Senden çok etkileniyorum, sen beni kaldıramazsın uzak dur diyen eski flörtüme sizce bayram mesajı atmalı mıyım?

Yoksa onu dinleyip uzak mı durmalıyım? Bir insan etkilendiği insana elde edemediği için mi uzak dur der? Yoksa gel der gibi bir git demek mi bu?

Senden çok etkileniyorum, sen beni kaldıramazsın uzak dur diyen eski flörtüme sizce bayram mesajı atmalı mıyım?
Cevapla