Eskiden sevdiğimi söylediğim çocuk beni hayatından çıkardıktan 1 sene sonra bana tekrar yazması ne demek oluyor?

Selamlar öncelikle.
Ben birini tam 6 yıl sevdim. İlk zamanlar biz reşit değildik o yüzden ben platonik bile olsa severek seviyordum. Karşılığı olsun veya olmasın pek umrumda değildi. Ben genel anlamda kolay kolay birisinden hoşlanan bir tip değilim.
Onun davranışları hoşuma gidiyordu: iyi biriydi ve hep gülümserdi.
Dediğim gibi insanlardan hemen hoşlanmadığım için ondan 1 sene arkadaş olduktan sonra hoşlanmaya başlamıştm.

Neyse sonra reşit olduk tabi arkadaşız hala. Bu reşit olduktan sonra çok değişti. Alkol kullanmaya başladı sigara, zaza ve klub / bar hayatı derken iyice benm zıttım oldu.
Ondan hemen soğudum.
Hoşlantım veya artık ne varsa hepsi kesildi ve arkadaşlığa dönüştü fakat içimden bir ses ''Ona söylemeliyim'' dedi ve bende öyle yaptım

Gittim ona ''senden 6 sene hoşlanmıştım fakat değiştiğin için artık hoşlanmamaya başladım ben sanırım eski senden hoşlanıyordum'' diye
bana teşekkür etti anlattığı için ve beni 'kız kardeş' olarak gördüğünü söyledi. Sonra sanki herşeyi unutup bana ''arabanla eve bıraksana beni'' dedi? hiç bir şey olmamış gibi. Yani afedersiniz ama resmen beni s!. klemedi! (not tabiiki arabayla evine bırakmadım)
Sonra olduğum ortamdan çıktı ve bir daha da görmedim onu o günden sonra.

Bu dediğim 2023 kışın oldu yani aradan 1 seneden fazla geçti.
2024 ocak-şubat zamanlarında bana yazdı durduk yere ''hayat nasıl'' diye bende soğuk cevaplar vererek uzatmadım ve kısa kestm.

DÜN bana yine yazmış?
Daha yazdığı şeye bakmadım oysa size yemin ediyorum onun varlığını bile unutmuştum. Şimdi rahatsız oluyorum yani benden ne isteyebilir ki? Öyle sıkı arkadaşlığımız da yoktu.

Erkekler özellikle siz ne düşünüyorsunuz? Siz de erkeksiniz belki bir fikir verirsiniz bu çocuğun ne istediğini felan.

Eskiden sevdiğimi söylediğim çocuk beni hayatından çıkardıktan 1 sene sonra bana tekrar yazması ne demek oluyor?
Cevapla