Şimdiki sevgililer çok iğrenç saçma geliyor bana sizce de öylemi?

Birbirilerine olan davranışları , konuşmaları ve çıkma teklifi nın kalkması kimin eli kimin cebinde belli değil... Kızlar erkekleri banka olarak görüyor 🤦 erkeklerin kızlara olan davranışları... Ayrılıp barışmalar vs.. çok saçma benim görüşüm
Güncellemeler
+1 yıl
İnsanlar aşk ı oyuncak etti.. herkesin 2,3 sevgilisi var yedekte kız ya da erkek hemen hazır ayrılıyor 1 saniye geçmeden başka biriyle çıkıyor
Şimdiki sevgililer çok iğrenç saçma geliyor bana sizce de öylemi?
Cevapla