Tamam ama sen kendini rahat hissetmedin belki ya da o an utandın bunda bişey yok ki anlayışlı olması gerekiyor du, herşeye tamam deme ne olursa olsun kendinden ödün vermiş olursun
Tamam vermicem gerçekten de o an arayamadım da ya da utandım kendimi o kadar beğenmiyorum çünkü aramada özellikle kilolu falan çıkıyorum olmadığım halde
Seni anlıyorum ben emin ol senin duygu düşüncelerin önemli asıl zoraki bişey yapmak seni sadece üzer sen çok ciddeye alma bir kez evet dersen her zaman bu artarak gider emin ol. Hem bazen her insan kendini çirkin hisseder çok güzel olsa bile yani sen doğru olanı yaptın hiç üzülme
Olur mu sen çok değerlisin bu kadar küçük bir meseleyi düşünüp kalbimin naifligi ile buraya sorman senin ne kadar değerli biri olduğunu gösteriyor. Senin gibi bir arkaşım olsun isterdim bu kadar ince düşünen
Bir istediğini anında yapmak zorunda değilsin Kendini göstermeyi hazır hissetmemişsindir Bugün olmazsa yarın yaparsın O an istediğini alamayınca tavır yapıyor
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Sevgilimin istediği birşeyi yapmadım şimdi yazmıyor nasıl tepki vermem lazım yoksa ileride hep böyle yazmamazlık yapar?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Ne istediği bilmiyorum ama herşeye tamam deme, istediği olmadı diye trip atmak erkek
Görüntülü arama normal şekilde ama
Tamam ama sen kendini rahat hissetmedin belki ya da o an utandın bunda bişey yok ki anlayışlı olması gerekiyor du, herşeye tamam deme ne olursa olsun kendinden ödün vermiş olursun
Tamam vermicem gerçekten de o an arayamadım da ya da utandım kendimi o kadar beğenmiyorum çünkü aramada özellikle kilolu falan çıkıyorum olmadığım halde
Seni anlıyorum ben emin ol senin duygu düşüncelerin önemli asıl zoraki bişey yapmak seni sadece üzer sen çok ciddeye alma bir kez evet dersen her zaman bu artarak gider emin ol. Hem bazen her insan kendini çirkin hisseder çok güzel olsa bile yani sen doğru olanı yaptın hiç üzülme
Ya kimse bana bu kadar anlayış göstermedi sen gösterince bi tuhaf oldum
Olur mu sen çok değerlisin bu kadar küçük bir meseleyi düşünüp kalbimin naifligi ile buraya sorman senin ne kadar değerli biri olduğunu gösteriyor. Senin gibi bir arkaşım olsun isterdim bu kadar ince düşünen
Sen önemlisin yani senin mutlu olman kendini rahat hissetmen önemli
Teşekkür ederimm güzel cümlelerin içinn
Rica ederim her zaman elinden geldiğince yanında olmaya çalışırım. Kendini yanlız hissetme olur mu
Olur şu an zaten yanımda olduğunu hissettirdinn
Bişey yapmadım daha inşallah dahada mutlu göreceğim seni, takip etmek ister misin beni
istediği nudeyse kısır döngüye girer sürekli ister
Ya hayır nude falan yok
Onu da ister yakında
Herkesi öyle bir kalıba sokmaaa
Tammam
Zamanında bende falakaya yatmadım diye küsmüştü
Hiç takmıyorum o zaman
Takma boş ver
Nr yapmadın tahmin edelim mi
Görüntülü aramadım normal konuşmak için
Hmm o mu bahane
Cinsellikse salla
Değil
Neydi
Görüntülü arama sohbet için
Üzücü
Ne üzücü ya
Çocuk için
Ne alaka hahdbdjsbajdn kendi kaybeder
Neyi
Çocuk için üzücü diyosunn niye yani
Sanki başka kız yok
Bişey dicem ben kızım benim için niye diyorsun görüntülü aramadım diye mi kötü oldum
Kötü olmak değil bu. Üzücü bir şey sadece
Okk ahhabdjana
Yaş kaç
18
Küçüksün
Öyle demesekkk gencimmm
Yaz bakalım özelden genç hanım
Yokkkk
Nede
Herkesin her istediği yapılmaz
Cevap vermiyorum o zaman o yazana kadar
neynis ki jstegi
Görüntülü konuşmak normal şekilde
iyi de neyse tamam
Ne istedi
Görüntülü konuşma cinsellik olmadan
Ee ne var bunda müsait değilsindir
Bence de ne var bunda ama yazmıyor işte
boş ver seni anlamayan insanı ne yapcan.
Ne istedi ki
Görüntülü konuşma normal
Bir istediğini anında yapmak zorunda değilsin
Kendini göstermeyi hazır hissetmemişsindir
Bugün olmazsa yarın yaparsın
O an istediğini alamayınca tavır yapıyor
Diyo ki sen isteyince kırılma diye arıyorum ben isteyince aramıyorsun
Uzak dur
Yani yazma diyosun dimi akmsşaödaz
Yani her istediğini yaptırmak için konuşmamazlık yapar
Ben de öyle tahmin ettim o yazınca hiçbişey olmamış gibi yapıyımm
Sen bilirsin ama ilerlemez
Ne ilerlemez ilişkimi
Evet çünkü her istediğini yaptırmak için trip atar
Ben umursamazsam belki bırakır olmazmıı
Bilmiyorum erkeklere güven olmaz