Kadınlara aşırı kiziyorum sürekli erkekleri engelliyorlar sürekli terkediyorlar iyide olsan kötüde olsan ne diyorsunuz bu duruma?

Bu kadınlar iyice artık simardi bence sürekli terkediyor sürekli engelliyor sürekli heryerden engellemiş bu kadın milletine iyilikte yapsan kibarda davransan bile kötü biri olsan zaten terkediyorlar kadınlar neden sürekli engelliyor Allah belanızı versin hepinizin kızlar erkekleri maymun ettiniz iyice
Kadınlara aşırı kiziyorum sürekli erkekleri engelliyorlar sürekli terkediyorlar iyide olsan kötüde olsan ne diyorsunuz bu duruma?
Cevapla