Karşıma, çıkıp aşık olacağım, doğru düzgün bir kadın istedim ama olmadı?

Bende vazgeçtim artık, doğru dürüst, güvenilir, temiz birini aramaktan.
Önceden her kadınla takılıyordum, seçici olmadan ama yok. Nereye baksam, bana gelenler, ya da benim çektiğim kadınlar da benim gibi pisliğe batmış kişilerdi. Düzgün insan vardır yoktur hiç demiyorum. Bana denk gelmedi. Bende artık akışına, oluruna bırakıyorum. Olursa da olmasa da yapacak bir şey yok. Umrumda değil artık hiçbir şey. Hayattan soğudum...
Güncellemeler
+1 yıl
...
Güncellemeler
+1 yıl
Herkesin işine geldiği kadarsın. Yalanlara alışmış insanlara gerçekler acı verir...
Karşıma, çıkıp aşık olacağım, doğru düzgün bir kadın istedim ama olmadı?
Cevapla