vermesini üstüne titremesini sağlaman ipleri ve kontrolü eline alman gayet kolay
00 Yorumla
+1 yılİyi ki reelde sevişmemişsiniz daha kötü olurdu senin için
04 Yorumla
Soran+1 yılErken uyandım olaya
- +1 yıl
Şansın varmış. Cevaplarını okudum da libidon düşmüş bu olaydan sonra doğru mu
Soran+1 yılEvet
- +1 yıl
Hmmm bi el atsak olaya , yükseltmeye calissak
+1 yılSana şunu diyeyim cidden yanlış anlama benimle konuşmalısın 😅😅😅😅
00 YorumlaYenisi bulalım sana. Eş geç senden birtane var annem
00 Yorumla
+1 yılTamamen unutulmaz ama zamanla soğur yavaş yavaş unutulur
00 Yorumla
+1 yılTıpkı ben gibi olmuşsun sen de
02 Yorumla
Soran+1 yılGeçiyor mu zamanla
- +1 yıl
Çok uzun zamandır yaşıyorum bunu iradene bağlı birazda unutmaliyim dersen unutursun zar zor azalır zamanla canının acıması başka biri girerse ondan daha iyisi unutturur güzel geçerse aranizdaki sohbet
Gizli Üye(18-24)+1 yılBenim yıllardır geçmiyo bacım senin yine 3 ay iyiymiş
09 Yorumla
Soran+1 yılAdam 3 ayda harem kurmuş bile olabilir. Snaa bana kısa 3 ay…
Cevap sahibi+1 yılMastürbasyon yaparken bile onu hayal ediyorum başkasını hayal ettiğimde ihanet ediyomuş gibi hissediyorum... Bende ki canım şaka mı jsjs
Cevap sahibi+1 yılCanım değil s... laklık*
Soran+1 yılUmarım sana dönmem. Olma ihtimalimi yüksek görüyorum
Cevap sahibi+1 yılSen daha gerçekte sevişmemişsin bile bi de gerçekten sevişsen ne olacak... Senin de zor bi durum Allah kolaylık versin
Soran+1 yılSağol. İyi ki öyle bir şey yapmamışım
Cevap sahibi+1 yılGerçi bişey fark etmeyebilirdi bazen bişey fark etmiyo
Soran+1 yılDaha çok bağlanırdım
Cevap sahibi+1 yılBilemem
+1 yıllibidon yeteri kadar yüksek değil demek ki. sıkıcı
04 Yorumla
Soran+1 yılSon derece yüksekti
- +1 yıl
bir tek ona yüksekmiş o zaman 3 aydır tık yoksa
Soran+1 yılOndan önce iyiydi. Onunlayken zirveydi. Ondan sonra maalesef kötü. Birkaç kez p.. o izledim ama eskisi kadar keyif alamıyorum
- +1 yıl
yükseltecek bir şey çıkar ya illaki. denemekten vazgeçme yeni şeyleri. ne diyeyim
- Aşk İlişkileri konusunda 12,3b cevap paylaştı.
+1 yılAcın yeni 1-2 aya bir şey kalmaz
00 Yorumla
+1 yılElbet bir gun gecer. Ama o gun belli degil iste
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 6b cevap paylaştı. Zamanla geçer. Kendini üzme, yıpratma
00 Yorumla
+1 yılZaman ver kendine tatlım
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı. Aynısı başıma geldi 8-9 sürdü
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 7,9b cevap paylaştı.
+1 yılBaskasini sevmey calis
00 Yorumla Biri çıkar kendiliğinden geçer öyle istekle olmaz
00 Yorumla
+1 yılKeşke ben de sizi anlayabilsem
00 YorumlaSeni seviyorum kadınım 😋😍😍
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılKalbin arizalanmistir. Zamanla tamir olur
00 Yorumla Benimle konuşunca onu unutursun
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılDemek ki sen sadık ve düzgün bir insansın.
09 Yorumla
Soran+1 yılAdam benim üstüme kaçıncıyla oynaşıyor ben daha mastürbasyon yapamıyorum. Neyin sadıklığı?
Cevap sahibi+1 yılSenin karakterin sadık, senin gibi birisin ben hayatımda olmasını isterdim
Bence sana bu ders olmalı böyle karaktersız ınsanı hayatında asla barındırma olur mu
Soran+1 yılBarındırmadım zaten. Direkt ayrıldım ama mal gibi hala aidiyet duyuyorum allahın cezasına
Cevap sahibi+1 yılÇok merak ediyorum nereden tanıstınız ve kımle nasıl nerede aldatmıs seni
Soran+1 yılİnternetten tanıştık. Ve beni yine internetten tanıştığı biriyle aldattı
Cevap sahibi+1 yılIste nerede tanıstınız ınternet de ve sen nasıl farkettin? Bu arada benden tavsiye bırısıtle sextıng yapıyorsan ve ılerısı yoksa bu ılıskı bıtıyor er tez
Soran+1 yılKarışık biraz tanışma kısmı
Cevap sahibi+1 yılAzjjsjs dayılar yorumunda aç kurt gibi yatmışlar
Cevap sahibi+1 yılBurdamısın
Gizli Üye(25-29)+1 yılSende çok etki bırakmış
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılAynı durumdayım.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yıl6 - 8 ay sonra unutuyorsun tamamen
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 10b cevap paylaştı.
+1 yılDaha iyisini bulunca değişir hislerin merak etme.
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılBirgün takıl benimle herşeyi unutursun
00 Yorumla Zamanla
02 Yorumla
Soran+1 yılNe kadar zaman 🥹
+1 yılYakislimiydi
02 Yorumla
Soran+1 yılPek de değildi ama o an bana öyle geliyordu
- +1 yıl
Felfenaaaa 💥💥💥
Aşk İlişkileri konusunda 5,7b cevap paylaştı. Biraz zaman geçsin
00 Yorumla
+1 yılAlışkanlık olmuş
00 Yorumla
+1 yılYeni birini bulunca
00 Yorumla
+1 yılBen geçirebilirim anca bu durumu
00 Yorumla
+1 yıl3 ay az bi süre
00 Yorumla- Devamını Gör (13)
Devamını Gör(58)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Eski sevgilimden ayrıldığımdan beri kimseye ilgi duyamıyorum, ne zaman geçer?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer