Güncellemeler
+1 yıl
Fikirlerinizi bekliyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Fikirleriniz benim için çok önemli
Size baya senden yıllardır hoşlanıyorum, izin verirsen daha fazlası da var diyen, çok etkileniyorum , çok yükseliyorum, seni görünce bile heyecanlanıyorum, konuşamıyorum, mantıklı davranamıyorum diye kendini açan bir insana neden olamayacağınızı , ve artık iletişimde kalmanın doğru olmadığını söylediğiniz mesaja neden görüldü atar? Sebebini anlamıyorum. İyi dileklerimi sundum, kötü kıracak bir şey söylemedim ama artık hayati bir şey dışında iletişime geçmeyelim dedim. Çünkü çok üstüme geliyordu. Sürekli iki lafından biri senden çok etkileniyorum ben diyip duruyordu.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
şimdi bu göreceli gerçekten takmıyor deneme geçici heves icin takilmalik yazmista olabilir cevap gelmeyince uztamamistir.
Çekinme üzülme vs de olabilir
ama gerçekten seven bence peşinden giderdi ben olsam giderim
ilk ihtimal. daha kuvvetli bana sorarsan erkek hissiyatı bir kadını sevdiysem sonuna kadar giderim.
duygulari gercek degil. benve ama bu kisiyi taniyan sensin ihtmilalleri en iyi sen bilirsin😐🤔
Ben bu veda mesajını yazmadan önce bana dedi ki, sen benden kaçıyorsun, daha kendine bile itiraf edememişsin, bana etmeni beklemek hata. Ama ben her yaptığının altındaki sebebi görüyorum. Sana soruyorum şimdi, kendinle yüzleşip kendini görünce yine benden kaçacaksın bunu da biliyorum. Ama bana geri geleceksin bunu da biliyorum, sorun değil ben seni bekliyorum. Buna değersin sen filan dedi. Ben bu konuşmadan bir kaç gün sonra veda mesajı yazınca da cevap vermedi. Bıktığı için mi , üzüldüğü için mi, nasılsa duygusu var gibi emin bir tavır yüzünden mi, gerçekte takmadığı için mi emin olamıyorum
Bir kere bana sana cevap yazmadıysam söyleyecek söz bulamadığım içindir ya da söyleyeceklerim mesaja sığmayacak kadar çok olduğu için susmayı tercih ediyor olabilirim dedi
ent3resan bir adammis hayir duygularini acmis sonra kaçmış bilmiyorum biraz bekle istersen seven yazar illaki😐
benim soruma da cevap verir misin
O kaçmadı ki ben istemediğimi açıkladım. O da görüldü attı.
Bizim hikaye çok uzun
Daha önce seni seviyorum diyip duruyordu ama arkadaşlar sever birbirini dedim geçiştirdim. İtiraf etmem gereken şeyler var dedi, duymak istemiyorum anladım ben seni , duygusal boşluktasın dedim. Ben seni ilk gördüğüm andan beri böyleyim , boşlukta değilim dedi. Aramız o gün açıldı. Aradan 7 ay geçti. Geçen hafta ses kaydı atmış. Mesaj bu.
Mesaj atmayacaktım sana ama ne oldu bilmiyorum, dayanamadım, ben seni çok özledim, çok değer verdiğim bir arkadaşımsın , ama dahası da var. Ben senden çok hoşlanıyorum, bunu bil ve bana bundan sonra ona göre davran. Yıllardır itiraf etmek istedim, hep susturdun, kaçtın, kursağımda bıraktın, yüz yüze daha güzel bir ortamda söylemek isterdim gelmedin, böyle yapmak istemezdim bu itirafı, bir kahve içmeye gelirsen sana ayrıntılı yapacağım çok itirafım var daha.
Bu mesajdan bir kaç gün sonra istediği itirafı benden alamadığı için bana biliyorum kendine bile itiraf etmemişsin henüz, kendini farkedince de benden yine kaçacaksın ama bana geleceksin bir gün sen, biliyorum , bekliyorum ben seni hiç sorun değil yazmış.
Bir kaç gün sonra da bana ben senden çok etkileniyorum, aşırı yükseliyorum , arkadaşça davranamıyorum ben artık, benden uzak dur demiş
hmm valla vana kalirsa bir kere sen onu sevmiyorsan is bitmistir.
oda takintili sana bence hic yazma oda unutur illaki.
sana yakin mi yani hala seni gorup rahatsiz etme imkani var mı
Ben seviyorum , ama güvenmiyorum, inanmıyorum , çapkın çünkü. Eski iş arkadaşım, öyle taciz edip rahatsız edecek biri değil
hayir taciz derken yani yakinsa unutma sanzi az diye dedim.
ama capkin vs ise sen bence seviykrum ama guvemiyorum demissin uzak dur bence.
Guven yoksa iliskide bastan sikinti
bak ben bile iliskide tevrubem yok ama hissi konusuyorum dusun yani
Ben ona sevdiğimi hiç itiraf etmedim, hep arkadaşça görüyorum dedim. Ama o çok tecrübeli anladı benim sevdiğimi bence.
yani sen kalbin ne diyorsa onu yapcaksjn
ama. guven yoksa olmaz bir iliskide
Ondan kaçıyorum ya zaten , yoksa sevdiğim adam yalvarıyor resmen, çok zorlanıyorum artık reddederken. Ağlar gibi ses kaydı atıyor , yalvarıyor resmen
cok zor bir durum ne desem bilemedim
ama karar sende bitiyor
Birbirimizden değişmemizi beklemek yanlış zaten. Sana kırgın kızgın değilim, sende bana kızma. Yaşam boyu bir şeye ihtiyacın olursa arkadaşça yanındayım ama Hayati bir durum olmadıkça iletişime geçmeyelim diye mesaj attım işte dün, görüldü attı sağolsun.
tamam iste evet guzelce noktalamissin
olmasi gereknin yazmissin
O niye cevap yazmadı ya, nasıl olsa aşık dayanamayıp gelecek kafası mı sence
o ne dusunurse dusunsun onemli olan seni guvenin
yani bu yazidan sonra oda umudur kesmiştir bence
üzülmüş bence, bir de reddedildiğin mesaja ne diyebilirsin?
Ben bu veda mesajını yazmadan önce bana dedi ki, sen benden kaçıyorsun, daha kendine bile itiraf edememişsin, bana etmeni beklemek hata. Ama ben her yaptığının altındaki sebebi görüyorum. Sana soruyorum şimdi, kendinle yüzleşip kendini görünce yine benden kaçacaksın bunu da biliyorum. Ama bana geri geleceksin bunu da biliyorum, sorun değil ben seni bekliyorum. Buna değersin sen filan dedi. Ben bu konuşmadan bir kaç gün sonra veda mesajı yazınca da cevap vermedi. Bıktığı için mi , üzüldüğü için mi, nasılsa duygusu var gibi emin bir tavır yüzünden mi, gerçekte takmadığı için mi emin olamıyorum
hmm senin de duygun var bence bu kadar düşündüğüne göre. Ama şu an yazarsan olmaz. Bence bekle bir şey yapma. Gerçekten ilgili ve seviyosa nasılsa geri gelecek
Ben seviyorum ama çapkın, çok kadın arkadaşı olmuş, güvenmiyorum sana inanmıyorum dedim. Gelir mi dersin?
Daha önce seni seviyorum diyip duruyordu ama arkadaşlar sever birbirini dedim geçiştirdim. İtiraf etmem gereken şeyler var dedi, duymak istemiyorum anladım ben seni , duygusal boşluktasın dedim. Ben seni ilk gördüğüm andan beri böyleyim , boşlukta değilim dedi. Aramız o gün açıldı. Aradan 7 ay geçti. Geçen hafta ses kaydı atmış. Mesaj bu.
Mesaj atmayacaktım sana ama ne oldu bilmiyorum, dayanamadım, ben seni çok özledim, çok değer verdiğim bir arkadaşımsın , ama dahası da var. Ben senden çok hoşlanıyorum, bunu bil ve bana bundan sonra ona göre davran. Yıllardır itiraf etmek istedim, hep susturdun, kaçtın, kursağımda bıraktın, yüz yüze daha güzel bir ortamda söylemek isterdim gelmedin, böyle yapmak istemezdim bu itirafı, bir kahve içmeye gelirsen sana ayrıntılı yapacağım çok itirafım var daha.
Bu mesajdan bir kaç gün sonra istediği itirafı benden alamadığı için bana biliyorum kendine bile itiraf etmemişsin henüz, kendini farkedince de benden yine kaçacaksın ama bana geleceksin bir gün sen, biliyorum , bekliyorum ben seni hiç sorun değil yazmış.
Bir kaç gün sonra da bana ben senden çok etkileniyorum, aşırı yükseliyorum , arkadaşça davranamıyorum ben artık, benden uzak dur demiş
hmm bilemiyorum bu kadar üstelemesi de saçma. Ama sen de hoşlanıyorsan kadın arkadaşı olması bir şey değiştirmez
Ben seviyorum da harcar beni de öyle geliyor
ne alakası var ya
Üzülmüş ve cevap bulamamış ondan
Takmadığı için olma ihtimali yok mu?
Öyle bir ihtimal söz konusu olamaz
Ben bu veda mesajını yazmadan önce bana dedi ki, sen benden kaçıyorsun, daha kendine bile itiraf edememişsin, bana etmeni beklemek hata. Ama ben her yaptığının altındaki sebebi görüyorum. Sana soruyorum şimdi, kendinle yüzleşip kendini görünce yine benden kaçacaksın bunu da biliyorum. Ama bana geri geleceksin bunu da biliyorum, sorun değil ben seni bekliyorum. Buna değersin sen filan dedi. Ben bu konuşmadan bir kaç gün sonra veda mesajı yazınca da cevap vermedi. Bıktığı için mi , üzüldüğü için mi, nasılsa duygusu var gibi emin bir tavır yüzünden mi, gerçekte takmadığı için mi emin olamıyorum
Bence takmamış gibi
Ben bu veda mesajını yazmadan önce bana dedi ki, sen benden kaçıyorsun, daha kendine bile itiraf edememişsin, bana etmeni beklemek hata. Ama ben her yaptığının altındaki sebebi görüyorum. Sana soruyorum şimdi, kendinle yüzleşip kendini görünce yine benden kaçacaksın bunu da biliyorum. Ama bana geri geleceksin bunu da biliyorum, sorun değil ben seni bekliyorum. Buna değersin sen filan dedi. Ben bu konuşmadan bir kaç gün sonra veda mesajı yazınca da cevap vermedi. Bıktığı için mi , üzüldüğü için mi, nasılsa duygusu var gibi emin bir tavır yüzünden mi, gerçekte takmadığı için mi emin olamıyorum