Sevgilim bana 1 gün boyunca yazmıyor yazmadığında şu yüzden yazamadım vb şeyler demiyor bişey olmamış gibi napıyosun yazıyor sizce napmaliyim
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Ayrılmalısın direk
Sıkılmış, seni çok çabuk tanımış. Normal bir şey, zamanla severek birbirnizi tanımalısınız.
Bende onu çabuk tanıdım ama sıkılmadım
Bu herkes için geçerli değil ne yazıkki.
Az önce ayrıldım dedim ki sadece canın istediğinde yazıyosun bana görüşmeyelim artık
Tamamdır yazmıs sadece sence yazar mı bana Yani dönme ihtimali olabilir mi😕
Hayır aksine mutlu olduğunu düşünüyorum. Bugüne kadar nasıl ayrılsam diye düşünmüştür büyük ihtimalle, siz ise öyle yazınca mutlu olmuştur.
Oda olabilir
Yavaşça severek tanışın bir dahaki ilişkinizde daha sağlıklı olacaktır. Esnlikler
Valla bilmiyorum kendi hızlı davrandı kendi hızlı söndü ama hayırlısı ne diyim
Sonuçta o kaybetmedi😬 sen kaybettin
Ama üzülen benim demek ki ben kaybetmişim 😣
Evet siz kaybettiniz çok fazla değer ve ilgi, ne yazıkki ilişki için çok kötüdür.
😟😟😟😟
Ne istiyorsun? Bilgimi, Tavsiyemi? O surat emoji'si ne öyle?
Üzgünüm o yüzden onu atıyorum tavsiye istiyorum
Öğrenmek istediğin şey nedir?
Onu nasıl pişman edebilirim bana ilk günki ilgisi geri gelsin istiyorum
Hahahahaha Hayır pişman edemezsin öyle Bir şey mümkün değil. Eğer bir başkası ile yanına gidersen, Sana direk içinden sövecektir ve gözünden düşeceksin. Bulaşmaman kendi gururun için daha iyisi olacaktır. Seni tipin içinde terk etmemiş, yani ne yaparsan yap geri dönüşü yok. Sadece kafanda bitir.
Anladım peki
Sen de kesinlikle yazma. O iş bitmiş artık
Ayrıldım bi saat önce falan, canın istediğinde yazıyorsun bana ben senin her zaman ulaşsbileceğin biri değilim görüşmeyelim artık dedim
Tamamdır yazmış bende görüldü attım
Bu sahıs pisman olmaz değil mi
Hayır olmaz. Tecrübe ile sabittir. Zaten biri vardır bak
Anladım 😟😟😟
Hikayelerime bakmasından bi anlam cıkarmalı mıyım
Hayır hatta sil şimdi onu engelle. Hayatına bak
Haklısın…
Yazdığın an gururunu kaybedersin. Zaten sevse yaşanmışlıkların hatırına neler yapmazdi
Yok asla yazmam hayatta yazamam dediğin gibi gururumu yerlere sermiş olurum aynen öyle sevseydi bizim aramızda sadece iki dklık mesafe var sevseydi hayır geliyorum yanına konusucaz derdi zor değil asla aman tamamdır dedi sadece
Senin aynısı benim tanıdıkta oldu. Kız yazdı yazdı ayrılmak istiyorum yazdı kız.. çocuk sadece tamam yazdı. Bir hafta sonra çocuğu başka bir kızla görmüş sevgili olarak
Aslında yazman bile hataydı da neyse artık
Valla öyle olursa hic sasirmam herşeyibeklerim herkesten
Yapıcak bisey yok yazdım gitti artık :/
Biraz dinlen kafanı topla eskileri hatırlamamaya çalış.
Benimkide böyleydi en sonunda ayrildim
Geri yazdı mı peki sana? Ben de az önce ayrıldım canın istediğinde yazıyorsun bana sadece görüşmeyelim artık istemiyorum dedim oda tamamdır demiş bende görüldü attım
Hiç yazmadı inanki
Bende iyi ki şimdiden böyle oldu dedim
Of ya
Peki simdi onu unutabildin mi sevgin bitti mi ben şu an çok zorlanıyorum konuşasım geliyor hala ama yazmam
Seviyordum evet ama beni mecbur bıraktı oda bende hesaplarımizi sildik onu gormeyince unutmaya başladım
Anladım canım ☹️
Bide biz iki dk lık mesafede oturuyoruz istese gelip konuşalım derdi demek ki beni hiç sevmemiş zoruma gitti
Aynı bizim bizde öyle hemen 1 sokak otemde kendisi , evet benimkide öyle 5 dk görmeye gelmiyor ama şimdi umrumda değil artık herkes hak ettiği yerde
Aaa resmen aynısı peki hiç karşılaştınız mı daha sonra?
Bizim konular çok uzun ya evet karşılastik ama keşke karsilasmasaydik bidaha istemem kesinlikle
Anladım canım umarım bende karsılasırım onla gervekten o kadar mutsuzum ki hala onu seviyorum herşeye rağmen
Ya saçmalama inşallah karsilasmazsin pişman olucaksin bu dediklerine inanki
Hayal kırıklığı yarattı bende
İçim içimden gidiyor bidaha onu yakından goremiycem sesini duyamıycam 😢😢
Sende haklısın hayal kırıklığı gerçekten kotu bısey ☹️
Bende senin gibiydim ama son görüşmeden sonra bidaha dedim hayır gerçekten zar zor kurtulmusum dedim iğrenç insanmış
Yanlış anlamazsan merak ettim pis bir şey mi yaptı
Beni öptü sonra eve gidince hesabını sildi bundan daha kötü ne yapabilir beddua ediyorum
Nasıl hesabını sildi hesabını mı kapattı sana hiç bişey demeden
Yaaa diyorum ya pislik bu şekil davranan erkekler evet hicbisey demedi yanımdayken duygu sömürüsü yapıyordu barışalım diyordu öptü beni sonra eve gidince hicbisey demeden hesabını sildi sonra bende sildim bütün erkeklere güvenim gitti
Gerçekten kime güveniceğimizi bilmiyorum artik ne kadar yanlisbisey yapmis ya gerçekten diycekbişey bulamıyorum
Bence o yazsa bile gitme hatta yolda gorsen yolunu değiştir
Öyle yapicam çünkü biraz seninkine benzer bişey oldu bişeyler yaşadı benle sonra böyle birden uzaklasti
Ne gibi şeyler yaşadın ki ben bununla sadece öpüştük el ele tutustuk sarıldık
Biz onların biraz daha ilerisini yaşadık iki günlük sevgiliydik ama
İki günde nasıl ilerisini yaşadın kiz
Ya şimdi burdan detaylı söyleyemiyorum ama öpüşürken bi tık ileri gittik sadece 😅
Özelden yazar mısın dertleşelim benimkide 1 sokak ötede ama ben kaçıyorum resmen
Tamam yazıyorum
Hayırdır derdin ne aslanım de bir şok olsun.
Az önce ayrıldım sadece tamamdır diye cevap atmis sence yazar Mİ
İyi peki yaz sikleme fazla
Görüldü attım
Aferim dışı kurt hep böyle ol
Umarım hep böyle olurum
Bakalım ne kadar süre dayanacaksin sjsjsjsj
Ben dayanırım çünkü beni umursamadı
Ama her dj yazmak zorunda mı anlayamadım
Evinin camına yumurta fırlat
Yenisini bul
Ayrılabilirsin