Akşam üzeri yağmur yağsa ve sevgiliniz “gel yağmurun altına yürüyüş yapalım sırılsıklam olalım” deseydi cevabınız ne olurdu?

Akşam üzeri yağmur yağsa ve sevgiliniz “gel yağmurun altına yürüyüş yapalım sırılsıklam olalım” deseydi cevabınız ne olurdu?

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Hasta olursam bakacak mısın ulan, derim :D
Ayıpsın işe gitmediğin günün yevmiyesini bile verir 😂😂
Ne biliyon 🙄
Hislerim yalan söylemez
Söyler :D sahibine çekmiş
Şu enerjinden biraz bana yollasana yemek sonrası uyku bastırdı 😅
Yollayamam hastayım iki gündür :D sen bakma böyle olduğuma dkdjs
Geçmiş olsun geceleri ballı süt yapıp iç sabah fişek olursun 😃
Öyle bir şey değil:) ama teşekkürler
Şimdi ayıktım tamam 🤦♂️
evett ozellikle yagmurun altinda opusmek cok baska oluyor
Sonunda ıslanmış ammımla alakadar olacaksa olur derdim
Etmezdim çünkü hiç eğlenceli değildi ağlamıştım.
Üşüdün mü 😃
Evet ayaklarım sırılsıklam olmuştu. götüm dondu İşin komiği şemsiyesi varmış söylemedi.
Amaç ıslanmak zaten neden söylesin 😃
😂😂ıslanıp napcaz yaaa hasta oldumuzla kaldık.
Bişeycik olmaz ben yağmur yağınca dereye gider balık avlardım 😃
😂😂😂
Senin bünyen alınmış galiba
Fenaaa
Kabul edemem. Kıyafetle ıslanmaktan tiksiniyorum
Hayır. Islanmaktan nefret ederim.
Ederim guzel olmali
Evet tabiki
tabikide isterdim