Sevgilim günde bir kere yazıyor artık. Nedenini sorunca Çalıştıgını söylüyor. Ama 24 saatte çalışmıyor ya. Sizce ayrılmalı mıyım?

Onu seviyorum ama bu durum artık can sıkmaya başladı. İlgisini kazanmak ben de hiç yazmasammı ki?

Sevgilim günde bir kere yazıyor artık. Nedenini sorunca Çalıştıgını söylüyor. Ama 24 saatte çalışmıyor ya. Sizce ayrılmalı mıyım?
Cevapla