Biraz çocuk ruhlu ve biraz sorumsuz bir erkek sevgili yapmamalı mı?

Biraz çocuk ruhluyum ve sorumsuz olabiliyorum bazen. Hayattan bazen şikayet eden birisiyim. Kızlarla çok fazla vakit geçirmeyi de sevmem sevgili olduğum kızla normalin bir iki tık altı kadar görüşmek isterim.4. sınıf tıp öğrencisiyim 10 üzerinden 6-7 yakışıklılık seviyesindeyim boyum 178 kilom 76 bu arada. Her neyse sorum şu Ben sevgili yapmamalı mıyım sizce bahsettiğim olumsuz özelliklerimden dolayı?


Sevgili yapmak istiyorum çünkü sevmeye sevilmeye ihtiyacım var. Seversem de mertçe severim aldatmam asla bağlanan sadık bir erkeğim ben.
Evet yapmamalısın özelliklerin çekilmez türden
Hayır yapabilirsin, senin de olumsuz özelliğin budur herkes 4/4 lük olamaz
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Biraz çocuk ruhlu ve biraz sorumsuz bir erkek sevgili yapmamalı mı?
Cevapla