Sevgililiği saçma buluyorum sizce?

Arkadaşlık değil, karı koca ilişkisi değil netliği olmayan kafa yoran bir ilişki türü sadece. İşe henüz alınmamış ama alınıp alınmayacağı belli olmayan stajyer gibi 😄 ilerde evlenebilirsin de evlenmeyebilirsin de…
Saçma bulma sebebim hem netlik olmayışı hem herkesin kafasına göre kurallar koyarak bir gidişat uydurmaya çalışması. Kimine göre sadece masumca yürütülen bir ilişki kimine göre her şeyi yaşayacağın bir birliktelik… Siz ne düşünüyorsunuz?
Sevgililiği saçma buluyorum sizce?
Cevapla