Misafirlerimiz gitti annem üzüldü bende üzüldüm kuzen güzel keman çalıyordu🎻 bende portakallı kereviz ispanakli börek etimekli tatlı yaptım🤗🧿 not :bir daha yapmam 🤗👍





Neden? Bir daha misafiriniz gelirse yapmaz mısın?
Annen yani teyzem çok haklı. Misafir gelince hasret gidermiş oluyor seviniyor. Ama yaşlılık işte gürültüyü de kaldıramıyor belki başı ağrıyor, o yüzden de gittiklerine seviniyor, dinlenmek kafasını dinlemek istiyor. Allah sağlık ve hayırlı uzun ömür versin teyzeme. 🤗🌸😎
Misafir geldiğinde seviniyorum çünkü ikram yapmak hoşuma gidiyor.
Gittiklerinde memnun ayrıldıkları için mutlu oluyorum.
Annenizde böyle düşünüyordur.
EİG için teşekkür ederim.
Geldiğinde muhabbete ve ikrama seviniyordur. Gittiğinde de kafası kazan gibi olduğu için ortalığın sakinleştiğine seviniyordur. Yanılıyor muyum?
Aynen doğru tespit torunalri geldiğinde aynı cümleyi kullanıyor 😂😂
Uffyaaa ne kadar çok klavye hatası yapıyorum bıktım valla ama anlamışsınızdır bence düzeltiyorum😂
Senin türkçe dersine cami hocası geliyordu ellaam. En bozuk türkçe onlardadır çünkü :P
Ellam böyle yazicagini tahmin ettim benim tel basmıyor tuşlar dikkat etmiyorum nolucak anlaşılıyor işte okuyabiliyosun ellam 😂
Yeni tel almayı düşünmüyorum idare edin artık 😂😂
Ben sevmem misafir odaya kıtlıyorum kendımı ya da evden kaçarım 😂 yağmurda yağarsa sığınacak yer ararım
Ben severim misafir
Cevap
6Cevap
valla ben bu misafirlik işinden bişey anlamıyorum kalanı biz üç gün yiyoruz :D
Abarttık vallahi gereksiz çok şey yapmak annem yokmu beni çalıştırdı kendiside dolma felan yaptı 🤗
Evet benimmis yerindeki kızlar nasıl. yedi göbek olucaksiniz yavaş yiyin dedim kereviz yemisler portakallı kereviz çok güzel yaparım 🤗👍
😂😂😂
Bende sana portakallı kereviz yapicak değilim 😂😂
Aferin sana ne güzel bir de paylaşmışsın tam bir hamaratsın
Teşekkür ederim 🤗
Ahaha çok tatlı 😄 haklı olabilir
Biraz haklı. Yemeklerin guzele benziyor.
Yemekleri güzel yaparim doğru o konuda mütevazı olamam🤗😂
Haklı tabiki gelirler gitmek bilmezler 😅
Çok haklı
Annen aynı benim kafa,😂😂
Börek güzel duruyor emeğine sağlık validenin
Açıklamanın mealini biri yapar mı?
Akşam akşam ağzımızı sulandırdın.)
Haklı gibi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?