Yoksa onu dinleyip uzak mı durmalıyım? Bir insan etkilendiği insana elde edemediği için mi uzak dur der? Yoksa gel der gibi bir git demek mi bu?
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Sen ondan etkileniyorsan yaz yoksa yazma
Seviyorum ben onu ama kullanılmak istemiyorum
O zaman niyeti belli olan adama karşı nasıl davranman gerekiyorsa öyle davran
Adama hayati bir durum olmadıkça bana bir daha asla yazma dedim aslında
Tavrını koymuşsun aslında ama onun ilgisi de seni mutlu ediyor belli ki o da bunu belki hissetti ki sana böyle bir şey dedi sende istiyorsan gelirsin istediğini yaparız gibi
Ya bu bana yıllardır yürür hep arkadaşız dedim, sınırına dikkat et dedim. Yazın seviyorum dedi arkadaşlar sever birbirini dedim. İtiraf etmem gereken şeyler var dedi, duymak istemiyorum duygusal boşluktasın dedim. Ben başından beri sana böyle yaklaşıyorum sen anlamamışsın dedi. Israr etti aramız açıldı. Geri barıştık, instagramdan eklemiş, buluşmak için ısrar etti gitmeyince küsüp beni çıkarmış. Hayırdır dedim, ben seninle klavye arkadaşı olmak istemiyorum, reelde tanışıyoruz sonuçta , tenhaya mı çağırdım, baş başa kalacağımız yere mi davet ettim, işteki gibi görüşelim işte dedi. Gücendi diye iş yerine gittim. Bana o an yine benim yıllardır sana yükselen hislerim var, bastırmaya yok saymaya çalışıyorum, olmuyor durup durup tekrar çıkıyor artık söyleyim mi dedi, bence söyleme sana verecek cevabım yok dedim. Yemeğe gidelim kahveye gidelim ben ilk buluşmayı böyle hayal etmedim ki beni kandırdın dedi. Neyse bu ertesi günü ısrar edip bir de mesajın sonuna öpücük atınca ben sınırlarıma dikkat etmiyorsun, senle görüşmek istemiyorum , biz senle olamayız, biz seninle çok farklıyız , umarım karşına seni olduğun halinle kabul edip iyiliğe teşvik edecek insanlar çıksın dedim. Görüldü attı. 1 ay geçti, ben buna tekrar mesaj attım, ben tutarsız davranıp ihaleyi sana yıktım sanırım özür dilerim diye. Bana Sadece Estağfirullah yazmış. Ben tamam bitti dedim. 1 ay sonra bana bu mesaj attı. Sana artık yazmayacaktım ama ne oldu bilmiyorum dayanamadım, ben seni çok özledim, arkadaş olarak çok değer veriyorum ama daha fazlası var, ben senden çok hoşlanıyorum, bunu bil dr bana ona göre davran diye. Sesi çok duygulu ağlamaklı geliyordu inandım ne bileyim
İşte yıllardır lafı hep ağzıma tıkadın, kursağımda bıraktın, yüz yüze görüşmeye gelirsen sana daha yapacağım çok itirafım var , bunca zamandır triplerim saçmalamalarım hepsinin sebebi buydu diye , duygusu var sandım ben. Ama konuştukça seni hayal ediyorum gibi arzulu konuşmaya başladı, ben rahatsız oldum napim
Benimde duyguyla beraber arzumun yükseldiği bir arkadaşım var aslında ama onunla da senin dediğin gib çok farklıyız
Siz itiraf ettiniz mi? Ne oldu sonucu?
Etmedim içimde yaşıyorum onunla epeydir buluşmuyoruz sohbetimiz olmadı ve en son beni çıkarmış takipten ama eminim yani onu tekrar görürsem yine on karşı o duyguyu özellikle cinsel Arzum yükselir çünkü bilmiyorum onun yanında libidom tavan yapıyor konuşmasa bile oluyordu yani
Bu da bana diyor , çok heyecanlandırıyorsun beni diye. Kapalı kadınım, bilinçli yaptığım bir şey de yok, anlamıyorum neye azıtıyor
Libidon yüksek İçin dışın bir doğal biriysen bakışlarından çok rahat belli ediyor olabilirsin ya da o tam tersi kapalı kadınlara karşı bir özel ilgisi var
Libidom yüksek değil bence normal. Doğal biriyim rahatım beğenilmek için kasmam, ya da ayıp olmasın diye inanmadığım bir şeye susmam. Bence onun direk kadınlara ilgisi var.
Her kadına bakar ama özel olarak sana düştüyse bir şey var
Bilmiyorum kalbim çok kırık. O kadar seviyorum, hoşlanıyorum, istiyorum, yükseliyorum, etkileniyorum lafının üstüne bana neden uzak dur dedi aklım kalbim almıyor. Üzüntüden kalbim ağrıyor. Kaç kere küstük barıştık. Sence tekrar barışır mıyız
Hiç belli olmaz bazen erkekler elde edemediği kadında aklı kalabilir ama bana kalırsa kendi yoluna bak gelirse gelir zaten
Ama duygum olduğunu kaçırdım biraz ağzımdan, yani seviyorum aşığım hoşlanıyorum gibi bir şey demedim ama anladı gibi geliyor. Bu bana dedi ki madem sen beni arkadaşın olarak görüyorsun, madem saygı duymuyorsun, etkilenmiyorsun benim arkadaşlığım senin için bu kadar kıymetli mi ki sen benimle hala konuşuyorsun dedi. Bende yapabilsem yapamadım dedim. Bir de bu seni çok istiyorum , çok etkileniyorum senden seni hayal ediyorum filan diyince , sen benim masumluğumu elimden alacaksın istemiyorum ben dedim. Sen benden ne istiyorsun dedim. Ben senden mesaj gelince bile çok heyecanlanıyorum sende heyecanlan istiyorum bu heyecanı beraber yaşayalım istiyorum dedi. Bende heyecan dediğin gelip geçici bir his ben senle heyecan filan yaşamak istemiyorum dedim: sende beni istiyorsun dedi. Midem bulanıyor kalbini kırıcam dedim. Sonra da benim senle de sensiz de mutlu olma olasılığım yok artık, en azından sensiz olursam masum kalırım dedim. Sen bilirsin dedi. Sana inanmıyorum güvenmiyorum dedim sinirlendi ben öyle dedikçe. Ertesi gün de işte bana ben senden çok etkileniyorum , çok yükseliyorum, sana artık istediğim gibi rahat konuşmak istiyorum dedi. Bende saçma sapan konuşacaksın yani dedim. Saçma sapan konuşan sensin Asıl dedi. Bak senin yerinde şu an başkası olsa ona neler söylerdim sana söyleyemiyorum, artık seni pohpohlamıcam dedi. Ben de sen beni pohpohladığını mı sanıyorsun dedim. Evet seni pohpohladım bugüne kadar artık pohpohlamıcam. Çok etkileniyorum çok yükseliyorum sen beni kaldıramazsın benden uzak dur dedi. Bende benim için zor olacak ama tamam uzak dururum, çünkü ben rahatsız olduğum bir şeye olmadım diyemem, sana bu konuda vaatte bulunamam dedim
Net uzak dur
Duygunun D si bile yok demi
Bence varsa bile duygusal bir duygu değil
Elde edemedi diye aşık olmaz demi
Olmasada oldum diyebilir yalan söylemekten kolay ne var
Yeme kesinlikle mi diyorsun bu saatten sonra
Evet
Zaten ona bile uğraşmıyor baksana, bıktı benden
O zaman sende yol ver
Verdim ya , hayati bir durum olmadıkça bana yazma dedim ya , o yol vermek değil mi
Aklından ne kadar sildin
Neyi
İi kötü yerlere gitmesin diye
Nasıl yani
Kendine hakim olamaz cinsel
Beni korumak için mi diyor uzak dur diye
Evet
atma boş ver napıcaksın, yenisini iyisini bulursun
Öyle mi dersin? Ama kalbim ağrıyor
ben sana bi yalama seansı yapayım kalp ağrın geçer unutursun
Kes lan, onu yaptıracak olsam zaten kalbim ağrımaz
Karar senin
Karar zaten benim, ben sizin fikrinizi soruyorum