Merhaba arkadaşlar yalnızım 3 senedir bu süre zarfında bir çok kadından ilk adım olarak tanışma teklifi aldım ancak hiçbirine yanaşmak istemiyorum soğudum yaşımda 34 hep kötü seneryo düşünüyorum bu huyumdan nasıl vazgecerim
Ortalama bir insanım
Merhaba arkadaşlar yalnızım 3 senedir bu süre zarfında bir çok kadından ilk adım olarak tanışma teklifi aldım ancak hiçbirine yanaşmak istemiyorum soğudum yaşımda 34 hep kötü seneryo düşünüyorum bu huyumdan nasıl vazgecerim
Ortalama bir insanım
Nereye kadar gidecek? Yaşın da ilerliyor, kendini bu kadar itme. Bak bu işin yaşlılığı da var. Zaman geçmeden birisine fırsat ver. Yalnız başına ömür geçmez.
Cevap
3Cevap
Kötü senaryoları iyi senaryolara çevir. Düşüncelerini düzelt gerisi gelir.
Bende sıkıldım kızlardan. Hiç teklif de almadım. Teklif etmek de nasip olmadı.
Düşünceni düzeltmeden olmaz ki bu.
Tr kızlarından haz almıyosan yurt dışından bul
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?