Kocamla sarıldım diye mekandan kovuldum sizce bu yobazlık mi haklilar mi?

sadece sarıldık gülüştuk yani inanın edepsiz hiç bi şey yok evimde yaparim mekana ne gerek var. Beni orada doven olsa hic bi sey demezler sevilen kadin bizim millete batiyor iyice afganistan olduk. güya bizi şikayet etmişler yani nasıl bi gurur kirmadir sizce ne yapayım?

Kocamla sarıldım diye mekandan kovuldum sizce bu yobazlık mi haklilar mi?
Cevapla