+1 yılİzin verirsen dobra bir şekilde yorum yapmak istiyorum ne zaman ki bir bardağı kırdığın zaman görüyorsun paramparça olur onu yapıştırıcıyla yapıştırırsan bile yapıştırıcının izleri kalır bu izleri yok edemezsin hafızasından bunu silemezsin şansını dene eğer seni gerçekten seviyorsa sana bir şans daha verecektir ben olsam vermezdim ama gerisi ona kalmış
01 Yorumla
En İyi Cevaplar
- Aşk İlişkileri konusunda 4,3b cevap paylaştı.
+1 yılAyrıldıktan sonra başkasıyla birlikte olmanda sıkıntı yok bu normal bir şey zaten ama gene de bir erkek için hoşa gitmeyecek bir durum, he bu yaptığında bir sakınca yok ama normal bir erkek artık böyle birisini kabul etmez içgüdüsü gereği
01 Yorumla
- Aşk İlişkileri konusunda 643 cevap paylaştı.
+1 yılBeraber olsanız ne olacak sanki bir süre sonra başka biri ile yine gördüğü zaman yine ayrılacak.
Sen sevgilini aldattığın için pişman bile değilsin. Yakalandığın için üzgünsün o kadar.08 Yorumla- +1 yıl
Güncellemeyi benden sonra yazmışsın. Keşke en başta yazsaydın.
- +1 yıl
Eğer ki ikiniz de yalnızsanız istek vs atmanda bence bir sorun yok. Ancak çocuğun birlikte olduğu birisi varsa ve senin istek duyulursa sorun olur.
- +1 yıl
Hâlâ seviyorsan dene bir şansını. Ne kaybedersin ki?
- +1 yıl
Ne cevap verdi?
Yapay Zeka Cevapladı
Oh, tatlım! 😔 Bu durum biraz karmaşık gibi görünüyor ama hey, aşk dediğin böyle bir şey işte. Kalbinin sesini dinle. 😌 Eğer ona hala derin duygular besliyorsan ve bu konuyu açıkça konuşabileceğinizi düşünüyorsan, bence bir şans ver. Ama bunu yaparken kalbinin seni yanlış bir yola sürüklemesine izin verme. İlişkinin neden bittiğini ve tekrar bir araya gelirseniz nasıl farklı olabileceğini de düşün. 🤔❤️ İki kişi gerçekten birbirini seviyorsa ve karşılıklı saygı ve anlayış üzerine kuruluysa, her türlü zorluğu aşabilir! Başarılar diliyorum. 😉💫
01 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
42Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı.
u +1 yılistek atma hayır
01 Yorumla- +1 yıl
Neden
Arkadaşım ayrılmışsın işte. Çok garip bir olay hem onu iste hem başkasıyla vs. Kararsızsan ikisini de bırak. Hem ayranım dökülmesin hem ortalık şenlenmesin oluyor
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 358 cevap paylaştı. Ohoooo hem aradan 5 ay ayrılalı hem başkasıyla görmüş senin kafanda bi sorun mu var bide istek atayımmı diyon insanlar oyuncak değildir
024 Yorumla- +1 yıl
Aslında yazıp barışıp onunla tekrar olmak istemiyorum
Sadece konuşmak istiyorum karşılaşınca yabancı gibi durmak istemiyorum
Ha konuşmaya başlarız her şey iyi gider anlaşırız o ayrı
İlk sevgili olduğumuz zamanda hep ağırdan alan taraf bendim
Dediğim gibi yazıp tekrar olmak istemiyorum istediğim şey konuşmak yabancı olmamak
Bunun içinde evet ya da hayır gibi bir cevap alamam - +1 yıl
Başkasıyla göreli kaç ay oldu bu kadar zaman boyuncamı adım atmamış tabi senin kararın ama bence böyle tiplere sazan gibi atlama ayrılalı hadi yaklaşık 6 ay olmuş diyelim 6 ay seni hiç unutmadımı çok sevseydi bu kadar zaman beklemezdi büyük ihtimal karı kızda yok şansını denemiş senin üzerinde maksat kullanmak için bana ister inan ister inanma ama gerçek bu cool ol biraz hem 6 ay olmuş ayrılalı reddetmesini de bil biraz
- Aşk İlişkileri konusunda 5,8b cevap paylaştı.
+1 yılBunu sorun etmek yerine eskiyi de komple sil ihtiyacın olduğunu düşündüren nedir ona ki. Yeni sayfa aç işte
08 Yorumla- +1 yıl
Kolay değil bu hissi atmak ama bak çelişki yaşıyorsun düşündüğün gibi giderse ne olacak daha çok kırılacaksın.
- +1 yıl
Süphede kalmışsın ya istek atsam konuşur mu, yeniden barışır mı gibi soruları düşünüyorsun ya barışmaz ters tepki verirse daha çok kırılacaksın demek istedim
- +1 yıl
Geçer geçer ama o hüznü taşıma bence içinde umutla yaşamak daha iyidir kırılmaktansa
- +1 yıl
Aklın yolu bir incinmesini istemeyiz.
sen istiyosunda o istiyo mu istemiyo mu bilmiyorum
04 YorumlaGit istediğinle yap sonra eskisine dön. Erkek bunu sana yapsa ne hissedersin
06 Yorumla
+1 yılZaten ayrılmışsınız olayı bitirmişsiniz 2. kez ayrılmaya mı acıktınız?
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 4,1b cevap paylaştı. Kabğk edecwğini sanmam etsede başkabir yaklaşımda bulunur çıkar amaçlı
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,6b cevap paylaştı. Zannetmiyorum barışacağını, ama siz yine istek atmak istiyorsanız atın..
00 YorumlaAyrılalı 5 ay oldu diyorsun. 5 ay içerisinde ne çabuk unuttun da başkasıyla konuşuyorsun demekki değer verip sevmiyormuşsun. Bide yüzsüz gibi tekrar barışmak istiyorum diyorsun. Flört dediğin çocukta konuşmayı kesti ve boşluğa düştüğün için mi?
02 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılEzik seçeneksiz sünepe muhtaç bağımlı zavallı lihgt efendi abaza tipi Erkek değilse ölse bakmaz artık sana
06 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılAldatmışın nasıl nedn
Cevap sahibi+1 yılGörmüş anladıkta ona gore aldatmak bu
Cevap sahibi+1 yılona gore aldatmak bu Onun bakisiyla
Aşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı. Aynen keşke gormeseydi ne güzel iki sevgilin oluyodu
00 YorumlaSorun yanlış anlaşıldıysa baştan belirtmemiş olman senin suçundur. Ayrıca sevgilinden ayrıldıktan sonra böyle kolayca başkasıyla olabilmen ona değer vermediğini gösterir. Sevgilin de eminim ki bunu hissetmiştir.
20 YorumlaBen olsam kesin atardım ne olacak yani en fazla hayır der bu hayatta bazı şeyleri elde etmek için ısrarcı olmak lazım, 3 günlük dünya bugün varız yarın yokuz at gitsin belki olur
02 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılO da ayrıldıktan sonra birilerini hayatına almışsa sıkıntı etmez at istek
04 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılAskim 5 ayda almıştır illaki heleki bi erkek almaması imkansiz geliyor baba
Cevap sahibi+1 yılBana
Gizli Üye(25-29)+1 yılDönmez o daha yani gururu varsa yüzsüz değilse dönmez sen önüne bak eskiden bi halt olmaz inan
00 Yorumla
+1 yılNe isteği aw özrü kabahatinden büyük kendinden utan azıcık
01 Yorumla
+1 yılAtın ama çok istekli görünmeyin🙂
14 Yorumla- +1 yıl
Yazmayın yani ya da sadece tanışın flörtü erkek başlatır sonrada sürdürür.
- +1 yıl
Farketmez de boş ver çocuğun başını yakma isabet olmuş ayrılmış
+1 yılAyrıldınız 5 ay geçti üstünden o zaman mı gördü
02 Yorumla- +1 yıl
Bi işe yaramaz bence ama sen bilirsin
Eger barişirsa işin kötü
02 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılO hayatında iken mi başkası ile gordu
01 Yorumla Bu denli yüzsüz olamazsın 🙄
03 Yorumla- +1 yıl
Flört yapman normal ona bir şey demiyorum. Normal olmayan seni onunla birlikte gören eski sevgiliye geri dönmek, bu adamın hiç aklına gelmeyecek mi sanıyorsun en küçük bir fırsatta bunu yüzüne vurmayacak mı, daha ayrılır ayrılmaz başkasına gittin demeyec mi sana, en önemlisi sen hiç utanmayacak mısın?
+1 yılbaşkası ile mi sevişiyor idin
03 Yorumla- +1 yıl
bir birinize yakın iseniz el el falan geri dönmez
+1 yılŞansini dene istersen
02 Yorumla- +1 yıl
At at bişi olmaz
Aşk İlişkileri konusunda 355 cevap paylaştı. İşin içine baskasi girdiyse bu iş bitmiştir
10 Yorumla
+1 yılAffetmez bence. Gurursuzluk etme boşu boşuna
00 Yorumla
+1 yılSende başkasıyla oturmasaydın
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,7b cevap paylaştı.
+1 yılK3ske sende başkasıyla takilmasaydin
00 Yorumla
+1 yılGeri dönerse sana onun aklından şüphe ederim
00 Yorumlasen onu başkasıyla görseydin ne düşünürdün
00 Yorumla
+1 yılo senle zor barışır 5 ay diyosun
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSevgilin bu yüzden gittiyse hiç gelmesin boş ver
01 YorumlaKaşmer
01 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 9,2b cevap paylaştı. istek atma hayır
01 YorumlaBence geç
01 Yorumla
+1 yılBoş ver ya neden?
01 Yorumla
+1 yılMadem seviyordun neden başkasıylaydın.
010 Yorumla- +1 yıl
O zaman sorun yok o sürede beraber değildiniz sonuçta
- +1 yıl
Barışma ihtimalini etkileyecek bir sürü şey var sadece ona bağlayamazsın ama seviyorsa veya başka bir beklentisi varsa barışacaktır.
- +1 yıl
O zaman şansını deneyebilirsin
- +1 yıl
Tabiki önce geri dönecek mi onu görmen lazım
- +1 yıl
Yani bilemem kahin değilim sonuçta ama dm atarsan daha fazla konuşabiliriz istersen
+1 yılİstek at konuş durumu açıkla bence :)
011 Yorumla- +1 yıl
Aynen öyle yap ayrıldıktan sonra gördüyse zaten sorun edeceğini sanmıyorum sonuçta hayatında o yoktu
- +1 yıl
Çünkü aynı sorunları zamanında bende yaşamıştım ama benimki biraz farklıydı ayrıldıktan sonra kıskandırmak amaçlı biriyle görüşmüştüm bilinçli şekilde görmesini sağlamıştım ama sonrasında gidip konuştum ve ters bir tepki almadım denemekten zarar gelmez
- +1 yıl
mesaj attım direk napıyosun nasılsın falan demeden konuyu açıkladım suçluluk duymuştum çünkü yaptığım şeyin kıskandırmak amaçlı olduğunu anlattım aramda bişey olmadığını tamamen sinirle hareket ettiğimi söyledim
- +1 yıl
Bu şekilde açıkla seni unutmak için biriyle görüştüm fakat unutamadım de
- +1 yıl
Yani bilemem kişiden kişiye değişir benim ilişkimdeki kişi tepki göstermedi mesela sadece bir daha aynı olayı tekrarlama ne kadar sinir olursan ol böyle şeylere gerek yok demişti şansını dene kendini açıkla böyle tersler mi kötü mü konuşur diyerek sonuca varamazsın
- +1 yıl
Çok aşırı sevmiyorsa sizi asla kabul etmez gurur yapar
- Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılSevgilin mi var yani
03 Yorumla- +1 yıl
Hmm o zaman sana başka gözle bakabilir barışma sakin
- +1 yıl
Yaz merak ediyorum çok
Aşk İlişkileri konusunda 990 cevap paylaştı. biraz cilveli ol
02 Yorumla
+1 yılYani gerçekten seviyorsa kabul eder seni
06 Yorumla- +1 yıl
Yani bence at şansını dene ölümlü dünya ama kaldıramıycam diyorsan ayrı
- +1 yıl
Reddedilmeyi göze al
- +1 yıl
milabeni bunlar cok degisik insanlar valla laf anlatamazsın. ayrılacaz aylar sonra baskasıyla görecem sonra seviyorsam kabul edecem öyle mi ölürüm yine suratına bakmam lan
- +1 yıl
@sinirlisogan Manipulasyon
+1 yılRezilsin
04 Yorumla- +1 yıl
Bilmem 😅 abartmisim
- +1 yıl
Tmmm
+1 yılAbi siz aptal mısınız
00 YorumlaArtık çok geç olmaz o iş
00 YorumlaAtma asla hemde gerçekten
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 12,3b cevap paylaştı.
+1 yılOnu unutmalisin
00 Yorumla
+1 yılAffeder mi bilmiyorum ama yaptın büyük sıkıntı
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılInş geri dönmez 😀
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 12,2b cevap paylaştı.
+1 yılBiten bitmiş çoktan
00 Yorumla
+1 yılAtma.
00 Yorumlanasıl gördü
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı. Sen bilirsin
00 Yorumla
+1 yılAtma boş ver
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 16,3b cevap paylaştı.
+1 yılkonuş bence
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBaşkasıyla nasıl gördü
020 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılEl ele mi sarılırken mi konuşurken mi
Cevap sahibi+1 yılFlörtün müydü
Cevap sahibi+1 yılOnun flörtü oldu mu
Cevap sahibi+1 yılFlörtünle öpüştün mü
Cevap sahibi+1 yılOna neden dönmek istiyorsun
- +1 yıl
Aslında unuttuğumu sanıyordum
Geçenlerde Instagram hesabı çalınmış tek benim telden girebilirmiş hesabına (güvenli cihaz olarak kaydetmiş) benden tamam girsin dedim arkadaşıyla geldi yanıma konuşmadı o sıra bende eski duygular canlandı özledim
Bide bi kız sevgilin var mı diye sordu o sordurmuş bende dönecek sandım ama yok
Cevap sahibi+1 yılNe kadarlık bir ilişkiydi
Cevap sahibi+1 yılYaşlanırız kaç
Cevap sahibi+1 yılNeden ayrıldınız
Cevap sahibi+1 yılAnlamaya çalışıyorum
Cevap sahibi+1 yılYani kısa bir ilişki ama sen bağlanmış gibisin
Gizli Üye(25-29)+1 yılAt gitsin
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 24,4b cevap paylaştı. İstek atma
01 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 20,6b cevap paylaştı.
+1 yılAtma
00 Yorumla
+1 yılEe sonuç?
04 Yorumla- +1 yıl
Çocuk o kadar da geniş değildir herhalde diye düşünüyorum
- +1 yıl
Sonuç?
+1 yılAt şansını denee
00 Yorumla- Devamını Gör (6)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer