Bebeklerim story beğenip sonra beğenmeyen bir erkek bunu neden yapar uzun zamandır takipleşiyrouz iki gün önce fotosunu attım beğendi bende onunkini beğendim atınca bugün yine attım beğenmedi neden sizce
Güncellemeler
1 yıl
Bu arada çocuk yazdı bana ve bir Aydır çok hoşlandığını ama yazmaya çekindiğini söyledi bir haftadan beridir konuşuyoruz
Yakın arkadaşlara ekleyip story beğenen erkek hoşlanıyor mudur?
konusup konusmamaniz onemli degil aslinda en azından bir etkilesim de bulunmus bu da insani beklentiye sokar ardindan kendini yiyip bitirirsin neden boyle oldu acaba diyip kendini bitirirsin :)
Çünkü belki de sadece öylesine beğenip geçmiştir diye düşünüyorum sonra çocuk şey der bir story beğendik yakın arkadaşlara ekledik hoşlandığımı düşünmüş falan ne bileyim offf kafam karışık yardım ettt
Ego değil de ya boşuna ümitlenmişsem diye cesaret edemiyorum açıkçası ama neden yapsın ki benim umrumda olmayan insanların hikayesini beğenmem yakın arkadaşlara da eklemem
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
bir sıcak bir soğuk yapan erkeklerden uzak durmak en iyisi sonuc bir yere varilmiyor sadece sen kendini bos yere yorup zamanini vermis oluyorsun
Hiç konuşmadık ki sadece beğendi iki gün önce bende onunkini beğendim bugün yine attım bakmış sadece
konusup konusmamaniz onemli degil aslinda en azından bir etkilesim de bulunmus bu da insani beklentiye sokar ardindan kendini yiyip bitirirsin neden boyle oldu acaba diyip kendini bitirirsin :)
Of evet çok etkilendim çocuktan ilk defa buraya soru soracak kadar ne yapmalıyım peki
bir sureligine kabuguna çekil st falan atarsa bakmamaya calis ilgisi varsa merak edip yazar
Bence evet
Yakın arkadaşlara ekleyip story beğenir misin sen bir kızdan etkilensen
Evet yaparım
Bi de fotomu beğendiği gün konserden şarkı atmıştım bir gün sonra aynı şarkıyı story attı
Neden beğenmedi o zaman bugünkü fotoğrafımı 🥹
Hep te ondan bekleme yani sen yaz neden yazmıyorsun
Çünkü belki de sadece öylesine beğenip geçmiştir diye düşünüyorum sonra çocuk şey der bir story beğendik yakın arkadaşlara ekledik hoşlandığımı düşünmüş falan ne bileyim offf kafam karışık yardım ettt
E tamam böyle bişey olsa bile konuşmuş olursun şu egonuzu yıkın yani hiçbir şey kaybetmezsiniz
Ego değil de ya boşuna ümitlenmişsem diye cesaret edemiyorum açıkçası ama neden yapsın ki benim umrumda olmayan insanların hikayesini beğenmem yakın arkadaşlara da eklemem