Eski iş arkadaşınız Duygularını açtır sizin neden istemediğinizi yazdığınız mesaja cevap vermeme sebebi ne olabilir?

Size baya senden yıllardır hoşlanıyorum, izin verirsen daha fazlası da var diyen, çok etkileniyorum , çok yükseliyorum, seni görünce bile heyecanlanıyorum, konuşamıyorum, mantıklı davranamıyorum diye kendini açan bir insana neden olamayacağınızı , ve artık iletişimde kalmanın doğru olmadığını söylediğiniz mesaja neden görüldü atar? Sebebini anlamıyorum. İyi dileklerimi sundum, kötü kıracak bir şey söylemedim ama artık hayati bir şey dışında iletişime geçmeyelim dedim. Çünkü çok üstüme geliyordu. Sürekli iki lafından biri senden çok etkileniyorum ben diyip duruyordu.

Üzüldüğü için yazacak cevap bulamadı
Duyguları gerçek olmadığı için takmadı
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Fikirlerinizi bekliyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Fikirleriniz benim için çok önemli
Eski iş arkadaşınız Duygularını açtır sizin neden istemediğinizi yazdığınız mesaja cevap vermeme sebebi ne olabilir?
Cevapla