Eşim arkadaşlarımla tatile çıkmama izin vermiyor. Neden bu kadar odun?

Kız arkadaşlarımla bir balkan turu yapacaktık. O sürekli vardiyalı çalıştığı için istede de katılamazdı. Kafa dağıtmak istedim benim suçum ne? Gezmeye hakkım yok mu benim. Yıllık izinde söz gezeriz diyor. Onu mu bekleyeceğim kafama göre gezmek istiyorum ben.

Eşim arkadaşlarımla tatile çıkmama izin vermiyor. Neden bu kadar odun?
Cevapla