
04.07.2021 yılında başlayan ilişkim dün akşam bitti. Uzak mesafe ilişkimiz vardı ben bir şirketin deposunda çalışıyorum üniversite kazandım ama gidemedim ailemin durumu olmadığı için çalışmak zorunda kaldım. Kız arkadaşım Zonguldaga gitti, orada üniversite kazandı. Bana sürekli kalbim senin, aklım sende, ben seni asla bırakmam dedi. Okulum bitince evlenicez, sen ailemin oğlu olacaksın dedi. Üniversiteye gittikten sonra çok değişti davranislari. Kavga edince alttan almaları bitti. Sürekli bana laf söylemeye başladı oysa kalbimi kırmaktan korkan biriydi. Son bir aydır soğuk konuşuyordu hep meşgulüm diyordu ve dün akşam artık istemiyorum özür dilerim deyip gitti her yerdende engelledi. Karşına hep iyi insanlar çıksın sen kendini asla bozma yazmış kalp koymuş ve gitmiş. Ağlamaktan bittim ben dün geceden bu yana uyumadım hayat benim için bitti gibi geliyor odamı hep dağıttım heryeri kırdım iyi değilim ne yapicam bilmiyorum bana yardım edermisiniz yalvariyorum size nasil bunları yapar neden yaptı bunları bana
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer