AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Ne gerek var böyle hareketlere
Yaz geç işte
Selam nasılsın diyerek cümleye gir
Sonrası Allah Kerim
Ya Hak Ya Allah Bismillah
Lafı Uzatma evelene geveleme
Neyse o bam güm
Yazamam ama adam iki hikayemi beğendi ekledi niye yazmıyor anlamıyorum ki
Adam Hikayeni beğenmiş
Eklemiş
Bir adımda sen at
Hep her şeyi devletten beklemeyin
Benden mi bekliyordur hiç hikaye atmıyor ki düzgün
Tamam Hikaye atsin atmasin önemli değil.
Adam daha nasıl belli etsin
Ha ben konuşmak istesem
Hikaye beğen ekle ile uğraşmaz konuya girerdim de.
Mizac meselesi bu işler biraz da.
O eklemiş, hikayeni begenmis
Bir adımda sen ativer
O zaman istemiyor benle konuşmak anlamadım ki
Hayır diyorum ya mizac meselesi
Kırılgan bir erkektir
Reddedilmekten utaniyordur
Halbuki bu kadın davranisidir.
Kadınlar reddedilmekten korkar.
Sen bir adım at , baktin düşündüğün gibi olmadı yoluna bakarsin
Cok kadin var listesinde bu tip erkekler niye bilmiyorum sanki ışık görmeden yazmıyorlar
Sorunun cevabını verdim aslında yukarıda
- kırılgan erkektir utangaç
- reddedilmekten korkuyodur
- senin peşinde yüztane erkek varsa ve mesaj kutun bir o kadar doluysa onlardan biri olmak istemiyordur
Daha ağırlıklı olan 1 ve 2 seçenek
Ama bak adamı stalkladim hiç utangaç değil her şeyine baktım adamın mesleği iletişim bir sürü kadin var listede yani bir sürü kadinla iletişim kurmuş tur bu adam hiç utangaç biri değil şu an utanması mümkün mü peki
Dediğin gibi biriyse o zaman
Reddedilmekten korkuyor olabilir.
Mesleğinin iletişim olması onun reddedilme korkusuna bariyer koyamaz. 2 si farkli seyler
Yani çok kadinla iletişimi
Olan flortoz biri reddedilmekten korkabilir mi
Sana öyle geliyor olabilir mi?
Tipi yerinde biridir belki ekliyordur kadınlar da kabul ediyordur bu onlarla 7 24 konuştuğu anlamına gelmez. Her kadında mesajina yanıt vermiyordur belki.
Yakindan tanıdığın biri mi?
Ya yok burada bana yakın oturuyor adam. İllaki o dediğin de oluyordur ama iyi bir işi var tipi de iyi dediğin gibi. Belli ki çok Kadin tanıyor. Bir şey beklediğimden değil de ekledi ya konuşmak istedim sadece beğendigim için. Kendi kendime gelin güvey olmakta istemiyorum. Beğendi bir iki kez. Fotoğrafımı da beğendi ama ya herkese ayniysa. Beni ilgilendirmez de işte keşke yazsa inan o kadar hikaye atıyorum ki yazsın diye. Hepsine anında bakiyor. Ama cevap yok.
O halde sen bir adim at
Konuşmayı dene.
Baktin havalara girdi ego popo tavanda tavırlar değişti
Next yaparsın. Bir daha da yazmazsin
Bir kere ona benzer bir şey oldu ve aynı şeyi yaşamaktan çok korkuyorum. Ben kimseye öyle davranmadım hayatım boyunca. Bu davranışları da hak ettiğimi düşünmüyorum o yüzden ne yapsam şaşırdım. Adamla konuşmak istiyorum. Ama nasıl adım atacağımi bilmiyorum. Bana sinyaller gönderiyor ama. Erkek olan o olduğu için sanki çok istese yazardı gibime geliyor. Hayır benim de kafam karışıyor bu sebeple. Bir kere yakın arkadaşlara alıyım diyorum bundan dolayı sence garip mi olur yani sen ne düşünürdün
En son cumleni anlamadim?
Onu söylersen dusuncemi söylerim.
Bir kere yakın arkadaslara alıyım diyorum bundan dolayı anlamadım?
Hikaye kısmı var ya instagramda orada adamı yakın arkadaşlar bölümüne mi alsam demek istedim hani yeşil oluyor ya etraf belki anlar bana yazmasını istediğimi. Ya inan şu yaşa geldim hiç sevgilim olmadı bundan mıdır nedir her şeyi çok takıyorum. Halbuki yazmazsa yazmasın ama yazsa konussam çok istiyorum. Bilmiyorum yani hep sanki flortoz capkin kişiler mi denk geliyor. Hep sinyal var kendileri yok. Yani ne yapmam gerektiğini bilmiyorum
Yok Ona gerek yok
Instagram yakın arkadaşlar bölümü duydum hiç bakmadim ve birini oraya eklemedim.
Onla iletişime geçmek için bunu yapmani tavsiye etmem.
Ayrıca kafana takacak bir durum yok. Bir şey oluyorsa olur olmuyorsa olmaz. Bu işler zorlama ile ısrar ile olmaz. Kendiliğinden gelişir. O yazmıyorsa da sen hikaye attığında sen yaz madem anlaşılan sende girişken degilsin. O halde hikaye paylasmasini bekle. İnstagramda o kısma neden ekleme diyorum. Çünkü düşündüğün gibi senden bir etkilesim almadiysa ve konuşma devam etmezse başlamadan biterse tuhaf bir durum olur sonradan çıkarmak vs. Hiç buna kalkismadan direk hikaye paylastiginda yorum yaparak muhabbete gir. Bana kalsa ne gerek var böyle şeylere direk konuşur geçerdim oda ayrı.
Çok nadir atıyor bir seçim zamanında attı. Onda da ne diyim ki bilemedim. Bir önceki konuştuğum
Çocuk da üniden biriydi o da sürekli kız ekleyen sporda kendini paylaşan biriydi. Bana görüldü atardı ne biliyim buluşma ayarlayıp gelmezdi vs. Çok kırıldım çok üzüldüm çok değersiz hissettim kendimi. Ona bir de ben üni dönemindeyken hoslandigimi söylemiştim ondan. Bir egoist tavirlar bir şeyler. Onun da hikayesini beğenmiştim öyle yazmıştı bana ama buna döndü. Bir kere bile bulusamadik onunla. Bu adam öyle kendini paylaşma meraklısı değil ama belli ki bu da kadın çevresi olan girişken biri. Aynı şeyleri yaşamaktan çok korkuyorum. Cok kırıldım çünkü. Daha önce ilişkim olmadığı için de tam hangi adımları ne zaman atmam gerekli bilmiyorum
Geçmiş dönemde yaşadığın üzüntü ve travma gelecek dönemde yaşayabileceğin muhtemelen ilişki için sende travma ve tedbir durumu olusturmus
İster istemez çekingen ve cekinceli davranıyorsun.
Fakat siyasetcilerin dediği gibi dün dünde kaldı bugün bugünde.
Onun için gecmisde ki olumsuz durumları şimdiye taşımanın anlamı yok. O üniversite de ki kişi öyle egolu ya da buluşmaya cagirdigin halde gelmeyen bir tip diye şu an bahsettiğin kişinin de aynı olacağına ihtimal veremezsin.
Çok fazla hikaye atmiyorsa o zaman al sana fırsat
2 gün sonra bayram sabahtan ona bir mesaj at genel toplu atılan mesajlardan değilde
Doğrudan ismiyle (hitap) başlayarak cümleye gir ve bayramini kutla ordan sohbete gir ve konuşmaya başla.
Bayramı kendi lehine fırsata cevir. Ha bunda da cesaretim yok diyorsan madem ilk gün bekle
İkinci gün Perşembe günü sabahtan mesaj at ve bayramini kutla buradan devam et dün çok yogundum bayramını kutlayamadim iyi bayramlar dilerim, umarım iyisindir diyerek yaz geç..
Baktin tavır ego havalar 1500 pas geç next
Bir kere eski resimlerinden birini beğensem şimdi olur mu ayıp mı olur bu saatte ay bilmiyorum olur mu sence
Ekleştirdi kızlardan biri hemen beğenmiş ne yüzsüzler bende burada kıvranıyorum iki aydır
Resim begenmek istersen begenebilirsin
Ana sayfaya düşmüş misali
Özel profile girip beğendim diye söylemezsin:)
Sen dediğim gibi bayramda ilk gün sabahtan mesaj at gerisi kendiliğinden gelicektir
Yok anasayfaya düşmüş olmaz çünkü takipleşeli iki ay oldu eski foto beğensem garip
Olur dimi
Yani biraz öyle olur
Bayram değil, Seyran değil, Enistem beni niye öptü
Sen dediğimi dinle istersen bayramın birinci gün mesajı yaz gönder
Ama garip olur işte adamı tanımıyorum etmiyorum kutlayamam ki ne alaka dicek
Çok cekimsersin ya ucunda ölüm yok.
Ahmet ya da Mehmet her neyse ismi bak
Ahmet selam.
Senin ve ailenin bayramını kutlarim. Nice güzel bayramlar gecirmeniz dilegimle yaz gönder.
Bu kadar basit. Kasmaya gerek yok. Verdiği yanıta göre ilerlersin çok kasma ölümlü dünya bugün var yarın yok
Haklısın ben çok heyecanlanıyorum ya rezil olursam diye çok kasıyorum inan ki şimdi bile stres oldum şu anda
Rezil olmazsın
Merak etme.
El etek opmuyorsun, el pençe divan durup sebeklik yapmıyorsun sonuçta
Sakin ol Relax
Heyecan yapacak bir şey yok.
En fazla soğuk konuşur ya da notr cevap verir kasma bu kadar.
En azından kafanda kalmaz
Adım atsamiydim atmasamiydim diye.
Her şey olacağına varır.
Meşhur bir Türk atasözü derki
At Binenin
Kılıç kuşananin.
Adım at yaz , yazmadan adım atmadan bilemezsin ya beklentine cevap alırsın ya da notr bir yaklaşım görürsün sende bir daha orali olmazsin bu kadar basit
Konuş direkt belli et
Hiç hikaye atmıyor ki
Yahu hikayeyle ne alakası var
Ama tanımıyorum ya cevap vermezse
Eee şimdi de yanıt vermiyor :) o zaman sor yajıt vermezse şu andan daha kötü durumda olmazsın yani :)
Bilmiyorum
Çok hızlı bakıyor hikayelerime bir iki beğendi ama
Asla
Yazmıyor 900 kişi takip ediyor bana anında bakıyor sanki
Bildirim açmış gibi ama
Yazmıyor normal mi ki
Normal :) ama sormadan bilemezsin :)
Yakın arkadaşlara alsam belki yazar öyle olmaz mı ki
Sen yaz sen nolcak sen yazsan
Utanıyorum bilmiyorum
Te allahım sen bilirsin
Of eski fotosunu beğendim bir tane gene yazmadı ne yapıcam ben
Konuş dedim
Bizi de al olmaz jjddgh