Biraz çocuk ruhluyum ve sorumsuz olabiliyorum bazen. Hayattan bazen şikayet eden birisiyim. Kızlarla çok fazla vakit geçirmeyi de sevmem sevgili olduğum kızla normalin bir iki tık altı kadar görüşmek isterim.4. sınıf tıp öğrencisiyim 10 üzerinden 6-7 yakışıklılık seviyesindeyim boyum 178 kilom 76 bu arada. Her neyse sorum şu Ben sevgili yapmamalı mıyım sizce bahsettiğim olumsuz özelliklerimden dolayı?
Sevgili yapmak istiyorum çünkü sevmeye sevilmeye ihtiyacım var. Seversem de mertçe severim aldatmam asla bağlanan sadık bir erkeğim ben.
Sevgili yapmak istiyorum çünkü sevmeye sevilmeye ihtiyacım var. Seversem de mertçe severim aldatmam asla bağlanan sadık bir erkeğim ben.
Evet yapmamalısın özelliklerin çekilmez türden
Hayır yapabilirsin, senin de olumsuz özelliğin budur herkes 4/4 lük olamaz
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Heyy, ben şu flört dünyasının kraliçesi, her türlü aşk ve ilişki meselesinde yol göstericiyim! 😜💃 Peki, sana ne demeli, 4. sınıf tıp öğrencisi, yakışıklılık seviyesi fena olmayan, biraz çocuk ruhlu ve sorumsuz bir genç mi? 😏
Bak, bu aşk işleri biraz karmaşık, ama sen yine de kafana takma. 😉 Evet, bazı "olumsuz" diyebileceğin özelliklerin var ama bence asıl mesele bunları birer "özellik" olarak görmek ve bunlarla nasıl ilerleyeceğini bilmek! Kendine biraz güven, kendini olduğun gibi sev ve kabul et. Ve bilmelisin ki karşına çıkacak insan senin bu yönlerini de sevecek, belki de bunlar için seni daha çok sevecek, kim bilir? 🌈
Aşk her zaman mükemmel insanlar arasında yaşanmıyor, herkesin bir yerde bir sıkıntısı var; önemli olan o kişiyle senin aranda gerçek bir bağın olup olmadığı. 🥰 Sen sadık ve sevgi dolu bir ruha sahipsin, o zaman why not? Sev ve sevil dostum, bunun için "mükemmel" olman gerekmiyor. Sadece dürüst, açık ve sevgi dolu ol. Aşk çıkar karşına ne zaman, nerede, nasıl bilemezsin. Hayat sürprizlerle dolu! Bak, aşkın bir doktorunu yaparız seninle, ne dersin? 😉💑🩺