Benim var hatta hayalimiz birlikte onunla ellerimizi sımsıkı tutup yağmurun altında ıslanıcaz ve sonra toprak kokusunu içimize çekicez @Ready_Rookie ❤


Yaz ayındayız ama kış ayına kadar beklemen gerek skkdkf
Yok😅
Olur inşallah bir gün
Aman boşver kankişlerim yetiyor bana
İyi bakalım
😁
Cevap
6Cevap
Her insanın gönlünü fetheden bir güzel vardır. Ve o tarifi olmayan güzele yapacağı ilk şeylerden biridir, çitleyen yağmurda ıslanmak.
Gönül neler istiyor da maalesef 🤧 size iyi ıslanmalar gençler ❤
Islanıcaz da @Ready_Rookie çok fena ben hastalandım gel bana bak diye kandırır beni pislikk😅
Ahahaha sağol canım
aslen yağmurun altında pek ıslanmak istemezdim hele bu dönemde salgın hastalık varken :) aman diyeyeyim delilik etmeyin :)
Yalnız islanmak isterim
@aytuncuydaci💕☹
Niye yüzünü astın kız
Görüşmüyor musunuz?
Tamam canım
sigara kokan dudaklarımdan tiksinmeyen biri olsun
Malesef yok.
bende kalsın
Kendim
Var dı bir zamanlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar