Sevgilimle hiç gezmiyoruz 3 aydır birlikteyiz inanılmaz rutinleşti?

4. ayımıza girdik hep aynı cafede oturulur haftada 2 kez. Aynı mahallede oturuyoruz anlık hadi 2 dakika cık seni göreyim demez, canım sunu cekti derim gel yiyelim demez (önceden getiriyim hemen derdi), evden çıkma problemim asla yok hadi gel kahve içelim demez. Varsa yoksa arkadaşlarıyla buluşur sitem edince de bu hafta neredeyse 2-3 kez buluştuk der ama haftanın 7 günü arkadaşlarıyla. Beni eve 10 da bırakır koşa koşa arkadaşlarına gider. Konuşsam tarışmaya dönecek zaten savunmaları hazır, konuşmasam içimi huzursuz ediyor ben napıcam? Seviyorum da içinde sıkıştım kaldım. (Ben farklı yerlere gitmek, gezmek istiyorum asla teklif etmiyor ben de teklif etmeye çekiniyorum çünkü reddederse katlanamam)
Sevgilimle hiç gezmiyoruz 3 aydır birlikteyiz inanılmaz rutinleşti?
Cevapla