Jjsjs sevdığimi kıskanırım ama abartmamak kaydıylaaa

Uyanın ey KS uyuklamakk yok 🥳🥳🥳🥳
Jjsjs sevdığimi kıskanırım ama abartmamak kaydıylaaa

Uyanın ey KS uyuklamakk yok 🥳🥳🥳🥳
Kıskanmam ya. Dostum olanlar vardır bir de arkadaşım olanlar. Dostum olanlar ne yapacağını ya da yapmayacağını bilir ve buna göre davranır zaten. Arkadaşım olanların da ne yaptığı çok umurumda olmaz.
Ben kıskanıyorsam sırılsıklam aşığım demektir. Haddim olmadan sorun yaşarım, Nezaketi elden bırakmam ama kıskanırım. Sahiplenmeden bahs ediyoruz.
Hasetlik hiç yok… hiç olmadı… sevmediğim biri bile olsa haset etmem…
Cevap
9Cevap
Onu bunu kıskanmam sevgiliye özel bir durum.
Arkadaşımı kıskanmam neden kıskanayım. sadece sevgilimi aşık olduğum kadını kıskanır sahiplenirim. gerisi abartı ve saçma olur.
hayatımda olanı Ya da olması muhtemel insanları kıskanırım..
ayrıntıları seviyorum..
Şeytanı sevmeyen de ne bileyim.. 😄
sana katılıyorum galiba.. 😄
henüz emin değilim.. 😄
gece gece beynimi yaktığına eminim ama.. 😄
yakarken yanmıyorsa problem yok.. 😄
Tü tü tü tü... +41 😄
valla burada süper yağıyor.. sen de nasiplen dedim.. 😀
hindilere taş çıkarırım.. 😀
😄😅
Benim olmayanı kıskanmam, çünkü beni ilgilendirmez.
Benim olanı kıskanmam çünkü o benimdir.(İçimden azıcık kıskanabilirim tadını kaçırmadan.)
Arkadaşımı kiskanmam cevresindeki arkadaşlarınin yanlısı varsa uyarırım ama dostluklarını kıskanmam sevgilimi eşimi aşırı kıskanırım
Kıskançlığım sevgilime özeldir
Arkadaşlarımı kıskanmadım hiç.
Arkadas sevgili kıskanır gibi kıskanılmaz
Hayatımdaki kişiyi kıskanırım tabiki
Bazen kıskanmış gibi yapıyorum
Hayır kıskanmam
Aynen abartmamak kaydıyla.
Kimse iyi kıskanmayın😏
sınırlı şekilde
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?