Flörtüm seni ailemle tanıştıracağım, benim için annemin onayı çok önemli dedi. Sizce bu iyi bişey mi kötü bişey mi?

Ne bileyim annesi olmaz derse olmayacak mı? Bide şey dedi sen bu evin kızı olursun gelini değil falan dedi

Flörtüm seni ailemle tanıştıracağım, benim için annemin onayı çok önemli dedi. Sizce bu iyi bişey mi kötü bişey mi?
Cevapla