Sevgilisi olan kişiler, sosyal medyayı daha çok kullanıyormuş! Sizce sevgilisi olan insanların bu kadar aktif olması doğru mu?

Sevgilisi olan insanlar sosyal medya da daha aktif oluyormuş. Amaç sevgili kişisini stalklamak, ne kadar doğru, ne kadar yanlış bilinmez ama sosyal medya ilişkilere aşırı zarar veriyor.

Sevgilisi olan kişiler, sosyal medyayı daha çok kullanıyormuş! Sizce sevgilisi olan insanların bu kadar aktif olması doğru mu?

#inci🌸

Sevgilisi olan kişiler, sosyal medyayı daha çok kullanıyormuş! Sizce sevgilisi olan insanların bu kadar aktif olması doğru mu?
Cevapla